Petak, 29 ožujka, 2024

Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Laura: Nije bitno

Vladajući glasom kao da ima višegodišnje pjevačko iskustvo na sceni, Laura je predvodnica onog generičkog i zdravog pola filtriranja domaće glazbene scene u kojem se traže kvalitetni autori, a ne samo interpreti pjesama

Mimo svih pjevačkih talent showova, jedna od istinski vrijednih pažnje mladih pjevačica (iznimno bitno, autorica glazbe i teksta svoje nastupne stvari) Laura Kovačević predstavlja se zrelim debitantskim singlom.

Premda tek 18-godišnjakinja, njezina vokalna interpretacija i više je nego suverena. Vladajući glasom kao da ima višegodišnje pjevačko iskustvo na sceni, Laura je predvodnica onog generičkog i zdravog pola filtriranja domaće glazbene scene u kojem se traže kvalitetni autori, a ne samo interpreti pjesama.

Pobjeda u svim segmentima

Primjetna razlika je istaknuta između njenog prvog singla i prvog singla ‘Maštarija’ generacijski joj sličnog maturanta Martina Kosovca iz The Voicea, koji su mu brže bolje ‘osluškujući njegovu emociju’ servirali njegova Vanna i dokazani estradni hitmejker Predrag Martinjak Peggy. Dok Laura ima zaleđe iskustva dječjih festivala (lokalni Kukuriček), a Martin prime time The Voicea, u onom bitnom pri lansiranju pjesama – Laura Kovačević svojom autorskom stvari bez rasprave odnosi ‘The Voice’ pobjedu u svim segmentima – kako lirski, aranžerski, kompozitorski, instrumentalno, izvedbeno.

Za predstavni singl se trebalo ipak malo ambicioznije potruditi oko pripadajućeg video spota da se mladu pjevačicu ne ograniči tek na statiranje pred green screen i studijskim projekcijskim munje gromovi i sjedenje za stolom sa svijećama efektima, računajući da će crno-bijela estetika izvući autorsku video bezidejnost. U kontekstu naslova odlične nastupne pjesme vizualna prezentnost je itekako važna, stoga će za sljedeće singlove i spotove njen produkcijski team pažljivije birati ekranizaciju djeteta koje je već prvom pjesmom dalo slutiti kako se u modernim i urbanim pop vodama može kretati pri vrhu domaće glazbene scene.