Neupitne komercijalne cash mašine Bruno Mars i Lady Gaga, svaki sa svoje polutke pop industrije, vrhunskih vokala i isto takvih autorskih kapaciteta u kontekstu pisanja shematskih pop formi i struktura koje prate školski A-B-A-B-C-refren princip, lansiraju vrlo pitku novu pop stvar. Koja će postati hitom tri dana nakon premijere.
View this post on Instagram
Njihova imena će skrenuti pažnju, refren će povući svu mainstream publiku, a prosječnost i solidnost se slavi pijedestalno. Video spot će supotpisati sam Mars, sugerirat će na kaubojadu ne samo šeširom, ali emocija je takva da bi se i Bradley Cooper jelte s razlogom zagrcnuo.
Šteta metafore, umiranje s osmijehom je nekad bilo na ratištima, danas je put do vrhova top lista. Iako svi koji preminu uskrsnu tri minute nakon opetovane konzumacije pjesme. U raju je jako dosadno ako se s ovim računa kao soundtrackom komercijalne odličnosti.
Ocjena: 7/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube