Petak, 22 ožujka, 2024

Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom ‘The girl in the bikini’

Nova kolekcija kupaćih kostima lunilou pruža svakoj ženi udobnost i chic izgled - bez obzira na godine i oblik tijela, a stiže u dvije hit boje ljeta - klasičnoj crnoj i azurnoj plavoj

Ljeto je predivno, magično i nevjerojatno… slično kao i ljubav. Upravo je ljubav iz filma ‘The girl in the bikini’ bila inspiracija za novu kampanju kupaćih kostima branda lunilou, a modernu su Brigitte Bardot pronašli u modelu Karli Kirschner.



“Naši kupaći kostimi dizajnirani su za ženu. Bila ona mama, baka, djevojka, cura…. Htjeli smo napraviti morsku kolekciju u kojoj će se baš svaka žena osjećati ugodno bez obzira na godine i oblik tijela. Pratili smo neke trendove, kao što su primjerice visoki struk kupaćih gaćica i blagih košarica kod gornjih dijelova za bolju potporu grudi. Cijela kolekcija inspirirana je bezvremenskom ljepotom nama najdraže glumice Brigitte Bardot koja je bila utjelovljenje žene kakvu mi zamišljamo u našim kupaćim kostimima“, objasnila je vlasnica branda Izabel Kovačić te dodala: “Što se boja tiče tu smo se malo odmaknuli od tipičnih lunilou boja i okrenuli se klasičnoj crnoj boji te ljetnoj azurno plavoj. Ono oko čega nismo radili kompromis je materijal za cijelu kolekciju. I ovoga puta radi se o recikliranom polyamidu koji koristimo kako bismo bili sigurni da je i ova kolekcija dobra za vas i za svijet oko vas.“

Kolekcija koja ‘misli’ na održivost i okoliš

Globalno onečišćenje mora jedan je od najvećih problema današnjeg društva u kojem prečesto zaboravljamo koliko je upotreba plastike štetna za naš život i život naše djece. Plastika koja završi kao smeće u moru doprinosi uništenju okoliša i ubija desetke tisuća životinja svake godine. Plastičnoj vrećici, primjerice, treba 20 godina da se razgradi dok plastičnim slamkama i bocama treba 200 do 450 godina.

“Lunilou ne želi okretati glavu pred ovakvim činjenicama i problemima. Već nekoliko godina brinemo i u stalnoj smo potrazi za eko rješenjima koja može ponuditi našim klijentima. Upravo zato smo i ovogodišnju kolekciju kupaćih kostima odlučili napraviti isljučivo od recikliranog polyamida, napravljenog od ECONYL i 100%tnog NILIT Ecocare recikliranog najlona 6.6 sa UPF 50+. Zahvaljujući inovativnom načinu proizvodnje Lunilou kupaći kostimi su vrlo otporni na klor i mrlje od krema za sunčanje te su uz to bakteriostatski – sprečavaju razvoj bakterija, mekani se i super udobni”, otkriva Ivana Čirjak.

 Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (10)
 Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (8)
 Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (6)
 Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (9)
 Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (5)
 Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (4)
 Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (3)
 Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (7)
 Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (10)  Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (8)  Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (6)  Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (9)  Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (5)  Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (4)  Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (3)  Kupaći kostimi inspirirani Brigitte Bardot i filmom 'The girl in the bikini' (7)

Obiteljski brend Lunilou nastao je kao osobna potreba i potraga za materijalima koji su prirodni i nježni za našu kožu. Istovremeno sestre Ivana i Izabel grade jednu puno veću i kompleksniju priču, onu o ekološkoj osviještenosti. Od 2015. godine marljivo stvaraju svoj prepoznatljiv brend. Kvalitetnim organskim materijalima koji u skladu sa detaljno razrađenim dizajnom stvaraju priliku za modnu održivost koju promoviraju kroz viziju svog branda.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime