Srijeda, 3 travnja, 2024

Novosti iz Mete: Od sada možete ‘lajkati’ Instagram priče bez slanja poruke, a Reels je dostupan i na Facebooku!

Ako ste jutros bili na Instagramu, sigurno vam je tijekom pregledavanja priča osoba koje pratite iskočilo malo srce koje vas je obavijestilo da sada možete "lajkati" priče. Također, vjerojatno vam je izašla i obavijest da sada svoje Reels objave možete podijeliti i na Facebooku, kako bi dosegle veći broj ljudi i širu publiku

Od kada je Facebook postao Meta, krenulo je uviđenje raznih promjena. Obzirom na ove koje su dostupne od danas u Hrvatskoj, čini nam se da ipak neće doći do gašenja popularnih društvenih mreža, kao što se o tome pričalo.



Ako ste jutros bili na Instagramu, sigurno vam je tijekom pregledavanja priča osoba koje pratite iskočilo malo srce koje vas je obavijestilo da sada možete “lajkati” priče. Također, vjerojatno vam je izašla i obavijest da sada svoje Reels objave možete podijeliti i na Facebooku, kako bi dosegle veći broj ljudi i širu publiku. Naravno, sve ovo je s ciljem stvaranja “nadmoći” nad TikTokom i pozivanja mladih generacija da se vrate na Facebook i Instagram.

Private Likes je nova značajka 

Ideja koja stoji iza Instagramove nove značajke “Private Likes” je pomoći korisnicima da se međusobno podrže i smanje gomilanje nepročitanih poruka u DM pretincu. Voditelj Instagrama, Adam Mosseri, najavio je da platforma uvodi ovaj način kako bi korisnici mogli slati odgovore na priče bez slanja povratnih informacija kao DM.

Iako je ova opcija već neko vrijeme dostupna u Americi, od danas je dostupna i u Hrvatskoj. Do sada, kada bi nekome odgovarali na Instagram priču putem emojia ili poruke, kreatori su isključivo primali povratne informacije u svoj DM inbox. Ali s novom značajkom nazvanom “Private Story Likes” korisnici mogu lajkati priče bez slanja DM-a. Nova značajka pomoći će odvojiti povratne informacije gledatelja od stvarne komunikacije između kreatora i njihovih sljedbenika, što značajno smanjuje količinu poruka u DM-u popularnih kreatora.

Kreatori pristupaju svojim lajkovima priče na kartici gledatelja svoje priče, gdje će moći vidjeti malu ikonu srca za svakog gledatelja kojem se svidjela ta konkretna priča. Međutim, to ne znači da će platforma prikazati ukupan broj lajkova, privatnih ili javnih, kao što to čini na objavama sadržaja.

Reels od sada i na Facebooku!

Nakon lansiranja u SAD-u prošlog rujna, Facebook Reels danas postaje globalno dostupan u više od 150 zemalja. Ova značajka, koja je ključni dio Metinog odgovora na TikTok prijetnju, omogućuje kreatorima da dijele kratki video sadržaj na Facebooku ili unakrsno objavljuju Reels s Instagrama kako bi dosegli širu publiku. Facebook također uvodi više kreativnih alata i nove načine na koje kreatori mogu zaraditi novac putem oglašavanja.

Reels je stvoren kao odgovor na TikTok sa značajkom unutar Instagram aplikacije. No, ubrzo se shvatilo da bi mogao imati veću popularnost ako bi uključio i Facebook. Rezultat toga je da je tvrtka tijekom predstavljanja rezultata poslovanja u zadnjem kvartalu 2021. godine objavila kako je Reels sada njezin “najbrže rastući format sadržaja do sada”. Tvrtka je također rekla da je Reels najviše pridonio rastu na Instagramu i da “vrlo brzo rastu” i na Facebooku.

Uskoro kreću oglasi na Reelsu

Međutim, Reels trenutačno ima niže cijene od drugih formata sadržaja, kao što su Instagram objave i priče. U Meti vjeruju da će se to s vremenom promijeniti. Na tom planu, tvrtka danas proširuje testove Facebook Reels Overlay oglasa na sve kreatore Reels u SAD-u, Kanadi i Meksiku. Kako su poručili iz Mete, do sredine ožujka test će se proširiti na gotovo svih 50+ zemalja u kojima su umetnuti oglasi već dostupni.

Vrijedi napomenuti da se umetnuti video oglasi danas prikazuju samo na Facebook videozapisima, a ne na Reels-u. To znači da ovi novi Overlay oglasi predstavljaju prvi pokušaj Facebooka da prihode od oglašavanja dobiju izravno iz Reelsa.

Kreatori koji sudjeluju u testiranju novih pozicija oglasa moći će isprobati dva različita formata: bannere i naljepnice. Oglasi neće prekidati video jer su transparentno postavljeni na sadržaj koji se reproducira umjesto da pauziraju videozapis kako bi se oglas prikazao. Banner oglasi se pojavljuju kao poluprozirni sloj na dnu priče, dok su naljepnice statične slike koje se mogu postaviti bilo gdje unutar priče, baš kao što to mogu biti i druge naljepnice. Facebook će tada odabrati oglas za prikaz u okviru koji najbolje odgovara gledatelju.

Zanima nas hoće li nam takav način oglašavanja smetati ili ne, ali uživali smo Reelsima baš iz razloga jer nemaju nikakvih oglasa i mogli smo u miru pogledati ono što nam se sviđa i što nas zanima. 

Naslovna fotografija: Meta

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime