Utorak, 26 ožujka, 2024

Glazbena industrija u 2020.: Više od 30 milijardi gubitka zbog korone

Umjesto planiranih prihoda od rekordnih 12,2 milijarde dolara na blagajnama, glazbena industrija uživo pretrpjela je enormne gubitke. Jedino je 'profitirala' prodaja glazbe u fizičkom i digitalnom obliku. No, predviđa se da će 2021. označiti potpuni oporavak industrije

Globalna industrija glazbenih događanja uživo izgubila je više od 30 milijardi dolara u 2020. godini zbog pandemije koronavirusa, uključujući 9,7 milijardi dolara izravno na blagajnama.



Na početku godine predviđalo se kako će ova industrija 2020. postići rekordnih 12,2 milijarde dolara na blagajnama, ali umjesto toga pretrpjela je enormni gubitak u prodaji ulaznica, nakon što je industrija u potpunosti zatvorena u ožujku.

Oporavak industrije ipak na vidiku

Predviđena cifra od 30 milijardi USD uključuje neprijavljene događaje, pomoćne prihode, uključujući sponzorstva, prodaju ulaznica, koncesije, robu, prijevoz, restorane, hotele i druge ekonomske aktivnosti povezane s događajima uživo, navodi se u izvješću. Pored toga, ovi su izračuni uzeli u obzir gubitke 147.000 tvrtki.

“Bila je to izuzetno teška godina za industriju, na koju je koronavirus nesrazmjerno utjecao. Koliko god bolno bilježili nedaće i gubitke s kojima se suočavaju naša industrija i mnogi kolege, srećom na vidiku je oporavak industrije”, izjavio je Ray Waddell, predsjednik medija Oak View & Conferences Division, koji nadgleda Pollstar i sestrinsku publikaciju VenuesNow. “S cjepivima, boljim testiranjima, novim protokolima sigurnosti i sanacije, pametnim izdavanjem ulaznica i ostalim inovacijama, živa će se industrija ubrzati u sljedećim mjesecima. Sigurni smo da ćemo u ovo vrijeme sljedeće godine imati sasvim drugu priču i ishod”, dodao je.

Pozitivno – rast prodaje glazbe u pandemiji!

Samo britanska glazbena industrija bilježi pad od više od 85% u svim segmentima. A glazbena industrija u Ujedinjenom Kraljevstvu jedna je od glavnih pokretača ekonomije.
Projicirani gubici od 30 milijardi dolara proizlaze iz 10,92% međugodišnje stope rasta u prvom tromjesečju, posljednjem punom tromjesečju prije pandemije. Gubici Pollstar Boxofficea od 9,7 milijardi dolara predstavljaju pak porast u odnosu na 8,9 milijardi dolara predviđenih u prvom tromjesečju.

Budućnost nam nudi ipak svjetlo na kraju tunela – s masovnim cijepljenjem i pripremama za ljeto i jesen 2021. koncerti bi se konačno počeli održavati i privlačiti publiku.

Glazbenici pak utjehu mogu potražiti u činjenici da pandemija nije nimalo utjecala na prodaju glazbe u fizičkom i digitalnom obliku. Dapače 2020. zbog lock-downa ljudi su imali priliku uživati puno više u novoj i omiljenoj glazbi pa se predviđa porast od 8 do 10% prodaje za ovu godinu!

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime