Potpuno nova Toyota Yaris Cross pokazuje svoje izvorne SUV kvalitete u izvedbi Adventure koja je sada predstavljena po prvi put.
Ova izvedba potpuno novog hibridnog SUV-a u segmentu B ima izrazito drukčiji karakter od izvedbe Elegant, koja je prikazana na svjetskoj premijeri ovog modela 2020. Izvedba Adventure naglašava podesnost ovog automobila za život izvan gradskih ulica, za vrijeme provedeno u istraživanju i užitku predivnih krajolika i otvorenih cesta.
Što sve uključuje specifikacija?
Temeljna čvrstoća ovog novog modela se očituje u prednjoj donjoj zaštiti i nižoj zaštitnoj ploči stražnjeg branika. Specifikacija uključuje i srebrne uzdužne krovne nosače kao standard te aluminijske naplatke od 18“ s tamnosivim završnim slojem.
U kabini se čvrstoća karaktera izvedbe Yaris Cross Adventure očituje u sjajnim crnim umetcima i crnoj oblozi stropa. Sjedala odlično obuhvaćaju tijelo, a presvučena su imitacijom kože posebnog dizajna Adventure, a tu je i ukrasna crta uzduž crne, mekane armature i unutarnjih obloga vrata, izvedenih u zlatnoj boji Warm Gold koja je specifična za Yaris Cross. Obruč upravljača i ručica mjenjača su presvučeni kožom.
Yaris Cross Premiere Edition
Verzija Premiere Edition je vrh izvedbe Adventure s ekskluzivnim kožnatim presvlakama sjedala i posebnim, strojno obrađenim alu naplatcima od 18“. Ova izvedba će biti opremljena električnim poklopcem prtljažnika sa senzorima pokreta noge, virtualnim zaslonom i dostupna u dvobojnim kombinacijama kao standard. Ograničena serija Premiere Edition će biti dostupna za online rezervacije prije predstavljanja.
Yaris Cross – potpuno gradski, potpuno SUV
Iako je izrađen na istoj platformi GA-B — koja je dio modularne platforme Toyotine nove globalne arhitekture (TNGA) — kao i novi Yaris hatchback, Yaris Cross ima viši položaj za vožnju i povećanu odignutost od tla, dosljedno istinskom statusu SUV-a, pored Toyotinog RAV4 – svjetskog izvornika i najprodavanijeg SUV-a za slobodno vrijeme – i Toyotinog kompaktnog crossovera C-HR. Ova platforma daje automobilu ključnu veliku krutost karoserije, nisko težište i dobru ravnotežu podvozja, čime se osigurava okretnost, pokretljivost i sigurnost u vožnji uz odličnu udobnost u vožnji.
Hibridni pogonski sklop je isto tako dostupan u svim izvedbama u kojima i Yaris Cross, kojem temelj čini 1,5-litarski motor od 116 KS, koji radi prema Atkinsonovom procesu, te čini jezgru sustava četvrte generacije, a koji je imao svoju premijeru u novom Yarisu hatchback. Očekuje se da će izuzetna učinkovitost ovog sustava omogućavati emisiju CO2 od manje od 100 g/km u Yarisu Cross s pogonom na prednje kotače, a manje od 110 g/km u izvedbama AWD-i.
Mid+ i više izvedbe Yarisa Cross se odlikuju prednjim i stražnjim LED svjetlima, uključujući i sekvencijalne pokazivače smjera straga, te robusni prag i obloge lukova kotača. Na bočnim oblogama se nalazi umetnuta značka Yaris Cross u srebrnoj ili zlatnoj boji Warm Gold, ovisno o boji vozila.