Utorak, 15 listopada, 2024

Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Nika Turković: Tvoja

Pjesma si sama otvara put i zasigurno radi posao do kraja preostale kalendarske godine, u smislu računanja s Nikom Turković kao nekom novom pop princezom domaće scene

Nimalo bedasto tempirano uz novu sezonu RTL-ovog pjevačkog showa, u kojem uz Severinu i Huljića i onog trećeg Severininog producenta, sjedi upravo Nika Turković kao predstavnica pismene i legitimne mlađe i urbane pop generacije, izbacuju njen novi singl/spot.

‘Tvoja’ je odlična stvar, pismena i upućena, što bi rekao Arsen Dedić, na spomen i slušanje noviteta moderne pop produkcije. Povremeno na granici mumble popa i vokalne interpretacije kad njena senzualna nazalnost može skliznuti u vanhook momente, ‘Tvoja’ je melodijski, osobito u refrenu, vrlo catchy i jednostavna.

Zadovoljavajući sve postulate radiofoničnosti, odlično producirana od strane Ivana Pešuta, svrhovito je otpjevana i interpretirana. Znalački gađa pop emociju s kojom će svakako imponirati segmentu slušatelja koji preko njene glazbene i medijske prisutnosti prepoznaju to što i kako radi predvodnica nove škole tuzemnog urbanog popa. Sva fraziranja su ostavljena za strofa dijelove u kojima fluidno i u poluglasu šapćući intimizira svog čovjeka kojem se podaje, predaje i ostaje njegovom.