Subota, 24 srpnja, 2021

Za pomlađivanje nove boce Jamnice ‘kriv’ je prestižni studio D’Artagnan

U povodu predstavljanja novog dizajna razgovarali smo s Nicolasom Chometteom, jednim od dizajnera poznatog francuskog studija d'Artagnan, koji stoji iza 'pomlađivanja' kultne bočice

Jamnica se nedavno odlučila na ‘pomlađivanje’ – kroz redizajn PET boca i etikete. Delikatan zadatak izmjene dizajna povjerili su poznatom francuskom dizajnerskom dvojcu Nicolasu Chometteu i Nicolasu Julhietu, odnosno njihovom dizajnerskom studiju d’Artagnan koji je, poštujući prepoznatljivost i snagu identiteta Jamnice vješto spojio tradicionalne i moderne elemente.

Nove PET boce su zavodljivijeg, ženstvenijeg oblika, s naglaskom na povratak prirodi i smanjenje količine plastike, a etiketi je dodana svježina i energičnost pokreta djevojke na izvoru s posebnim naglaskom na početno slovo ‘J’.

Suradnja s Jamnicom duga 25 godina

Studio s pariškom adresom posljednjih sedam godina uspješno posluje s brojim tvrtkama u prehrambenoj industriji, osobito kompanijama koje proizvode prirodne i organske proizvode diljem Francuske i Europe. U povodu predstavljanja novog izgleda boce Jamnice razgovarali smo s jednim od dizajnera studija d’Artagnan, Nicolasom Chometteom kojeg s Jamnicom veže suradnja duga 25 godina.

Dugo surađujete s Jamnicom, zašto Vas ta suradnja nadahnjuje?
Iznimno poštujem brend Jamnica i smatram da zbog svoje dugotrajne povijesti i načina na koji se razvijala danas ima status ikone te me svaka nova suradnja iznova razveseli. Ovoga je puta glavni izazov bio razviti novi izgled boce i etikete spajajući tradicionalne s modernim elementima te ju tako učiniti jednako zanimljivom svim generacijama.

Novi dizajn Jamnice ponovno u fokus stavlja djevojku. Zašto?
Dizajnom nove etikete željeli smo podsjetiti na kultni status i svevremensku osobnost Jamnice pa smo kombinirali dva nezaobilazna simbola: mladu djevojku na izvoru (koja je nestala s etiketa Jamnice prije nekog vremena) i samo ime Jamnica u kojem smo posebnu pažnju posvetili početnom slovu ‘J’.  Na taj smo način odali poštovanje simbolu po kojem je ova mineralna voda prepoznatljiva dugi niz godina, ali smo i osigurali prostor vizualu koji je poznat mlađim generacijama.

Možemo reći da novi dizajn etikete ima određeni vintage look.
U potpunosti se slažem, to je i bio cilj. Sačuvati ono već prepoznatljivo i tradicionalno, ali osvježeno dozom modernog. U prvom slovu imena Jamnica vidjeli smo priliku da unesemo više energije, vitalnosti i dinamike – igrali smo se sa slovom ‘J’ jer ga smatramo snažnim, moćnim i utjecajnim simbolom. Simbol djevojke na vrelu element je tradicije dok je novo, redizajnirano prvo slovo ‘J’ element modernizma u našoj viziji.


Kako ste mijenjali izgled boce?
Budući da su nove PET boce ekološki prihvatljivije tj. imaju smanjenu gramaturu plastike, bio je velik izazov spojiti izgled boce kakav smo zamislili s ovim karakteristikama. Marc, naš dizajner konstrukcija, inzistirao je na novom obliku boce koja ima glatki dizajn i mekše, ženstvenije obline te je bilo potrebno uložiti mnogo truda da se proizvodni proces i proces punjenja prilagode novoj boci. S obzirom na povezanost Jamnice i simbolike zelene boje – i u smislu podrijetla (Jamnica dolazi iz zelene Pisarovine) i u smislu održivosti (u kojem Jamnica poduzima brojne iskorake), odlučili smo se za nijansu zelene boje koja je više premium, kako za PET tako i za staklene boce. Dinamičnost smo postigli kontrastom između zelene boje boce i boje etikete.

Zaključno, smatrate li da je jednostavnije raditi na redizajnu postojećih brendova ili na posve novim projektima?
Moj stav je da je teže redizajnirati tradicionalni i poznati brend temeljen na dugogodišnjem iskustvu – rad na takvim projektima iziskuje poseban pristup i veliku koncentraciju jer morate poštovati povijest, tradiciju brenda, kao i zadane okvire. S druge strane, takvim projektima nanovo dokazujete svoju kreativnost. 
Novim dizajnerskim rješenjem Jamnica poručuje da je aktualna i u skladu s modernim izazovima sada, baš kao i 1828. godine, od kada se ova prirodna mineralna gazirana voda proizvodi. Jer Jamnica je izvorno svoja, u svakom trenutku.

Pročitajte još...

4 jednostavna načina da čišćenje doma pretvorite u – zero waste ritual

Nitko od nas ne očekuje da se preko noći prebacimo na život bez otpada. No, savjesni i odgovorni, kakvi moramo biti prema vlastitom zdravlju i održivom razvoju Zemlje, čak i najosnovnijim djelovanjem u svoja četiri zida možemo doprinjeti boljoj budućnosti - i istodobno čišćem domu

5 sudbinskih stvari koje nam je pandemija osvijestila o Danu planeta Zemlje

Donosimo 5 najzanimljivijih i intrigantnih stvari koje smo naučili o našem planetu od posljednjeg Dana Zemlje te što nas je pandemija naučila o biološkoj raznolikosti, ekologiji i odgovornijem životu

Biološka raznolikost: Gdje svijet napreduje, a gdje nazaduje?

Dok se svjetske velesile ne dogove, a to im teško ide, svatko od nas ima skrivenu moć utjecaja na stanje planeta. Ono što odlučimo kupiti ili ne kupiti, može pomoći u spašavanju biološke raznolikosti našeg planeta

12 sjajnih profila uz koje ćete naučiti sve o regenerativnoj poljoprivredi

Ovih 12 Instagram profila naučit će vas sve što ste željeli znati vlatitom uzgoju hrane, od regeneracije tla do biodinamičke poljoprivrede

Povezano

8 najljepših skrovitih kućica za odmor smještenih diljem SAD-a

Iza njihovog dizajna stoje neka od renomiranih imena američke arhitektonske scene, ali i mladi perspektivni arhitekti za koje ćemo sasvim sigurno još puno čuti u budućnosti. Ima nešto toliko šarmantno i privlačno u tim malim, intimnim oazama, zar ne?

Genijalno: Arcana zrcalne kabine stapaju se poput kameleona sa šumom

Kuće su dizajnirane tako da budu gotovo nevidljive u listopadnoj šumi, omogućavajući gostima da se osjećaju što bliže prirodi. Metalna obloga ponudit će blago iskrivljeni odraz kako bi se spriječilo da se ptice ozlijede slučajnim uletom u nju

Novo IT mjesto u Dubrovniku: Od derutne zgrade do raskošne palače

Palača obitelji Kaboga (Caboga) na dubrovačkom Stradunu, povijesno zdanje koje datira iz 1667. godine tako je ovih dana postala reprezentativno zdanje koje na najljepši način otkriva kako je nekada živjela dubrovačka vlastela

10 dizajnerskih ideja za blagovanje i druženje ovog ljeta – na otvorenom

Predstavljamo vam deset privlačnih dizajnerskim prostora širom svijeta - za opušteno druženje na otvorenom. Možda vas inspiriraju da uredite svoj vrt ili terasu!

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime