Predstavljanje novog dizajna jedna je od najvećih inovacija ekrana ove popularne društvene mreže od uvođenja newsfeeda i nova je točka razvoja sljedećih nekoliko godina.
I nije slučajno što se lansiranje nove platforme dogodilo upravo u vrijeme korone: aplikacija smještena u slavni high-tech Menlo Park naporno radi kako bi odgovorila na udarce svojih konkurenata i ostala na vrhu, neprestano uvodeći novosti. Nakon uvođenja Avatara, Soba za chatanje i proširenja videopoziva na WhatsApp, na red je došlo i ažuriranje koje su mnogi korisnici željno očekivali.
Kao što je najavljeno, Facebook je svoju tamnu temu predstavio na iOS i Android uređajima u jako malom postotku, odnosno za određeni broj ljudi u svijetu. Time je započela testna faza u kojoj želi vidjeti kako sve funkcionira – prije lansiranja za sve korisnike mobilnih uređaja. Treba napomenuti kako je Facebook imao puno problema oko toga da smisli kako aplikacija može trošiti manje energije u novoj, tamnoj temi.
Tamno sučelje korisnici Facebook traže već godinama, jer ono troši manje struje na mobitelima i ostalim gadgetima, manja je napetost oka dok se gleda u njega i nema plave svjetlosti koja je pogubna za san, ako skrolate aplikacijom u krevetu prije spavanja
Tamna tema isto tako smanjuje refleksiju ekrana i puno je ugodnija ako ste u tamnoj sobi ili zamračenoj prostoriji. Facebook ljubitelji nadaju se ‘mračnom modelu – za sve korisnike – što prije.