Zamišljeni razgovor producenta Silvija Pasarića i Imaginarnog Scenskog Dobrog Duha išao bi otprilike ovako:
– ‘A što ćemo s malom Dedićkom?’, pita Imaginarni Scenski Dobri Duh.
– ‘Ufff, ubij me ako znam. Arsen ne može bit, Matija isto, a pjevala bi’, Silvio će.
– ‘Čini se da nema baš jasnu ideju bil bila baladna ili moderna pjevačica’, Duh će.
– ‘Bojim se da je tako’ odgovara producent.
– ‘Pa dobro, možeš joj zakopat neki moderni beat, što sad prolazi, onaj Mijađ, Bijač, Klijač Mijač, kako se već zove ona mala s golim pupkom koja pjeva na dance pop beatove, dečko joj je moderni producent pa kuži sve što vole mladi…’, Duh će u najboljoj namjeri.
– ‘Ha naravno da mogu…’, Silvio će.
– ‘Ali ne da zvuči kao kad stariji producent misli da zna što slušaju mladi nego stvarno kao mladi, mislim sad to bar uz bazu promptova i Splice špranci nje teško, generički beatovi full prolaze…’, Duh je brižno skrbio za mladu pjevačicu.
– ‘Koliko to teško može bit…’, retorički je više sebi u bradu prokomentirao Silvio.
– ‘I nek joj se na tamnom spotu obavezno vidi pupak i nek piše ‘erorr’, možda netko skuži subliminalne poruke…nego zna li mala pjevat te plesne stvari ili joj treba još za sigurnost?’, Duh je bio detaljan.
– ‘Vidjet ćemo…’, skratio je Silvio.
Dva tjedna nakon i spot i pjesma su vani. Duh i Silvio u trenucima introspekcije sjede u tonskom studiju planirajući sljedeće projekte.
‘Možda nismo ovo trebali radit… Ionako će se prestat bavit glazbom za par godina kad shvati da joj to ne nosi nikakav bonus, sjena Dedića prednika je prevelika zasad’, Duh će.
Silvio prešuti. Od nečeg se treba i živjet’.
Ocjena: 5/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube