Zanimljivo je koliko su na nož kritičari dočekali novi premjerni netflixov igranofilmski naslov, laganu ljetnu komediju ‘Obiteljska stvar’ s mladom Joey King, Nicole Kidman, Kathy Bates te Zacom Efronom, ne mogavši perceptivno odvojiti ljetne relax namjere producenata ove vrsta filma.
Ni u jednom trenu nastanka rom koma pisanog scenaristički po modelima staromodnih brzopoteznih komedija nije se davalo znati prevelikih ambicija mimo plasirati gledljivu razbibrigu čija će opuštenost i šarm intrigirati publiku željnu light sadržaja. Osobito ako znate kako je redatelj čovjek čija je karijera scenaristički startala s djelima kao što su ‘Fisher King’ i ‘Mostovi okruga Madison’. Redateljski nije ni blizu pratio scenaristički dar i craft, ali svakako su temelji da se ne radi o brain dead netalentiranom hollywoodskom kadru koji odrađuje bezlične producentske upute po cijenu bilo kakvog gubljenja identiteta.
Cilj je biti zabavan, i u tome se uspjelo
U fokusu priče je mlada ambiciozna asistentica (raspoložena Joey King) velikoj hollywoodskoj zvijezdi (botoksiranom Zacu Efronu koji igra poput Davida Hasselhoffa, ali s primjetnim pokušajima autoironije na račun brojnih detalja), čija nepodnošljivost prelazi sve granice dok ne završi u krevetu kod majke dotične asistentice (jednako botoksirana Nicole Kidman) a koja je vrsna spisateljica. Tu počinju međuljudske zavrzlame, generacijski switchevi i odnosi među likovima koji su većim dijelom filma zabavni, ma koliko ne pogađali svim dijaloškim ili slapstick situacijama i forama u centar zabave.
U kategoriji glumačkih izvedbi jasno je kako se nije željelo biti niti ozbiljnim niti ambicioznim, baš suprotno, zabavljati se na račun vlastitih ideja popularnog, no ono što cijelo vrijeme puno previše odvlači pažnju gledatelja doista su ružno deformirana lica Kidman i Efrona, čiji botoks tretmani ubijaju u startu samu pomisao glumačkih prirodnih ekspresija obzirom na ‘barbiekanizirana’ i ‘kenizirana’ plastificirana lica. Njihov je spoj bio daleko podnošljiviji u ranijem sparivanju u filmu ‘Papreboy’ dočim su ovdje zastali na odluci i da se tijekom seks scena ne ljube otvorenih usta i ne upotrijebe jezik. Toliko o autentičnosti. U svim drugim segmentima, ako ostavite ikakva očekivanja s druge strane, mimo ljetne vrtne filmske zabave, po svoj prilici ima dovoljno mjesta koja će vas zabaviti.
Nije red veličine vrckavosti komedija ovog tipa Billyja Wildera ili Ernsta Lubitscha, ali ni blizu katastrofe kakvom je žele prikazati.
Ocjena: 7/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube