Utorak, 26 rujna, 2023

IKEA Hrvatska uvodi Green Friday – ponudu koja brine o zajednici

Tijekom deset dana, od 24. studenog do 3. prosinca, otkupljivat će isluženi IKEA namještaj po dvostruko većoj cijeni od njezine procijenjene vrijednosti

Što kada se ‘Black Friday’ ne bi odnosio samo na nabavu za vaš dom, već i na darivanje za druge domove? Ne samo na potrošnju za svoj dom, već i na štednju za njega; ne samo na gomilanje novih stvari, već na rješavanje starijih?



Zato IKEA ‘Black Friday’ pretvara u Green Friday: tijekom deset dana, od 24. studenog do 3. prosinca, otkupljivat će isluženi IKEA namještaj po dvostruko većoj cijeni od njezine procijenjene vrijednosti. U zamjenu za prodani namještaj, kupci će dobiti vaučere s iznosom koji mogu potrošiti u robnoj kući, a vrijednost vaučera ovisit će o stanju vraćenog namještaja.

Dvostruka ponuda vrijedi samo za kupce koji su, ujedno, članovi kluba IKEA FAMILY, a sav vraćeni namještaj tijekom navedenog razdoblja bit će doniran za projekte u zajednici kako bi se pomoglo onima koji su najviše pogođeni pandemijom COVID-19. Nakon ove kampanje, usluga otkupa namještaja tvrtke IKEA nastavit će djelovati, a otkupljeni će se namještaj ponovo prodavati na odjelu „Kakvo je, takvo je“ u robnoj kući IKEA Zagreb.

Poslovna ponuda koja doprinosi zajednici, a pritom je i sigurna
Kako bi se pridružili inicijativi u Hrvatskoj, kupci trebaju slijediti nekoliko jednostavnih koraka, dok će se IKEA pobrinuti da se sve preventivne mjere stalno provode. Najprije, kupci trebaju napraviti obveznu online procjenu vrijednosti namještaja tijekom desetodnevnog razdoblja kampanje Green Friday. To se može učiniti uz pomoć internetskog alata koji koristi posebnu matricu cijena, ovisno o stanju namještaja.

Potom će dobiti QR kod, procijenjenu vrijednost i broj prijave predmeta. Svi predmeti trebaju se donijeti potpuno sklopljeni u robnu kuću IKEA Zagreb, na odjel Povrata i zamjena, od 24. studenog do kraja godine.

Zaposlenici tvrtke IKEA provjerit će fizičko stanje namještaja, a kupcu će se ponuditi konačna procjena cijene predmeta. Ako prihvate ponudu, IKEA će izvršiti otkup i ponuditi im vaučer s tim iznosom, dok će namještaj biti doniran ili prodan. Svi vraćeni proizvodi dezinficirat će se u skladu sa sigurnosnim mjerama za COVID-19, ovisno o vrsti materijala i stanju proizvoda.

IKEA kupci čiji vraćeni namještaj izgleda kao nov i bez ogrebotina, dobit će vaučer čija je vrijednost 50 posto prvobitne cijene namještaja, dok će namještaj u vrlo dobrom stanju, s manjim ogrebotinama, IKEA otkupiti u vrijednosti 40 posto od prvobitne cijene. Konačno, već isluženi namještaj s više ogrebotina bit će otkupljen u vrijednosti 30 posto od prvobitne cijene.

Dugoročna predanost cirkularnoj ekonomiji
Transformacija maloprodajnog poslovanja važan je dio cirkularnog putovanja Ingka Grupe, a kampanja Green Friday dio je cjelokupnog putovanja prema stvaranju cirkularne i klimatski pozitivne tvrtke IKEA do 2030. godine, što uključuje sve IKEA proizvode izrađene od obnovljivih ili recikliranih materijala. Trenutačno 45 posto ukupnih globalnih emisija ugljika dolazi od načina na koji svijet proizvodi i koristi svakodnevne proizvode, pa kampanja predstavlja priliku za rješavanje neodržive potrošnje i njezinog utjecaja na klimatske promjene u doba godine kada se bilježi pojačana kupnja. 

 

Pročitajte još...

100.000 kuna za čišćenje jadranskih plaža od smeća!

Head&Shoulders i udruga RokOtok, unatoč pandemiji koronavirusa, nastavili su projekt 'Očistimo zajedno jadranske plaže od plastike', a čišćenje je započelo na otoku Murteru

Arktik nestaje: alarmantno povlačenje morskog leda

Arktička ledena kapa zamrznuti je ocean kojem je potrebna hitna zaštita. Ovo područje ima ključnu ulogu u očuvanju klimatske stabilnosti, no nažalost smanjilo se na rekordnu malu površinu

Da znate koliko su opušci opasni – odmah bi prestali pušiti!

Opušci čine čak 30 posto otpada na plažama, a kako je za njihovu razgradnju potrebno više godina, mnoge zemlje u svijetu sve češće zabranjuju pušenje na gradskim plažama!

9 YouTube kanala koji nas inspiriraju na odgovorniji (i zeleniji) život

Postoje tisuće vlogera koji promoviraju održivi razvoj i odgovoran način življenja stvarajući koristan sadržaj za svoju publiku. A kako predviđamo da ćemo ove godine provoditi puno vremena gledajući i učeći izabrali smo devet njih koji su nas oduševili praktičnim i korisnim savjetima

Povezano

Otkrili smo originalan način za druženje s prijateljicama

Ovo mjesto susreta svih zaljubljenika u cvijeće nudi učenje raznih trikova i savjeta, razmjenu iskustva, ali i dva sata uživanja, dobrih priča i prije svega prekrasnog cvijeća s kojim na kraju krajeva – odlazite i doma!

Odgovorni i dok jedemo: Ovo je 5 najboljih i najgorih namirnica za okoliš

Postoji vrlo jasan faktor koji ćete sigurno podržati: održiva hrana je nevjerojatno hranjiva. Vaše vlastito zdravlje i zdravlje planeta idu ruku pod ruku. Upoznajte namirnice koje zauzimaju najviše i najniže mjesto u proizvodnji emisija stakleničkih plinova

Čestitamo: Tvrtka Keune Haircosmetics službeno je B Corp certificirana kompanija!

Certifikat B Corp dodjeljuje se tvrtkama koje zadovoljavaju visoke društvene i ekološke standarde učinkovitosti, odgovornosti i transparentnosti. U procesu certificiranja, utjecaj tvrtke Keune na zaposlenike, upravljanje, kupce, zajednicu i okoliš ocijenjen je izvrsnim rezultatima

Razmislite što stavljate u usta: Žvakaće gume su štetne i zagađuju prirodu!

U žvakaćim gumama nalazi se plastika koja je zabranjena, a zbog njih godišnje se proizvede oko 100 tisuća tona globalnog otpada

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime