Srijeda, 20 rujna, 2023

Osvojite vodeću poziciju na tržištu charter usluga u Hrvatskoj

Sigurni smo kako ćete sa ovim informacijama osvojiti vodeću poziciju na tržištu charter usluga. Nastavite čitati kako biste saznali kako baš vi možete poboljšati vašu charter tvrtku

Hrvatska obala s kristalno čistim morem i prekrasnim otocima privlači veliki broj turista svake godine, stvarajući idealno okruženje za razvoj charter industrije. Mi znamo kako pokretanje charter tvrtke u Hrvatskoj može biti izazovno, no i ne mora biti. Sa Čarter.hr uslugama možete podiči vašu charter tvrtku na novi level! Čarter.hr vam nudi usluge edukacije o trendovima na tržištu, digitalnom marketingu i još mnogo toga. 



Sigurni smo kako ćete sa ovim informacijama osvojiti vodeću poziciju na tržištu charter usluga. Nastavite čitati kako biste saznali kako baš vi možete poboljšati vašu charter tvrtku.

Istraživanje tržišta charter industrije

Prije nego što započnete svoju charter tvrtku, važno je detaljno istražiti tržište charter industrije u Hrvatskoj. Analizirajte potražnju za charter uslugama, identificirajte konkurente i istražite trenutne trendove. 

Razumijevanje ciljne skupine, njihovih preferencija i potreba je također važno za usmjeravanje vaše ponude. Na temelju ovih saznanja možete oblikovati svoju strategiju, prilagoditi usluge i stvoriti konkurentske prednosti.

Sastavljanje detaljnog poslovnog plana ključno je za uspješno pokretanje charter tvrtke. Definirajte misiju, viziju, ciljeve i strategiju tvrtke. Procijenite financijske potrebe za pokretanje poslovanja, uključujući troškove nabave plovila, održavanje, marketinške aktivnosti i plaće osoblja. Istražite mogućnosti financiranja, kao što su investitori ili kreditne institucije, kako biste osigurali potrebna sredstva za pokretanje vaše charter tvrtke.

Što je potrebno za pokretanje charter tvrtke?

Pokretanje charter tvrtke u Hrvatskoj zahtijeva pridržavanje određenih pravnih i regulatornih zahtjeva. Osigurajte da je vaša tvrtka pravno registrirana i da posjedujete sve potrebne dozvole i licence za obavljanje charter operacija. Obratite posebnu pažnju na dokumentaciju vezanu za plovila, osoblje i putnike. Pridržavanje ovih propisa osigurat će kako vaša charter tvrtka posluje legalno i bez nepotrebnih problema.

Kako biste otvorili čarter tvrtku i neometano obavljali poslove vezane uz najam plovila, prvo ćete trebati prijaviti djelatnosti koje namjeravate obavljati u sklopu tvrtke Trgovačkom sudu. Ako planirate ponuditi plovila i kao smještaj gostima, prije početka poslovanja trebate podnijeti Zahtjev za eCrew Ministarstvu. Ovaj zahtjev omogućuje vam pristup sustavu eCrew, koji omogućuje čarter tvrtkama online prijavu posade i putnika prije isplovljenja. 

Međutim, ukoliko planirate iznajmljivati plovila hrvatske državne pripadnosti kojima vi niste vlasnik, uz Zahtjev za eCrew trebate priložiti presliku valjanog upisnog lista ili dozvole za plovidbu te presliku ugovora o zakupu plovila ovjerenog kod javnog bilježnika. U slučaju iznajmljivanja plovila strane državne pripadnosti (EGP/EU ili treće države), uz Zahtjev su potrebni i dokumenti za plovila strane državne pripadnosti, a konkretna dokumentacija ovisit će o državi luke ukrcaja, zastavi plovila i sjedištu tvrtke za čarter.

Kada započnete redoviti najam plovila, bitno je imati određene dokumente koji dokazuju kako su provedeni svi propisani postupci koje čarter tvrtka treba obaviti prije plovidbe. Ovo uključuje povratni dokument nakon prijave popisa putnika i posade, zapisnik o primopredaji plovila, te izdan račun. Budite pažljivi da uvijek imate ove dokumente na raspolaganju na plovilu.

Razvijte učinkovite marketinške strategije

Kako biste privukli klijente i izgradili prepoznatljiv brand, važno je razviti učinkovite marketinške strategije. Definirajte identitet vašeg branda i stvorite vizualni identitet koji će odražavati kvalitetu i profesionalnost vaše charter tvrtke. Razvijte detaljan marketinški plan koji uključuje digitalne kanale, društvene medije i oglašavanje. Također, uspostavite partnerstva s turističkim agencijama, hotelima i drugim relevantnim dionicima kako biste povećali svoju vidljivost i dosegnuli veći broj potencijalnih klijenata.

Upravljanje operacijama i pružanje iznimnog korisničkog iskustva važno je za dugoročni uspjeh vaše charter tvrtke. Pružajte visokokvalitetne usluge, ažurirajte svoje ponude i kontinuirano poboljšavajte korisničko iskustvo na temelju povratnih informacija klijenata.

 

Pročitajte još...

Zaronimo zajedno: Potopljeni brodovi i skriveno blago na dnu Jadrana

Možda vas naš izbor nekih od najljepših lokacija za ronjenje u Jadranu inspirira i odvaži da 'bukirate' svoju kartu za - turistički posjet morskom dnu

Zahvaljujući tehnologijama: Je li budućnost putovanja – pod morem?

Volite putovati, putovali ste kontinentima, državama, upoznavali gradove… No, mogli ste dosad proći tek trećinu naše planete. Podvodni turizam iako nije novost, tek će doživjeti svoj procvat, a zaljubljenicima u putovanja otvara potpuno jedan novi svijet, onaj morski koji pokriva 70% našeg planeta

Marino Manzoni: Hrvat pokrenuo svjetski izazov za očeve i njihovu djecu

Organizacija DaddyHood Europe, koju su osnovali Šveđanin Thomas Pickelner i Hrvat Marino Manzoni, potiče sve muškarce na angažirano očinstvo, pa u tu svrhu organiziraju i Dadathlon, virtualno natjecanje u koje se mogu uključiti očevi i njihova djeca iz svih dijelova svijeta

U Norveškoj se planira gradnja prvog svjetskog tunela za brodove!

Svaki kraj brodskog tunela Stad bit će uokviren ulazom koji je dizajnirao arhitektonski studio Snøhetta. Studio je pogledao karakteristične kamene zidove poluotoka kako bi stvorio dizajn koji će pružiti vizualni učinak i ujedno se uklopiti u njegov prirodni okoliš

Povezano

Imate li ove vještine? One će biti ključne za dobivanje posla u budućnosti

Istraživanje je identificiralo niz od 56 temeljnih vještina koje će koristiti svim građanima i pokazalo je da će osobe koje imaju ove vještine imati veću vjerojatnost zaposlenja, veće prihode i biti zadovoljniji poslom koji obavljaju

Prof.dr.sc. Darko Tipurić: Globalizacija stvara nejednakosti koje škode ekonomskom rastu

Rezultat nužnih gospodarskih promjena u Hrvatskoj ne smije biti nova verzija predatorskog kapitalizma koja će dodatno raslojiti i uvećati razlike u društvu, nego civilizacijska politika razvoja koja treba balansirati ekonomske, socijalne i ekološke ciljeve. Novi svijet mora postati bolji od onoga u kojemu živimo, ističe predsjednik Hrvatskog društva ekonomista

Aleksandra Dojčinović otkriva sve o novim poslovnim poduhvatima

Nova kolekcija Aleksandre Dojčinović donosi tako po prvi put capsule kolekcije za sve prilike, od divnih i mekanih jakni i čizama za nezaboravne dane na snijegu, mekanih pletenih haljina i toplih kaputa, preko fenomenalnih poslovnih komada u vibrantnim tonovima

5 nezamjenjivih vještina koje poslodavci danas najviše cijene

Jesu li to klasična znanja koja se stječu edukacijom, traningom i određenim iskustvom ili su to međuljudske vještine koje nas čine drugačijima u odnosu na druge?

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime