Kritika TV serije: Čovjek protiv pčele: Iritantna borba R. Atkinsona s već viđenim humorom

Serijal je moguće doživjeti zabavnim isključivo u većem društvu ljubitelja Atkinsonova hotimičnog humora koji ako umiru od smijeha zbog njegova stupidizma zaraznim smijehom mogu proširiti feelgood moment na ostale gledatelje neimpresionirane ponuđenim. Sve drugo je unaprijed izgubljena bitka

S Rowanom Atkinsonom ste načisto. Ili vam je zabavan i smiješan ili iritantan do bola. Od globalnog uspjeha Mr. Beana i svih nastavnih pojavljivanja i pokušaja širenja “duhovite” franšize poput Johnnyja Englisha, Atkinsonova nespretnost i gumeno lice moraju uvijek biti karikirani preko mitskih razmjera.

Sve što radi u svim svojim glasovitim rolama je zapadanje u nevolje i onda se na stripovski shematski način izvlači iz njih. Po role modelu stare škole britanskog slapstick humora, potpuno različito od inteligentnih izdanaka poput TV serijala Only Fools And Horses ili pak nedodirljivih Monty Pythona, Atkinson je brit odgovor na Jima Carreya “za siromašne”.

Smotanost Mr. Beana izolirana na novu lokaciju

U novom kratkom TV serijalu u devet nastavaka Atkinson je part time kućepazitelj kod bogate obitelji na odmoru. U njihovom odsustvu u nekoliko dana mu uspije uništi sav njihov imetak boreći se ničim izazvan s jednom običnom pčelom koja mu ne želi izaći iz kuće. Da. Nema dalje. To je to. Ako se pitate kako je moguće da takvi koncepti dobiju prolaznost na Netflix platformi, odgovori su i dalje u domeni prilično neuhvatljivog.

Man Vs Bee je trebao biti igrani film. Ali kad su mu stavili mašnu, morali su shvatiti s kakvim dumpingom imaju posla te je ideja igranog filma pretvorena u serijal od 9 TV dijelova kad su shvatili kako će biti bezbolnije pretvoriti ovaj “već viđeno” koncept u galeriju kraćih TV komadića. Smotanost Mr. Beana sada je izolirana na novu lokaciju, a gledateljima je ostavljeno na slobodu izbora da uživaju ili okreću očima od ponuđenog.

Serijal je moguće doživjeti zabavnim isključivo u većem društvu ljubitelja Atkinsonova hotimičnog humora koji ako umiru od smijeha zbog njegova stupidizma zaraznim smijehom mogu proširiti feelgood moment na ostale gledatelje neimpresionirane ponuđenim. Sve drugo je unaprijed izgubljena bitka. Iz gornjih redaka shvaćate iz koje se skupine gledatelja regrutira potpisnik teksta.

Ocjena: 3/10