Četvrtak, 10 srpnja, 2025

Netflix kakav smo poznavali odlazi u zaborav: Koje promjene nas očekuju u studenom?

Netflix će u studenom predstaviti jeftiniji plan s oglasima nakon što je pretrpio veliki pad broja pretplatnika i suočio se s rastućom konkurencijom drugih pružatelja streaminga usluga

Netflix će u studenom predstaviti jeftiniji plan s oglasima nakon što je pretrpio veliki pad broja pretplatnika i suočio se s rastućom konkurencijom drugih pružatelja streaminga. Po cijeni od 6,99 dolara mjesečno, osnovni plan s oglasima uključivat će oglase od 15 do 30 sekundi prije i tijekom emisija i filmova, kao i manji izbor sadržaja zbog ograničenja licenciranja. 



Netflix planira prikazati otprilike četiri do pet minuta oglasa po satu gledanja, što je relativno malo opterećenje oglasima u usporedbi s tradicionalnom televizijom. Dio široke ponude tvrtke neće biti dostupan zbog ograničenja licenciranja. Usluga streaminga očekuje da će to utjecati na samo 5-10 posto emisija i filmova na platformi.

Korisnici novog plana neće moći preuzimati sadržaj za gledanje izvan mreže

Ova objava dolazi nakon što je tvrtka ove godine pretrpjela pad pretplatnika po prvi put u više od desetljeća, izgubivši čak 200.000 u prvom tromjesečju ove godine. Streaming div je u svibnju otpustio najmanje 150 zaposlenika i desetke izvođača i honorarnih radnika.

Dok se Netflix bori da zadrži svoje pretplatnike, streaming konkurent Disney+ privlači milijune pretplatnika. Walt Disney Co. objavio je u kolovozu da je Disney+ dodao 14,4 milijuna pretplatnika u kvartalu koji je završio 30. lipnja.

Netflixova usluga streaminga bez oglašavanja nekoć je bila “duboki dio ponude našeg brenda”, kako je tvrtka navela u pismu dioničarima 2019. Ali uz sve veći pritisak konkurencije u streamingu i pad broja pretplatnika, izvršni direktor Netflixa Reed Hastings rekao je u travnju da je tvrtka otvorena za ponude s nižim cijenama s oglasima.

“Oni koji su pratili Netflix znaju da sam bio protiv složenosti oglašavanja i da sam bio veliki obožavatelj jednostavnosti pretplate”, rekao je Hastings tijekom razgovora o zaradi za prvo tromjesečje u travnju. “No koliko god da sam obožavatelj toga, veći sam obožavatelj potrošačkog izbora i dopustiti potrošačima koji žele imati nižu cijenu i tolerantni su na oglašavanje da dobiju ono što žele ima puno smisla.”

Gledatelji će moći streamati sadržaj u video kvaliteti visoke razlučivosti (do 720p) na jednom podržanom uređaju u isto vrijeme pod osnovnim planom s oglasima. Oglasi se neće pojaviti ni u jednoj Netflix igrici. Zajedno s uvođenjem jeftinijeg plana, Netflix će nadograditi svoj osnovni plan, po cijeni od 9,99 dolara mjesečno, sa standardne rezolucije (480p) na HD.

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime