Netflix će u studenom predstaviti jeftiniji plan s oglasima nakon što je pretrpio veliki pad broja pretplatnika i suočio se s rastućom konkurencijom drugih pružatelja streaminga. Po cijeni od 6,99 dolara mjesečno, osnovni plan s oglasima uključivat će oglase od 15 do 30 sekundi prije i tijekom emisija i filmova, kao i manji izbor sadržaja zbog ograničenja licenciranja.
Netflix planira prikazati otprilike četiri do pet minuta oglasa po satu gledanja, što je relativno malo opterećenje oglasima u usporedbi s tradicionalnom televizijom. Dio široke ponude tvrtke neće biti dostupan zbog ograničenja licenciranja. Usluga streaminga očekuje da će to utjecati na samo 5-10 posto emisija i filmova na platformi.
Korisnici novog plana neće moći preuzimati sadržaj za gledanje izvan mreže
Ova objava dolazi nakon što je tvrtka ove godine pretrpjela pad pretplatnika po prvi put u više od desetljeća, izgubivši čak 200.000 u prvom tromjesečju ove godine. Streaming div je u svibnju otpustio najmanje 150 zaposlenika i desetke izvođača i honorarnih radnika.
Dok se Netflix bori da zadrži svoje pretplatnike, streaming konkurent Disney+ privlači milijune pretplatnika. Walt Disney Co. objavio je u kolovozu da je Disney+ dodao 14,4 milijuna pretplatnika u kvartalu koji je završio 30. lipnja.
Netflixova usluga streaminga bez oglašavanja nekoć je bila “duboki dio ponude našeg brenda”, kako je tvrtka navela u pismu dioničarima 2019. Ali uz sve veći pritisak konkurencije u streamingu i pad broja pretplatnika, izvršni direktor Netflixa Reed Hastings rekao je u travnju da je tvrtka otvorena za ponude s nižim cijenama s oglasima.
“Oni koji su pratili Netflix znaju da sam bio protiv složenosti oglašavanja i da sam bio veliki obožavatelj jednostavnosti pretplate”, rekao je Hastings tijekom razgovora o zaradi za prvo tromjesečje u travnju. “No koliko god da sam obožavatelj toga, veći sam obožavatelj potrošačkog izbora i dopustiti potrošačima koji žele imati nižu cijenu i tolerantni su na oglašavanje da dobiju ono što žele ima puno smisla.”
Gledatelji će moći streamati sadržaj u video kvaliteti visoke razlučivosti (do 720p) na jednom podržanom uređaju u isto vrijeme pod osnovnim planom s oglasima. Oglasi se neće pojaviti ni u jednoj Netflix igrici. Zajedno s uvođenjem jeftinijeg plana, Netflix će nadograditi svoj osnovni plan, po cijeni od 9,99 dolara mjesečno, sa standardne rezolucije (480p) na HD.