Subota, 23 ožujka, 2024

Istraživanje: Koji će glazbeni trendovi prevladavati u 2022. godini?

Izvješće glazbene istraživačke i analitičke platforme Viberate donosi nepristrane zaključke, poput onih koji su izvođači najbolji u svojim žanrovima, što se sviralo i svidjelo publici na različitim kanalima 2021. te na koje ključne glazbene trendove treba obratiti pažnju u 2022. godini

Glazbena istraživačka i analitička platforma Viberate objavila je svoje godišnje izvješće “State of Music”. Kako bi to napravili, Viberate je analizirao goleme količine podataka (više od trilijuna podatkovnih točaka, tisuće izvođača i popisa za reprodukciju, milijune pjesama i videa i stotine festivala) prikupljenih s ključnih društvenih medija i glazbenih kanala, uključujući Spotify, TikTok, Instagram, Beatport i radio.



Izvješće donosi nepristrane zaključke, poput onih koji su izvođači najbolji u svojim žanrovima, što se sviralo i svidjelo publici na različitim kanalima 2021. te na koje ključne glazbene trendove treba obratiti pažnju u 2022. godini.

Jedni žanrovi vladaju u online, drugi u radijskom svijetu

Podaci pokazuju da od svih analiziranih umjetnika samo 1% vlada društvenim mrežama i glazbenim kanalima. Također je zanimljivo vidjeti da hip-hop i K-Pop izvođači rasturaju u streamingu, ali su na radiju zapostavljeni. Dok su online Hip Hop i K-Pop dva najpopularnija žanra, na radiju se sve vrti oko Popa i Rocka. Višejezične (ne-engleske) pjesme uspijevaju na mreži, ali čini se da imaju problema s prolaskom kroz radijska vrata. Trendovi sugeriraju da bi se to moglo promijeniti u 2022. godini.

Slučaj Tram 11 – Važno je da se stopira zlo i da ga se nazove svojim imenom

Koji trendovi će prevladavati u svijetu glazbe?

Prema podacima, neki od trendova koji će definirati glazbeni biznis 2022. su: (1) višejezična glazba koja postaje sve popularnija, (2) personalizacija u prvom planu, (3) TikTok koji djeluje kao platforma za pokretanje karijere, (4) kratko videozapisi dobivaju moć i (5) daljnje miješanje žanrova.

Evo kratkog pregleda svakog trenda:

1/ Višejezična glazba će postati mainstream

Južnokorejska senzacija BTS dospjela je na Viberateovu top 5 listu na gotovo svim kanalima, dok je YouTube zabilježio ogroman porast popularnosti azijskog popa i latino žanrova (osobito Reggaetona). 

2/ Personaliziranost će promijeniti uspjeh umjetnika

To znači da će izdavačke kuće, umjetnici i drugi profesionalci imati koristi od pristupa njihovoj promociji, robi i distribuciji koja je na prvom mjestu za obožavatelje. Personalizirana iskustva također idu ruku pod ruku s osiguravanjem digitalnog prihoda kao što su napojnice, NFT-ovi ili plaćene pretplate.

Upoznajte najpopularnijeg TikTokera u regiji s više od 30 milijuna lajkova

3/ TikTok će djelovati kao platforma za pokretanje karijere

Ne samo da je TikTok bila najposjećenija web stranica 2021. godine, već je pomogla i umjetnicima poput Tokischa, Willa Paquina ili Crawlers da se probiju i povećaju broj svojih streaminga. Na neki način, Spotify “zapečaćuje dogovor” – umjetnici koji pretvaraju TikTok hit u solidne streamove su oni s pravim potencijalom. Stoga možemo očekivati ​​više otkrivanja talenata i promotivnih napora koji će se usredotočiti na TikTok i društvene mreže.

4/ Presudit će kratki video zapisi

Lako probavljivi formati kao što su TikTok videozapisi bit će najkorisniji promotivni format za umjetnike koji se žele istaknuti. Dok publika slavi DIY pristup, sadržaj će biti važniji od vrijednosti proizvodnje.

5/ Žanrovske linije dodatno će se miješati

PinkPantheress dokazuju da je miješanje žanrova popularnije nego ikad. Umjetnici i njihova publika preferiraju miješanje u odnosu na tradicionalne žanrove, a trend se proteže i na popularne popise za streaming za posebne prilike (vožnja, učenje, opuštanje itd.). Na primjer, Spotifyjeva playlista “Songs to Sing in the Shower” ima golemih 6,4 milijuna pratitelja.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime