Beskrajno simpatični autorski pilot, Jajo iz Dubrave, lik je čije Prljavo Kazalište svakim novim singlom zadržava standarde koje si je sam postavio u domeni melankoličnog hrvatskog MOR-a (middle oriented rock). Bodalec mu je pritom servisni vokalni poslužnik koji odrađuje domaće vokalne zadaće ostavljajući uvijek prostora pitanju što bi Jajo mogao uz izražajnijeg pjevača. Njih dvojica su pupčani i komercijalno dokazani od rascjepa s Bogovićem, pa se nema mjesta za nikakve preinake.
Od finih melankoličnih akorda i storytelling uvoda, do klasičnog refrena o svim zaljubljenim parovima i neizbježnog gitar sola. Tamo gdje Hus često muku muči s kombinacijama i prilagodbama lirskog i pjevačkog, Ines Prajo Jaji pomaže da zvuči točno onako kako se od radio etera i publike Prljavaca odrasle na njima i koji imaju ideju kako zvučno treba izgledati i ćutjeti njihovo starenje. Video montiran kombama Gonzovih kadrova i snimki s koncerta čini se bez velikog koncepta pomiren i pomalo zalud potrošena vrhunska domaća glumica Iva Visković Križan u ulozi superpasivne Bodalčeve suvozačice. Nije morala biti Sydney Sweeney Stonesima pa se bacakati u kabrioletu ili plesati na krovu za vrijeme vožnje, ali valjalo se bar malo dramaturški više potruditi oko ekranizacije ‘Parova’, ne bi li bili nalik spajanju Bogdana i Mihalićke u Starim navikama. Isti je feeling i ista potreba.
Ocjena: 7.5/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube

