Danas je na Trgu Nikole Šubića Zrinskog 17 za javnost otvorena izložba ’65 godina Leda’, posvećena dugoj i uspješnoj povijesti najvećeg proizvođača industrijskog sladoleda u Hrvatskoj. Sve je počelo 1958., a tijekom šest i pol desetljeća Ledo je postao dio gotovo svakog domaćinstva, obiteljskog okupljanja, druženja s prijateljima, rođendana i drugih veselih trenutaka. Prvi industrijski sladoled proizveden na zagrebačkoj Peščenici, lokaciji na kojoj je i danas Ledova tvornica, bila je Snjeguljica. Sve do danas Snjeguljica je zadržala svoj jedinstveni spoj kremaste vanilije i hrskavog preljeva od kakaa te postala važan dio hrvatske industrijske baštine i jedan od rijetkih proizvoda u Hrvatskoj koji su toliko dugo zadržali popularnost.
Kako je nastao zaštitni znak Ledo Medo?
Samo nekoliko godina od nastanka Snjeguljice ilustrator Slavko Marjanac stvorio je lik Lede
Mede, zaštitni znak Leda, danas univerzalno prepoznat i omiljen i izvan granica Hrvatske. Bilo je to doba nastajanja legendi. Upravo to – kako je nastao Ledo Medo, kako se tijekom godina mijenjao King i što je posebno u Ledo Šlagu – doznati se može na izložbi.
Što možete očekivati na izložbi?
Izložba je otvorena svaki dan, osim nedjelje, od 10 do 19 sati, sve do 7. listopada, a ulaz je
besplatan. Riječ je o jedinstvenoj retrospektivi koja prikazuje rast Leda od prvog proizvođača sladoleda u tadašnjoj Jugoslaviji pa sve do njegove današnje pozicije najvećeg domaćeg proizvođača industrijskog sladoleda i najvećeg distributera zamrznute hrane.
‘Iako se u svijetu od 1958. do danas mnogo toga promijenilo, Ledo je i dalje sinonim za
sladoled vrhunske kvalitete koji je mnogima obilježio djetinjstvo te u kojem i danas uživaju
gotovo sve generacije. Ponosni smo na našu bogatu baštinu, a najponosniji što iza svakog
Ledova proizvoda i svakog sladoleda, svake inovacije i uspjeha već 65 godina stoje stručnost, predanost i nevjerojatan trud Ledovih zaposlenika – umjetnika stvaranja okusa koji svaki sladoled pretvaraju u remek-djelo. Ovu izložbu posvetili smo upravo našim zaposlenicima i potrošačima, koji Ledo već 65 godina čine omiljenim‘, poručila je Tatjana Petričušić, menadžerica komunikacija u Ledo plusu.
Na izložbi, osim šetnje kroz desetljeća Ledove povijesti, može se zaviriti u digitalnu knjigu,
fotografirati se u svemiru i u Kornet želja ubaciti svoju ideju za idealnu kombinaciju okusa
sladoleda. Nakon obilaska eksponata, u drugom dijelu prostora nalazi se zona za opuštanje i uživanje u omiljenim okusima Ledovih sladoleda, idealna za prepričavanje dojmova s izložbe.
Pridružite se i vi u proslavi ovog naslijeđa, okusa i inovacija kojima se Ledo ponosi.