Nedjelja, 24 rujna, 2023

Mixer jednog imidža: And Just Like That… Samantha ili Carrie?

U njihovom svijetu, gdje reflektori slave često zasljepljuju, a uspjesi se mjere brojem epizoda i honorarima, je prava mudrost u odluci u znajući kada i kako zakoračiti na scenu te kada se povući

Tko se na kraju pokazao kao najpromišljeniji? Samantha Jones ili trio Carrie Bradshaw, Miranda Hobbes i Charlotte York? U posljednjim trenucima druge sezone, Samantha (Kim Cattrall) pojavljuje se na ekranu u taksiju svega 74 sekunde u maniri “žene od milijun dolara”. Toliko je navodno bio honorar, kako piše The Daily Mail, što treba uzeti s rezervom. Službene potvrde nema, svi samo kažu – da, za to je dobila ogroman honorar.



S druge strane, Carrie, Miranda i Charlotte uživaju u stalnoj prisutnosti u svim epizodama, što im je sigurno donijelo ogromnu zaradu, ali se u nekom smislu i malo prodaju – budući da su stalno na udaru medija zbog godina, odnosno slike njihova života koje pokušavaju nametnuti. Mnoge taj pokušaj i nije posebno oduševio. Samantha nije sudjelovala u tom ringišpilu dojmova, a za jednu jedinu scenu u zadnjoj epizodi je dobila sve što je htjela. Pritom kao da je birala prema onoj narodnoj mudrosti – pamte se prvi i zadnji. O sceni svi pričaju. I o tome kako su odgovorni kreatori udovoljili svim njezinim zahtjevima. Samo da se vrati.

Tko je Patricia Field?

“Vrlo je zanimljivo kada vas nazove šef HBO-a i pita: ‘Što možemo učiniti?’ I ja sam rekla: ‘Hmm… Pustite me da budem kreativna! Jedna od stvari bila je vratiti Pat Field. Mislila sam dakle, ako se vratim u emisiju, onda to mora biti u stilu Samanthe. Moram riskirati. I to smo i učinili,“ rekla je Kim Cattrall u lipanjskoj epizodi emisije The View.

Patricia Field, je inače legendarna kostimografkinja koja stoji iza stilova TV serija i filmova poput “Seks i grad“, “Emily u Parizu“ ili “Vrag nosi Pradu“. Definirala je izgled serije “Seks i grad“, njezine kreacije za četiri glavne junakinje, Carrie Bradshaw, Mirandu Hobbes, Samanthu Jones i Charlotte York, postale su ikonične. Field je majstorski preobrazila njujorški stereotip žena koje traže uspjeh i ljubav u gradu dok ispijaju koktele, dodajući im visoke pete Manolo Blahnik i torbu Fendi “Baguette”. Rezultat? Serija i filmovi su postali kultni i obilježili generacije. U novoj sezoni “I tek tako”, Patricia Field nije radila, no Kim Cattrall je željela da njezin lik Samantha ostane u stilu koji je Field stvorila. Ono što je željela, to je i postigla.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Patricia Field ARTFASHION (@patriciafield)

Rasprave na društvenim mrežama 

S jednom scenom, trajući svega 74 sekunde, Samantha Jones (Kim Cattrall) je postigla ono što mnogi ne uspiju za cijele sezone. Za tih nekoliko trenutaka, sama u taksiju, zaradila je ogroman honorar, dok je razgovarajući s njom, Carrie (Sarah Jessica Parker) bila kilometrima daleko, u drugom gradu i na drugom kontinentu. Paradoks je u tome što je ta kratka pojava donijela Kim naslovnicu grčkog Voguea, mnoštvo naslova na portalima, rasprave na društvenim mrežama.  

Kako je došlu uopće do raskola između njih dvije? Iako je Samantha, dakle lik koji je glumila Kim Cattrall bila veseo i neopterećen lik na ekranu, navodno je iza kamera bila itekako nezadovoljna. Napetosti između Sarah Jessica Parker  i Kim Cattrall već godinama su predmet tabloidnih spekulacija. Pretpostavlja se da je Cattrall bila nezadovoljna razlikom u plaći između nje i Parker, koja je, osim što je glumila glavnu ulogu, bila i izvršna producentica za neke sezone serije i oba filma.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Vogue Greece (@voguegreece)

Dodatni problemi izvirali su iz navodnih kašnjenja trećeg filma “Sex and the City” zbog Cattrallovih zahtjeva, što je ona opovrgnula. Njihov odnos dodatno se zakomplicirao kada je 2018. godine preminuo Cattrallin brat. Iako je Parker izrazila sućut putem društvenih mreža, Cattrall je odgovorila da ne treba njenu podršku. U različitim intervjuima, Cattrall je istaknula da nikada nisu bile prijateljice izvan seta. Navodno je bilo nesuglasica i u odnosu s izvršnim producentom Michaelom Patrickom Kingom. I da ne duljim.

Koji je glavni problem?

Uoči trećeg filma “Sex and the City”, Kim Cattrall je odbila sudjelovati. Kasnije je ista situacija bila s serijom “And Just Like That…”, no na kraju je pristala na kratko pojavljivanje – ali samo pod njezinim uvjetima. Casey Bloys, izvršni direktor HBO-a, pristao je navodno na sve što je tražila. Priča ide da se Kim nije željela pojaviti u scenama sa svojim bivšim “prijateljicama iz serije“. Page Six piše da nije htjela snimati na istom mjestu na kojem se nalazi producent Michael Patrick King, pa je svoju scenu snimila u u garaži Silvercup Studija u Queensu, daleko od njih.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Kim Cattrall (@kimcattrall)

Vijest o povratku Kim Cattrall kružila je mnogo prije premijere druge sezone krajem lipnja, a rasprava o tome je tako odigrala i ulogu marketinške udice za publiku. Samantha je ipak neizostavni dio mozaika “Sex and the City”. Iako svaki lik donosi svoju jedinstvenu dimenziju, zajedno stvaraju cjelinu koja je duboko ukorijenjena u priči o seksu i gradu. Samanthina odsutnost je ostavila prazninu što je utjecalo na dinamiku i ton serije.

I tko se na kraju pokazao kao najpromišljeniji? U njihovom svijetu, gdje reflektori slave često zasljepljuju, a uspjesi se mjere brojem epizoda i honorarima, je prava mudrost u odluci u znajući kada i kako zakoračiti na scenu te kada se povući. Samantha Jones, kroz Kim Cattrall, podsjeća da moć ne dolazi uvijek od stalne prisutnosti, već od nezaboravnog utiska koji ostavimo kad se najmanje očekuje. Nakon žamora “Sex and the City”, Samanthina tišina u “And Just Like That “ postala je njezina najglasnija izjava, o kojoj se najviše priča. U ratu za pažnju, Samantha je time dobila više.

Pročitajte još...

Mixer jednog imidža: #ono kad te ljutnja na politiku lansira na vrh – božićne top-liste

Pjesma o Borisu Johnsonu 'bori' se za vrh na ljestvici božićnih hitova u Velikoj Britaniji. Zašto? Možda slučajno, a možda i zbog bunta na nedosljednost u komunikaciji, tako barem kažu neki mediji

Mixer jednog imidža: ‘Je ne sais quoi’ i lekcija o stilu Jane Birkin

Jane Birkin nas je naučila da je pravi stil više od markiranih torbi i dizajnerskih cipela. To je osjećaj udobnosti u svojoj koži, hrabrost da slijedimo svoje srce, bez obzira na to koliko je to nekonvencionalno, i sposobnost da ostanemo vjerni sebi

Mixer jednog imidža: (NE)moć Mahse Amini: #SayHerName

Mahsa Amini postala je simbol protesta protiv vlasti i sustava. Hrabrost obitelji koja je javno objavila razlog ubojstva svoje kćeri brojne je žene prvotno motivirao da izađu na ceste, a onda su krenuli protesti diljem države. Zasad nezaustavljivo

Mixer jednog imidža: #bolimepipi – preslika mentaliteta ili ljetno stanje uma

Jeste li danas nekome rekli #bolimePipi? #bolimePipi je zapravo preslika mentaliteta, ali i željenog stanja uma većine nas, i to je genijalno sažeto u marketinškoj taktici

Povezano

Mixer jednog imidža: Herminia Ibarra i Jenny Blake: Strategije za promjenu posla i karijere

Bilo da slijedite pristup Herminie Ibarre ili Jenny Blake , ključ je u tome da prepoznate i iskoristite prilike koje se pojavljuju

Mixer jednog imidža: Alice Howland i borba za identitet

Dodir, pogled, riječ, miris, zvuk, osjećaj sadašnjeg trenutka zapravo je jedino što zaista imamo, a bolest nas snažno suočava s tim. Sve drugo je postaje gotovo nepodnošljivo

Mixer jednog imidža: Monica Lewinski i neopisiva težina dvostrukih standarda u politici

U ovom bizarnom svijetu, gdje skandal muškarca koji je bio na najvišem položaju moći  te ponovno stremi istom - postaje prodajni adut, nameće se pitanje: bi li žena u istim okolnostima imala isti tretman?

Mixer jednog imidža: Taylor Swift može pod ruku s Williamom Sheakspearom

Uspjeh Taylor Swift zaslužuje ozbiljnu analizu, a veliki je dobitak kada se takva analiza suvremenog sadržaja stavi u kontekst s klasičnim i time ukaže da su najpopularniji narativi danas isti ili slični onima koji imaju bezvremensku vrijednost, koji se ponavljaju kroz različite epohe i kulture

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime