Subota, 7 rujna, 2024

Kritika filma: DIVNA PROPAST: Jeftina teen soap propast

Redateljskog potpisa nema obzirom da je toliku besprizornu beskrvnost mogla režirati i umjetna inteligencija, isto kao što je karizma vodećih rola mladih glumaca zastala negdje na putu iz teretane do ponavljanja časova glume za početnike

Ciljana publika do 15 godina starosti, uključujući i nekritičnu teenage publiku u dobi do punoljetnosti, jedini je razlog i opravdanje produciranja ove vrste filmova.

Prilagodba fraziranja motiva po kojem djevojka sreće dečka, koji joj se na prvi pogled uopće ne sviđa jer “nije njen tip”, ali postupno popušta “pritisku” i njegovoj prisutnosti u njenoj okolini, da bi na kraju završili u krevetu i počeli pokazivati i preživljavati sve izazove stvarne veze. Onaj tisuću i sedamdeset četiri puta izlizani obrazac se opet nudi u nimalo novom ruhu.

Wannabe zgođušni bad-boy Travis Maddox (Dylan Sprouse) i brucošice Abby Abernathy (Virginia Gardner) trebali su poslužiti producentima da stereotipni i nemaštoviti redatelj odradi školski posao za najnezahtjevniji soj publike, koja je u filmovima i trilogijama i sagama poput “Sumrak”, “50 nijansi sive” ili “Poslije svega” nalazi opravdanje za svoju gledateljsku nezahtjevnost i nekritičnost.

Kompilacija izlizanih fraza i stereotipa

Nastao prema adaptaciji istoimenog soap literarnog hit predloška Jamie McGuire, film je kompilacija izlizanih fraza i stereotipa opisanih veza u kojima mogu pronaći nešto zanimljivo samo oni kojima je ovo prvo iskustvo gledanja takve vrste filmova. Redateljskog potpisa nema obzirom da je toliku besprizornu beskrvnost mogla režirati i umjetna inteligencija, isto kao što je karizma vodećih rola mladih glumaca zastala negdje na putu iz teretane do ponavljanja časova glume za početnike.