Jedna od najpoznatijih hrvatskih ilustratorica objedinila je preporuke koje su građani iz svih krajeva Hrvatske sami preporučili tijekom Nestleove inicijative Biraj Zeleno – u tri jedinstvene infografike.
Svaka prikazuje po šest održivih preporuka s fokusom na smanjenje upotrebe vode i plastike te smanjenje otpada, s posebnim naglaskom na otpad od hrane. Na taj se način pokušaa potaknuti širu javnost na zajedničko djelovanje i aktivno poduzimanje koraka prema očuvanju okoliša.
Do kraja ove godine zasadit će se ukupno 35 tisuća sadnica drveća
U sklopu kampanje, građani su aktivno upozorili i na izazove s kojima se susreću, a koji otežavaju njihove zelene izbore.
“Nastavljamo snažno s aktivnostima za očuvanje okoliša pa će tako Nestlé zaposlenici pomoći u uređenju okoliša jedne zagrebačke gimnazije, ali će i zasaditi 150 sadnica hrasta lužnjaka u suradnji s O2. Dio je to veće regionalne inicijative u sklopu koje će Nestlé na razini JI tržišta do kraja ove godine zasaditi ukupno 35 tisuća sadnica drveća. Za listopad je planirano hrvatsko predstavljanje eko-izložbe ‘Čista umjetnost’, zbog koje je 250 kilograma otpadnog materijala dobilo novu svrhu u sklopu naše regionalne inicijative za očuvanje i zaštitu okoliša”, izjavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija, Nestlé Adriatic.
Jedan od najvažnijih koraka u borbi protiv klimatskih promjena je i fokus na podršku poljoprivrednicima i dobavljačima u napretku i implementaciji regenerativne poljoprivrede. Već sad na globalno surađuje s 500.000 poljoprivrednika i 150.000 dobavljača. Nestlé očekuje da će dobiti oko 14 milijuna tona sastojaka za svoje proizvode kroz regenerativnu poljoprivredu do 2030. godine.