Srijeda, 1 veljače, 2023

Kritika filma: SELENA GOMEZ: MY MIND AND ME (Alek Keshishian): Portret borbi svjetske pop zvijezde s bipolarnim poremećajem

S redateljske strane kamere prate off the record i on the record njen put od 2016., preskačući vremenske linije u kojima se pokušava razlučiti momente koji su vodili prekidu njene super uspješne turneje. Ne zaustavljaju se pri periodima liječenja u psihijatrijskim ustanovama, covid godinama i rekonstrukciji ključnih momenata na putu do ozdravljenja

“Autentični” dokumentarci vodećih zvijezda svjetske showbizz scene nisu nepoznanica. Od striptiza Madonne u “Truth Or Dare: In Bed With Madonna” s početka devedesetih preko lanjskog portreta Billie Eilish ,”The World`s Little Blurry”, do posljednjeg pokušaja ogoljavanja i upoznavanja druge strane života hiperslavnih u slučaju Selene Gomez, uvijek su ostavljali dvojaki okus.

Prvi, suspektnosti na licemjerno PR komuniciranje ljudske strane i ogoljenosti dotad bitno rabljenih marioneta u službi svetog showbizz života. I drugi, dirljivo i autentično pokušavanje prikaza nedirigiranih privatnih demona i otvaranje prema publici ne bi li se otarasili depresije ili usamljeničkog života na rubu suicida.

Nemogućnost nošenja s teretom slave

U slučaju aktualnog filma Selene Gomez, njena druga strana postbieberovskog života i činjenice da all American darling od sedme godine pocupkava na terenu američkih dječjih TV emisija, nalazi je u bipolarnom poremećaju i personalnim krizama zbog nemogućnosti nošenja s teretom slave, sumnjama u vlastiti talent, sposobnosti i mogućnosti. Uz autoimunu bolest lupus, transplantaciju bubrega, krug njenih zdravstvenih tegoba nije stao na sumnjama mlade pop zvijezde u svoj talent.

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

Ulazak u svijet vlastite “tame” i vječnih propitivanja vrti li se svijet oko nje ili ona oko njega te koja je svrha njenog poslanja – pjevati popcentrične pjesmice o teenage ljubavima i samopouzdanju ili pokušati skupljati donacije za siromašne žene i djecu Kenije, kao onaj svjesniji dio društvene uloge pop zvijezde. To je okosnica dokumentarca i potrage za identitetom koji progovara o onim manje privlačnim momentima života pop zvijezda. I njihovih sumnji poznatijih kao Bono Vox, Angelina, Charlize i mnogi drugi celebovi sindrom. S tom razlikom što je malena Selena, poput Miley Cyrus, Britney Speras, Biebera, Timerlakea i slične hollywoodske marioneta djece u svom “zlatnom kavezu” propatila ili propjevala bez da joj se kao djetetu ponudilo pravo izbora.

Uloga roditelja, oca i majke u ovoj priči ostaje podosta neobjašnjenja i vrlo površno dotaknuta. Na svakom je gledatelju razbistriti etičko pitanje i legitimnih sumnji radi li se tu o egocentričnom i narcisoidnom zapomaganju pop zvijezde i pokušaju kupovanja novih glasova putem razgolićivanja intime ili o autentičnom vapaju izgubljene djevojke poput Taylor Swift ili Lane Del Rey koje žele reći kako njihova javna persona nema veze s privatnim i civilnim životom koji žive.

Priča Selene Gomez može raditi za opće dobro

S redateljske strane kamere prate off the record i on the record njen put od 2016., preskačući vremenske linije u kojima se pokušava razlučiti momente koji su vodili prekidu njene super uspješne turneje. Ne zaustavljaju se pri periodima liječenja u psihijatrijskim ustanovama, covid godinama i rekonstrukciji ključnih momenata na putu do ozdravljenja. Naravno da je pritom podcrtana uloga okruženja bliskih prijatelja i “Jenny From The Block” trenutak svjesnosti svojih skromnih početaka.

Produkcijski je neizbježno bitno naročito podcrtati te elemente u doba izlaska iz ljuske disneyevske zvijezde i starmalog slatkiša. Daleko od autentike i ilustriranja rekapituliranja života, rada i djela Beastie Boysa kroz prizmu Spikea Jonza u “Beastie Boys Story” kao primjera gotovo stopostotno uvjerljivog dokumentarca, priča Selene Gomez može raditi za opće dobro. Prvenstveno njene vrišteće i nekritične teen publike te skupiti više poena u smislu društveno korisnog rada i komuniciranja samopouzdanja površne pop publike koja je od nje činila masovnu i globalnu superzvijezdu.

7/10

Mixer jednog imidža: Selena Gomez i njezina životna bitka

Njezinu sam priču doživjela na način da mi je prinijela okus boli i patnje. Izložila je sebe tako da imate osjećaj da ste s njom proživjeli njezinu priču. Gledajući nju, gledala sam kako se rane iscjeljuju ako ih dijelimo s drugima. I čini mi se  da je to jedna od najvažnijih poruka koju nosi njezina priča

Selena Gomez je predstavila novu pjesmu i istoimeni biografski film

"Nakon godina u središtu pozornosti, Selena Gomez postiže nezamislivu slavu. Ali tek što dosegne novi vrhunac, neočekivani obrat vuče je u tamu. Ovaj jedinstveno sirov i intiman dokumentarac obuhvaća njezino šestogodišnje putovanje u novo svijetlo razdoblje", stoji u opisu dokumentarca

Donosimo popis nominacija za 64. Grammy: Tko slavi, a tko tuguje?

Najviše nominacija su osvojili: Jon Batiste koji predvodi s čak 11 nominacija. Justin Bieber, Doja Cat i H.E.R. imaju ih osam, a Billie Eilish i Olivia Rodrigo izjednačene su sa sedam nominacija. Nominirani su i Fleet Foxes, Arooj Aftab, Low, Japanese Breakfast, Caroline Shaw i mnogi drugi

Nova izdanja: Bruno Mars & Anderson.Paak, Drake, Vatra, Albina, Boa II, Eric…

Iza nas je jedan od najbogatijih produkcijskih tjedna aod početka godine. U redovitom pregledu tjednih događanja izdvajamo najnovija diskografska izdanja te aktualne singlove sa svjetske i regionalne scene