Ponedjeljak, 27 ožujka, 2023

Kampanja #onostomepokrece izazvala veliku pozornost na WMF-u

Kampanja #onostomepokrece traje do prosinca. Cilj kampanje je promocija kvalitetnog života i širenja poruke o tome kako moramo osvijestiti što nam je zaista važno u životu i maksimalno se tome posvetiti. Svi zainteresirani mogu se uključiti putem društvenih mreža te osvojiti atraktivne nagrade

Najveća regionalna konferencija, Weekend Media Festival, ove je godine ponovno oživjela prostore stare Tvornice duhana u Rovinju i pod sloganom „Živio život“ slavila život i zajedništvo na svojem 14. izdanju. Riječ je o regionalnom događaju koji na jednom mjestu okuplja brojne stručnjake iz svijeta medija i komunikacija te donosi najnovije trendove, znanja i uspješne prakse iz industrije.



Festival je ove godine nadmašio sva očekivanja! Koja je naša tajna? Tajna je u odličnom programu, zanimljivim predavačima i neformalnom druženju u ugodnom ambijentu. Svi se kod nas osjećaju dobro i nadahnuto, a naravno, dogovore se i neki poslovi. To je idealna kombinacija – spoj rujanskog produženog vikenda i inspirativna druženja s kolegama iz cijele regije“, izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Najposjećeniji korner na WMF-u

A jedan od najatraktivnijih i najposjećenijih kornera na upravo završenom 14. Weekend Media Festivalu bio je zajednički korner Mixer.hr-a i Zagreb Advent Runa (organizatori utrke: Millenium promocija i Run Croatia), na kojem su promovirali zajedničku kampanju #onostomepokrece.

Svi posjetitelji kornera otkrili su nam što ih pokreće u životu. Bilo je zaista vrlo inspirativnih odgovora, a osim toga, posjetitelji su mogli provjeriti jesu li u formi i spremni za utrku na traci za trčanje, ali i opustiti se u posebnim masažnim foteljama te pročitati najbolje naslove iz biblioteke Puls. Također, u subotu ujutro za sve ljubitelje trčanja organizirana je jedinstvena utrka simboličnog naziva #HangoveRun, na kojoj su imali priliku osvojiti kotizaciju za nadolazeći Zagreb Advent Run koji će se održati 12. prosinca s početkom u 12 sati ispred hotela The Westin. Trkači s božićnim kapicama protrčali su u ranojutarnjim satima središtem Rovinja, pritom dobivši ovacije ne samo sudionika Weekenda, nego i prolaznika.

Poznata lica podržala kampanju 

Brojne poznate i javne osobe zadržale su se na korneru te podijelile svoja iskustva, poput voditeljice i pjevačice Ide Prester, TV voditeljice Marijane Batinić, PR stručnjakinje i voditeljice Nevene Rendeli Vejzović, skijaša Ivice Kostelića, PR stručnjakinje Ines Preindl, glumca Gorana Bogdana, mladog TikTok influencera Darija Marčeca te izbornika hrvatske nogometne reprezentacije Zlatka Dalića. Bilo je tu i mnogo uspješnih poslovnih ljudi, a jedan od direktora IT tvrtke Five Sven Marušić osvojio je glavnu nagradu, paket Karlić tartufa, zbog najkreativnijeg odgovora na pitanje – Što te pokreće?

 „Mene pokreću kruh i voda, bez toga ne mogu živjeti!“, simpatično je objasnio mladi TikToker Dario, dok je Goran Bogdan bio potpuno iskren te priznao da “ne zna što ga pokreće“.

“Pokreće me dobra muzika, super plesna muzika, sunčani dan i ljudi koji ne smaraju i šire samo dobru vibru i ne mrače”, rekla je TV voditeljica i pjevačica Ida Prester. 

Nagrade za najbrže trkače

Za one koji su dali svoj odgovor dok su u isto vrijeme trčali na pokretnoj traci unutar jedne minute, Zagreb Advent Run je također osigurao simbolične nagrade: paket gumenih žvaka True Gum, zimske kape, Strath vitamine te RAW bite čokoladice. Najbrža trkačica Petra istrčala je u zadanom vremenu 250 metara.

Kampanja #onostomepokrece traje do prosinca, a svi zainteresirani se mogu uključiti putem društvenih mreža i objaviti fotografiju ili videozapis uz odgovor na pitanje što je to što ih pokreće bez obzira na životne okolnosti i izazove. Na taj način u kampanji mogu sudjelovati svi, a najkreativnije ćemo nagraditi atraktivnim nagradama. Cilj kampanje #onostomepokrece je promocija kvalitetnog života i širenja poruke o tome kako moramo osvijestiti što nam je zaista važno u životu i maksimalno se tome posvetiti.

20210924_155553
IMG-20210924-WA0071
IMG-20210924-WA0068
IMG-20210925-WA0016
20210924_175053
IMG-20210925-WA0015
IMG-20210924-WA0056
IMG-20210924-WA0001
IMG-20210924-WA0015
IMG-20210924-WA0065
IMG-20210924-WA0035
IMG-20210924-WA0041
IMG-20210924-WA0009
20210924_162653
20210924_155553 IMG-20210924-WA0071 IMG-20210924-WA0068 IMG-20210925-WA0016 20210924_175053 IMG-20210925-WA0015 IMG-20210924-WA0056 IMG-20210924-WA0001 IMG-20210924-WA0015 IMG-20210924-WA0065 IMG-20210924-WA0035 IMG-20210924-WA0041 IMG-20210924-WA0009 20210924_162653

Pročitajte još...

Boris Kovaček: WMF širi optimizam i kreativnost u ovim čudnim vremenima!

U nekim zemljama su upravo eventi pokretač pozitivnih promjena, poligoni za istraživanje ili poticaj na cijepljenje, ističe izvršni direktor i producent Weekend Media Festivala, najavljujući bogat program na najiščekivanijem vikendu u godini

Futurizam: Donosimo 10 najtraženijih i najplaćenijih zanimanja budućnosti

Razvojem tehologije mnoga zanimanja koja poznajemo odlaze u zaborav, a dolaze nova o kojima smo prije desetak godina mogli samo maštali, a već danas bez nekih od njih ne možemo zamisliti život. U budućnosti će ih biti još više i bit će nevjerojatno dobro plaćena!

Domaće, a svjetsko: Kad se hrvatski kreativci udruže – nastaju najljepši darovi ikad!

Donosimo vam dvije priče o snazi 'malenih' proizvođača, o međusobnoj podršci, o solidarnosti, o tome kako se u teškim trenutcima prepoznaju dobri ljudi. Nadamo se da ćete i vi prepoznati njihovu kreativnost i - kupovali dar za Božić, rođendan, obljetnicu ili za bilo koji drugi povod - da ćete podržati domaće kreativce

Digitalno bankarstvo: kako izbjeći strah od prevara i bolju transparentnost

Rezultati istraživanja pokazuju da većina potrošača u aplikacijama za digitalno bankarstvo prijavljuje probleme s identificiranjem nekih transakcija. Tjeskoba zbog potencijalne prijevare navodi potrošače da podnesu zahtjev za povratom sredstava, što se može izbjeći

Povezano

IN MEMORIAM: Žare Batinović: Najzaposleniji spotovski redatelj na hrvatskoj glazbenoj sceni

Gotovo da nije bilo glazbenog imena iz Splita, a potom i šire kojima Žare nije odradio barem jednu ekranizaciju singlova u formi video spota

No Bra Day: Je li napokon vrijeme da grudnjaku zauvijek kažemo – ne?

Bilo da ste zagovornica nošenja grudnjaka ili ne, važno je da znate da su obje odluke osobni izbor i ne čine vas manje ili više ženstvenom i samostalnom. No, preventivni godišnji pregled grudi svima je obavezan

Tri godine nakon zagrebačkog potresa obnova i dalje stoji na mjestu

Od 2020. i potresa do danas, došlo je do rasta troškova građevinskih radova i materijala kao ključnih sastavnica za obnovu i gradnju od preko 40% čime smo, uslijed nečinjenja javnog sektora u proteklom periodu – doslovno izgubili više od 40% sredstava za obnovu

Velike promjene: Pluton ulazi u Vodenjak i tamo će biti 20 godina!

Suočeni s monumentalnim promjenama, naši dugi i sumorni povijesni zapisi pokazuju nam da mi, na kraju, uvijek preživimo, unatoč (ili zbog) promjena koje nam prijete

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime