Ted Sarandos, jedan od izvršnih direktora Netflixa i glavni direktor sadržaja, otkrio je “najopsežniji pogled do sada”, odnosno po 10 najgledanijih TV serija i filmova.
Sarandos je, nastupajući na konferenciji ‘Code of Vox Media’ u Beverly Hiltonu, podijelio dva slajda. Jedan je prikazao najpopularnije Netflixove serije na temelju računa koji su odabrali određeni naslov u prvih 28 dana objavljivanja (i gledali najmanje 2 minute). Drugi je prikazao ukupno vrijeme provedeno u gledanju po satima unutar početnih 28 dana od premijere.
Poredak prema broju kućanstava koja su pogledala uzorak naslova (prvih 28 dana od objavljivanja)
Rangiranje prema ukupnom vremenu utrošenom na gledanje (prvih 28 dana od objavljivanja)
‘Bridgerton’ je pogledan najviše puta i gledao se najviše sati
“Pokušavamo biti transparentniji s tržištem”, rekao je Sarandos. Netflixovi streaming podaci, priznao je, “uglavnom su velika crna kutija”.
Prva sezona serije ‘Bridgerton’ postigla je prvu poziciju na temelju broja Netflixovih profila i vremena provedenog u gledanju (u početnom četverotjednom izdanju), dok je ‘Extraction’ bio najgledaniji film po broju kućanstava a ‘Bird Box’ je bio najgledaniji film u broju sati.
Serija ‘Squid Game’ ruši sve rekorde gledanosti
Sarandos je rekao da je visokokonceptna korejska drama o preživljavanju ‘Squid Game’, premijerno prikazana 17. rujna, na korak da postane najpopularnija Netflixova emisija ikad, a trenutno se nalazi na prvom mjestu u svijetu na ovoj usluzi.