Ponedjeljak, 27 ožujka, 2023

Kritika pjesme: Parni Valjak feat Igor Drvenkar – Moja glava, moja pravila

Akijeva sjena je previše nadvijena nad Husov autorski rad s Valjkom da bi mu itko osim eventualno sina Kikija Rahimovskog mogao sjesti u stolicu, zato su pri odluci nastavka s novim pjevačem, kao i Queen u post Mercury pojavama odvajali novi vokal od benda

Nikako ne može biti slučajem da stari Zagreb rivali i pretendenti za titulu domaćih Stonesa, Valjak i Prljavci s razmakom od jednog dana premijerno objavljuju nove povratničke singlove. I dok je Kazalište borilo nomen omen bitke, Valjak je imao onu egzistencijalnu.



Od smrti trademarka i njihova Akija Jaggera zapravo bi diskografski i fanovski ključ u bravu bilo neko prijateljsko i humano vizionarstvo kako dalje. Akijeva sjena je previše nadvijena nad Husov autorski rad s Valjkom da bi mu itko osim eventualno sina Kikija Rahimovskog mogao sjesti u stolicu, zato su pri odluci nastavka s novim pjevačem, kao i Queen u post Mercury pojavama odvajali novi vokal od benda.

Može se bolje

Tako će jedan iz ergele novih “Voice” generacija koje tehnički znaju pjevati, ali ih emotivna suština redovno dobro promašuje biti novo grlo Valjka. Koliko dugo ili kratko to šlepanje ima smisla i može trajati vidjet ćemo, ali sudeći prema “povratničkom” i prvom post Aki singlu, Hus je pod tvrdokornost propustio novu ideju prkosa šezdesetgodišnjaka u kojem on određuje pravila. Apsolutno legitimno, ali mimo stereotipne srednjeprugaške i srednjostrujaške rock šablone za gitaru i glas nove stvar ne nudi nikakvih razloga za uzbuđenje ili oduševljenje njihovom odlukom o nastavku.

Baš suprotno. S ovakvim stvarima Hus nekad iz vremena 041, Anje ili Uhvati ritam ne bi fillao ni B strane singlova. Na žalost vremena se mijenjaju i popustljivost prema mediokritetskom spuštaju ljestvice bitno dolje. Hus može i mora bolje.

6/10

Pročitajte još...

Kritika videospota: LET 3: MAMA ŠČ

Svakom iole naučenom par razreda osnovne škole i razumnom u smjeru pop kulturnih nadjebancija jasno je da nema tu ni trunke mjesta zgražanjima, baš suprotno. Vjetar u leđa ili motorna ruža u dupe u njihovom slučaju podjednako igra. Ali jahanja na raketama i Dr. Strange motiva je moglo biti bitno više

Kritika videospota: Konstrakta: Evo, obećavam

Svaki njen novi audio video uradak naprosto vabi za obećanjem da ćete joj pokloniti potrebnu pažnju. Evo, obećavam

Kritika videospota: Miley Cyrus – River

Tamo gdje su sedamdesetih i osamdesetih stale Madonna i Debbie Harry kao slijeposljednica nastavlja Miley

Kritika videospota: REPETITOR – Sa tvog izvora

Kao što je vokalno, ovo prvenstveno ženska stvar, tako je u video spotu Ana Marija Ćupin preuzela glavnu rolu, dok je od Borisa Vlastelice prisutna samo gitara

Povezano

PARANGALL: DEPECHE MODE – Veći od života i smrti

'Memento Mori' je pokazao da je bend itekako dobro svjestan svih faza i zvučnih pečata koji su obilježili dugovječnu karijeru te da  vraški  dobro zna što s njima uraditi i danas. A – dao bih se kladiti – i u budućnosti

Kritika videospota: Nika Turković- Sam(a)

Odabir balade 'Sam(a)' kao spot/singla za aktualni album ovog joj, odraslog, dijela karijere, čini se više nego dobro izvedenim postavljanjem na pozicije prve linije nekih novih imena hrvatskog urbanog popa

Parangall: Brzo, brže…najbrže – TV EYE

Moja zakašnjela reakcija na album vrijedan svake pažnje ima jedan jedini alibi: riječ je o projektu koji nije podložan sezonskim trendovima, već pravom vanvremenom albumu za kojim uvijek valja posegnuti

Parangall: U2 – Songs Of Surrender: Pucanj u ništa

'Songs Of Surrender' je naprosto album koji će razočarati pa čak i razljutiti stare fanove, a – ni u paklu droga – neće privući nove. Ili, najjednostavnije rečeno, ćorak u diskografiji U2 za kojeg čak ne vrijedi ni onaj uobičajeni alibi za slabe albume: samo za okorjele fanove

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime