Nedjelja, 24 ožujka, 2024

Za pomlađivanje nove boce Jamnice ‘kriv’ je prestižni studio D’Artagnan

U povodu predstavljanja novog dizajna razgovarali smo s Nicolasom Chometteom, jednim od dizajnera poznatog francuskog studija d'Artagnan, koji stoji iza 'pomlađivanja' kultne bočice

Jamnica se nedavno odlučila na ‘pomlađivanje’ – kroz redizajn PET boca i etikete. Delikatan zadatak izmjene dizajna povjerili su poznatom francuskom dizajnerskom dvojcu Nicolasu Chometteu i Nicolasu Julhietu, odnosno njihovom dizajnerskom studiju d’Artagnan koji je, poštujući prepoznatljivost i snagu identiteta Jamnice vješto spojio tradicionalne i moderne elemente.



Nove PET boce su zavodljivijeg, ženstvenijeg oblika, s naglaskom na povratak prirodi i smanjenje količine plastike, a etiketi je dodana svježina i energičnost pokreta djevojke na izvoru s posebnim naglaskom na početno slovo ‘J’.

Suradnja s Jamnicom duga 25 godina

Studio s pariškom adresom posljednjih sedam godina uspješno posluje s brojim tvrtkama u prehrambenoj industriji, osobito kompanijama koje proizvode prirodne i organske proizvode diljem Francuske i Europe. U povodu predstavljanja novog izgleda boce Jamnice razgovarali smo s jednim od dizajnera studija d’Artagnan, Nicolasom Chometteom kojeg s Jamnicom veže suradnja duga 25 godina.

Dugo surađujete s Jamnicom, zašto Vas ta suradnja nadahnjuje?
Iznimno poštujem brend Jamnica i smatram da zbog svoje dugotrajne povijesti i načina na koji se razvijala danas ima status ikone te me svaka nova suradnja iznova razveseli. Ovoga je puta glavni izazov bio razviti novi izgled boce i etikete spajajući tradicionalne s modernim elementima te ju tako učiniti jednako zanimljivom svim generacijama.

Novi dizajn Jamnice ponovno u fokus stavlja djevojku. Zašto?
Dizajnom nove etikete željeli smo podsjetiti na kultni status i svevremensku osobnost Jamnice pa smo kombinirali dva nezaobilazna simbola: mladu djevojku na izvoru (koja je nestala s etiketa Jamnice prije nekog vremena) i samo ime Jamnica u kojem smo posebnu pažnju posvetili početnom slovu ‘J’.  Na taj smo način odali poštovanje simbolu po kojem je ova mineralna voda prepoznatljiva dugi niz godina, ali smo i osigurali prostor vizualu koji je poznat mlađim generacijama.

Možemo reći da novi dizajn etikete ima određeni vintage look.
U potpunosti se slažem, to je i bio cilj. Sačuvati ono već prepoznatljivo i tradicionalno, ali osvježeno dozom modernog. U prvom slovu imena Jamnica vidjeli smo priliku da unesemo više energije, vitalnosti i dinamike – igrali smo se sa slovom ‘J’ jer ga smatramo snažnim, moćnim i utjecajnim simbolom. Simbol djevojke na vrelu element je tradicije dok je novo, redizajnirano prvo slovo ‘J’ element modernizma u našoj viziji.


Kako ste mijenjali izgled boce?
Budući da su nove PET boce ekološki prihvatljivije tj. imaju smanjenu gramaturu plastike, bio je velik izazov spojiti izgled boce kakav smo zamislili s ovim karakteristikama. Marc, naš dizajner konstrukcija, inzistirao je na novom obliku boce koja ima glatki dizajn i mekše, ženstvenije obline te je bilo potrebno uložiti mnogo truda da se proizvodni proces i proces punjenja prilagode novoj boci. S obzirom na povezanost Jamnice i simbolike zelene boje – i u smislu podrijetla (Jamnica dolazi iz zelene Pisarovine) i u smislu održivosti (u kojem Jamnica poduzima brojne iskorake), odlučili smo se za nijansu zelene boje koja je više premium, kako za PET tako i za staklene boce. Dinamičnost smo postigli kontrastom između zelene boje boce i boje etikete.

Zaključno, smatrate li da je jednostavnije raditi na redizajnu postojećih brendova ili na posve novim projektima?
Moj stav je da je teže redizajnirati tradicionalni i poznati brend temeljen na dugogodišnjem iskustvu – rad na takvim projektima iziskuje poseban pristup i veliku koncentraciju jer morate poštovati povijest, tradiciju brenda, kao i zadane okvire. S druge strane, takvim projektima nanovo dokazujete svoju kreativnost. 
Novim dizajnerskim rješenjem Jamnica poručuje da je aktualna i u skladu s modernim izazovima sada, baš kao i 1828. godine, od kada se ova prirodna mineralna gazirana voda proizvodi. Jer Jamnica je izvorno svoja, u svakom trenutku.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime