“Sloboda govora je temelj demokracije”. Nije ispucao ni Abraham Lincoln ni Karl Marx ni Friedrich Engels. Niti itko od klasika dvadesetstoljetne ili ranijih grčkorimskih mislioca kada bi bacali svoje filozofske onelinere o funkcioniranju svijeta, koje je samo trebalo od teorije prevesti u praksu. Jok.
Kapitalne promjene u svijetu medija novog milenija
Rečenicu izgovara Elon Musk, odnedavni vlasnik Twittera, jedne od pet vodećih društvenih mreža na svijetu. A vi ste, dragi dokoni čitatelju, odjednom zainteresirani jer vas se direktno tiče. Nevezano što je Twitter licencirano američki produkt, kao i ragbi, koji nije pustio korijenje po cijelom svijetu na način kompletne kontrole i dominacije.
Jednako kao što je Facebook pri hroptanju starca pred domom za starije i umirovljene sve svoje skandale za rušenje privatnosti pretvarao u preimenovanje Meta inzistirajući na transformaciji u video 4D metaverzum, YouTube zadržava na sigurnim pozicijama najmasovnije cenzurirane obiteljske video platforme, Instagram u kuženju svoje površne influencerske pozicije koja vrlo sigurno predaje palicu Tik Toku kao novom vodećem trendu generacije Z.
View this post on Instagram
Kapitalne promjene u svijetu medija novog milenija dogorit će nedavna vijest kako najbogatiji čovjek svijeta, vlasnik Tesla Motorsa i SpaceX-a, kupuje Twitter za 43 milijarde dolara. Jeffu Bezosu se štuca. Jacku Dorseyju kao jednom od osnivača Twittera također. Musk je nakon leta u svemir i pušenja trave u Joe Rogan podcastu ili “otkačenog” zaplesavanja na nekom automobilskom sajmu, opet hot hot hot.
Slijedi razbacivanje rečenicama poput: “Po dovršenju transakcije, Twitter će postati privatna kompanija“. “Twitter ostaje platforma i javno digitalno mjesto na kojem će raspravljati o vitalno važnim sadržajima za čovječanstvo“. “Važno je imati platformu kojoj se maksimalno vjeruje”. “Porast vrijednost dionica Twittera za 38%”. “Želim učiniti Twitter boljim nego ikad”. Ju huuuu. Good 4 U.
Elon Musk preuzeo Twitter: Ovo su 4 najveće promjene i potencijalni problemi s kojima će se suočiti!
Musk, simpatični pot smoker, vizionar, frekventni bogataš, meka za pravu ljubav ljepotica, manekenki, glumica, pjevačica, svih koje će ga istinski zavoljeti isključivo zbog njegove simpa facice i karaktera po kojem spava kod frendova i ne kurči se bogatstvom na klasične načine predimenzioniranja svog voznog parka ili vlasništva 99 nekretnina, trenutačno je Twitter networth 80 milijuna pratitelja. Uz tu poziciju jasno se nadovezuje i svako toliko nekoliko optužbi za manipuliranje tržištem, pokretanje nekoliko istraga, očekivane strelice na konto samopromocije, egomanije i ostalih potpuno ili manje promašenih etiketiranja. Ali bazično postaje vlasnik internetskog speakers cornera u kojem će, uz svoje interesne sfere, moći pripremati svijet za kanaliziranje svoje verzije “Don’t Look Upa”.
Musk ne igra prema pravilima
U vrijeme polariziranog mišljenja plebsa o svemu, ovaj dio prepolovljene jabuke zasad izgleda zabavnim komadićem, off truležnim, nenagriženim crvima. Dok čeka svog Adama i Evu za prvi zagriz predmet je više ili manje stručnih analiza. Cary Cooper, profesor psihologije na Manchester Business Schoolu, pokušava poprilično točno skenirati Muska i njegove poteze u kratkim crticama: “On nije tradicionalni biznismen, prilično je kreativan i inovativan u svojim potezima i zasad ima ekonomska opravdanja za iste. Radi stvari na način na koji normalan poslovni čovjek ne bi radio, pa shodno tome ne igra prema pravilima igre koja bi slijedio normalni poduzetnik“.
View this post on Instagram
Na stranu ekonomske reperkusije koje zasad čine sve dioničare te platforme bogatijima, preuzimanje Twittera, osim u vlasničkom smislu, ima za posljedicu samo činjenicu da ćete sutra u stanci posla otići na kavu s frendicama ili frendovima te žurno raspraviti kako je Amber Heard nakon Johnnya Deppa uspjela povaljati i Elona Muska za kraći vremenski period. A moguće i postati to na Facebooku i Twitteru. I da će vaše razmišljanje vidjeti nekoliko stotina ljudi.
Za to vrijeme će sutkinja u slučaju Depp / Heard čuti još nekih detalja neopranog veša i tragova izmeta iz kreveta bivših ljubavnika. Za to vrijeme na Twitteru će oko 400 milijuna korisnika reći ponešto o svojem viđenju novog vlasnika. Od kojih jedno 399,999 milijuna nećete vidjeti, s hashtagom i bez istoga. I ni na koji način se neće reflektirati na vaš posao, kavu, popodne, večer ni svađu sa susjedima.
View this post on Instagram
A Elon Musk će dotle zapaliti joint i razmatrati kako zbariti Charlize Theron ili Tatjanu Jurić.
Zanimljivo, zar ne? 🙂