What if? Taj vječni shakespearovski pogodbeni što ako? Što ako Hrvatska, točnije Baby Lasagna, točnije umaški mladić Marko Purišić, sa svojom rintintintagibimbambus brojalicom uspije potvrditi kladioničarsko ludilo po kojem ga smatraju uz Švicarca Nema glavnim favoritom za pobjedu? Što će taj mainstreamaški mediokritetski glazbeni event značiti za hrvatsku glazbenu scenu, ako ne novi Hrvatski glazbeni narodni preporod?
Nakon kraćeg putovanja u budućnost, evo projekcije:
- Narast će dionice delegaciji HTV-a i Stručnom sudu onih 5 sluhista koji su prepoznali atraktivnost Baby Lasagne kad je upao kao zamjena – to je, naime, bila sve smišljena strategija, fenomenalna namjerno odigrana PR kampanja, a ne nikako njihov propust, predavat će se na katedrama kvalitetnog medijskog spinnanja i PR-a kako treba zamađijati publiku pravom pričom kad nedostaje sadržaja – forma je trijumfalna.
- Zsa Zsa, pjevačica koja je odustala noć dvije prije finala Dore dobit će mogućnost zastupanja Hrvatske na bianco neki drugi izbor jer da nije bilo nje ne bi bilo ni PR genija stručnog žirija.
- Baby Lasagna će kao i Mannesquin i Kaarija napraviti međunarodnu glazbenu karijeru u trajanju od tri do četiri godine, a nakon toga će se vratiti na Balkan i u Istru raditi glazbu za vrtiće i škole i davati glas novom nastavku crtića Garfield, mijau.
- Hrvatska će biti proglašena glazbenom velesilom Europe pa će i Billie Eilish moguće uvrstiti Zagreb kao jedan od zasad zaobiđenih gradova na njenoj svjetskoj turneji povodom trećeg albuma „Hit Me Hard And Soft“ kad idućeg ljeta krene po EU.
- Narodne istrijanske nošnje koje Marka Purišića buraz i ostali muzičari nose preko faca će dobiti pečat kao novi narodnobaštinski element za UNESCO-va zaštićena kulturna dobra te će se prodavat u kriptovalutama više nego u kovanicama.
- Karoke showovi će eksplodirati i doživjeti revival jer ako je u dobroj mjeri posuđena pjesmica sazdana od kupljenog loopa i melodijskih i ritmičkih fraza na tragu Pain, Kaarije i Rammsteina uspjela trijumfirati, onda logički slijedi nova najezda tribute i cover band metastaza koji će računati na plagijat jer tako što bolje prolazi nego išta svoje i originalno.
- Porast će broj linkova i postova na društvenim mrežama kako smo ponosni i kako su svi vjerovali u njega i kako je bilo dirljivo kad se rasplakao i kako je još ljepše jer voli svoje mačke. Mijau opet.
- Arena Zagreb neće taj tjedan u svibnju 2025. moći bookirati sold out koncerte ni Sašu Prijovića ni Alexandru Prijović ni Dzajnericu i Baby Lasagna će biti Ljudevit Gaj naše ere i nositelj novog hrvatskog kulturnog preporoda.
- ZAMP će buknut i eksplodirat. Sljedeći izabranik za Doru mora biti još luđi i još bolji i veći i glasniji i originalniji i nastavite niz kad zijevnete i za susjeda. A HTV će ekipa zauvijek dobiti potvrdu kako su najgenijalniji i oduvijek su znali da oni to imaju.
- Nikako ni pod koju cijenu dat inozemnoj produkciji da rade live prijenos – dat lokalcima ekipi jer možda uspiju ponovit onu papazjanju s Dore pa sjebat jedno 5-6 točaka nastupa. Onda angažirat PR agenciju koja će reći kako su to isto radili namjerno jer svaka reklama je dobra reklama pa nek se priča makar i loše. Kabum.
Što ako Baby Lasagna ne pobijedi?
A što ako ne pobijedi Baby Lasagna, pardon ako mi ne pobijedimo, to već dobro znamo. Iduće godine će se opet natjecati Kedžo, a po objavi rezultata osjetit će se i ljutnja Nine Kraljić, dok bi riječki zabavljači mogli baš nakon „Mame ŠČ“ i „Babaroge“ podariti još jednu buttholesurferovsku omnizajebanciju kako bi zapečatili trilogiju.
Sklopit će se velika Vlada nacionalnog jedinstva i odvesti RH u smjeru boljitka i poštivanja volje naroda, obzirom da je u periodu od dvotjednog bezvlađa kompilacija crvenog i crnog upravo ono što je 80% izašlih na izbore upravo birali najviše ovih koji zadnjih 30 godina pokazuju svu umješnost u trančiranju prasice bez ražnja.
Ali to se na žalost neće dogoditi. Jer Baby Lasagna mora pobijediti, rekla je i teta s ulice i njena unuka koje su pitali na nacionalnoj TV u anketi prije nastupa, a složili su se i velebni novinarsko estradni stručnjaci, jer kladionice nikad ne lažu. Stoga, slavimo iz budućnosti, hura bravo za nas. Mi. Najbolji.