Četvrtak, 20 studenoga, 2025

Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Prljavo Kazalište – Parovi

Novi singl Prljavog Kazališta donosi nostalgiju, prepoznatljivu emociju i klasičan zvuk benda, iako video ekranizacija ‘Parova’ ostavlja prostor za više kreativnosti

Beskrajno simpatični autorski pilot, Jajo iz Dubrave, lik je čije Prljavo Kazalište svakim novim singlom zadržava standarde koje si je sam postavio u domeni melankoličnog hrvatskog MOR-a (middle oriented rock). Bodalec mu je pritom servisni vokalni poslužnik koji odrađuje domaće vokalne zadaće ostavljajući uvijek prostora pitanju što bi Jajo mogao uz izražajnijeg pjevača. Njih dvojica su pupčani i komercijalno dokazani od rascjepa s Bogovićem, pa se nema mjesta za nikakve preinake.



Od finih melankoličnih akorda i storytelling uvoda, do klasičnog refrena o svim zaljubljenim parovima i neizbježnog gitar sola. Tamo gdje Hus često muku muči s kombinacijama i prilagodbama lirskog i pjevačkog, Ines Prajo Jaji pomaže da zvuči točno onako kako se od radio etera i publike Prljavaca odrasle na njima i koji imaju ideju kako zvučno treba izgledati i ćutjeti njihovo starenje. Video montiran kombama Gonzovih kadrova i snimki s koncerta čini se bez velikog koncepta pomiren i pomalo zalud potrošena vrhunska domaća glumica Iva Visković Križan u ulozi superpasivne Bodalčeve suvozačice. Nije morala biti Sydney Sweeney Stonesima pa se bacakati u kabrioletu ili plesati na krovu za vrijeme vožnje, ali valjalo se bar malo dramaturški više potruditi oko ekranizacije ‘Parova’, ne bi li bili nalik spajanju Bogdana i Mihalićke u Starim navikama. Isti je feeling i ista potreba. 

 

Ocjena: 7.5/10 

Naslovna fotografija: Screenshot YouTube 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime