Subota, 27 srpnja, 2024

Kritika pjesme: Nika Turković: Ima smisla

U pravu na tom tragu se lansira njezin novi singl spot, stvar u kojoj Nika Turković slijedi opisani naturalni trenutak komunikacije emotivne i prirodne pjevačice u dosluhu s prirodom

Glazbena karijera zagrebačke moderne pop pjevačice kantautorskih namjera Nike Turković ima smisla, vođena načinom kako se već od objave aktualnog albuma pokušava profilirati na domaćoj glazbenoj sceni. To je put pomirenja urbane kantautorske potrebe serviranja nepovršnih i neservilnih stihova u kontekstu isto tako ambicioznijih glazbenih predložaka te se njene sjetne i baladne partiture u nemalo podudaraju s načinom kako je put prokazala Billie Eilish s Finneasovim producentskim fraziranjem. U pravu na tom tragu se lansira njezin novi singl spot, stvar u kojoj Nika Turković slijedi opisani naturalni trenutak komunikacije emotivne i prirodne pjevačice u dosluhu s prirodom. Čiji pogledi vole natrag prema kameri na isti način kako joj se kamera mili i udvara.

Istovremeno ostavljajući si otvoren prostor predstaviti se u senzualno rubno razgolićenim izdanjima ako joj se osjeti potreba za takvim vizualom. Jedan dan vamp šminkerski za milenijalce, drugi dan članica Superstar ili kako se već zove njen dio žiriranja novih mladih pjevačica i pjevača, s treće strane djevojka koja svoju intimu čuva i otključava po potrebi niveliranja “javnih prekida” i superveza za neke nove klince. Utrka ping ponganja singlovima s bivšim dečkom Matijom Cvekom u smislu brojaka moguće stoji na njegovoj strani, ali što se kvalitete sadržaja tiče, Nika Turković ga šije za nekoliko kopalja autorske pismenosti.

7.5/10

Naslovna fotografija: YouTube screenshot