Petak, 22 ožujka, 2024

Kritika filma: Fair Play: ‘Fatalna privlačnost’ za Netflix publiku

'Fair Play' u nedostatku većeg broja sličnih naslova i kvalitetnije ponude apsolutno zadovoljava standarde publike novog milenija

Psihološki trileri s primjesama erotike eksplodirali su na filmskom tržištu devedesetih i tada se znalo post festum kultne Adrian Lynove “Fatalne privlačnosti” naći interesantnih i više nego korektnih ili tek solidnih filmova. Gotovo da nije bilo filmske zvijezde koja u portfoliju nije imala ulogu u tipskim primjerima. Od kultnih i nezaobilaznih “Sirovih strasti” Sharon Stone, “Neprijatelja u mom krevetu” s Juliom Roberts preko “Nevjerne” s Dianom Lane, pa sve do nedavnog pucnja u prazno “Duboke vode” s Annom De Armas i Benom Affleckom, debitantski triler Chloe Domont “Fair Play” stoji negdje na pola puta između suverenog zakucavanja i promašaja.

I dok je dramaturški postavka interesantna – par koji rade u istoj brokerskoj tvrtki natječu se za napredovanje na višu poziciju i promaknuće u firmi se reflektira na njihov privatni život i vezu. Daleko veći problem filma je raskorak između sjajne i uvjerljive glavne glumice Phoebe Dynevor i njenog partnera Aldena Ehrenreicha po kojem se njihov odnos naslanja na dojam koji je ostavljala brutalna dominacija Sharon Stone nad Michaelom Douglasom. Pritom se ona ne očituje toliko u glumačkoj interpretaciji koliko u vizualnom dojmu i nadmoći po kojem su partnerice uvjerljivije, senzualnije, atraktivnije i naprosto bitno efektnije.

Film kojeg se možda nećete sjetiti

Odabir uloga u ovakvoj vrsti filma uvelike određuje i uvjetuje percepciju iste. U svim drugim segmentima od uvodne “provokativne” scene u kojoj se par izvlači s partija ne bi li joj on obavio kunilingus u WC-u međutim njena menstruacija ostavlja tragove po njegovim ustima, prljanje ne rezultira povraćanjem partnera nego smijehom i bijegom zaflekanih.

Realizam situacije poručuje kojem nivou izvedbe stvarnosti možemo očekivati u razvoju filma. Prateći strogo pravila prema klimaksu njihova razmimoilaženja i privatno poslovne kompeticije “Fair Play” u nedostatku većeg broja sličnih naslova i kvalitetnije ponude apsolutno zadovoljava standarde publike novog milenija. S naglaskom na sjajnoj Phoebe u glavnoj ženskoj ulozi kojoj ovo neće biti katapultom, ali ostaje pečatom daleko većeg seksipila i pojavnosti od forsane Anne De Armas ili drugih slično preforsanih kolegica.

6/10