Subota, 23 ožujka, 2024

Zbog čega je Facebook uveo tamno sučelje na iOS i Android mobitelima?

Nova je opcija omogućena jako malom postotku korisnika, odnosno određenom broju ljudi, no nakon ove 'testne faze' proširit će se na sve korisnike mobilnih uređaja

Predstavljanje novog dizajna jedna je od najvećih inovacija ekrana ove popularne društvene mreže od uvođenja newsfeeda i nova je točka razvoja sljedećih nekoliko godina.



I nije slučajno što se lansiranje nove platforme dogodilo upravo u vrijeme korone: aplikacija smještena u slavni high-tech Menlo Park naporno radi kako bi odgovorila na udarce svojih konkurenata i ostala na vrhu, neprestano uvodeći novosti. Nakon uvođenja Avatara, Soba za chatanje i proširenja videopoziva na WhatsApp, na red je došlo i ažuriranje koje su mnogi korisnici željno očekivali.

Kao što je najavljeno, Facebook je svoju tamnu temu predstavio na iOS i Android uređajima u jako malom postotku, odnosno za određeni broj ljudi u svijetu. Time je započela testna faza u kojoj želi vidjeti kako sve funkcionira – prije lansiranja za sve korisnike mobilnih uređaja. Treba napomenuti kako je Facebook imao puno problema oko toga da smisli kako aplikacija može trošiti manje energije u novoj, tamnoj temi.

Tamno sučelje korisnici Facebook traže već godinama, jer ono troši manje struje na mobitelima i ostalim gadgetima, manja je napetost oka dok se gleda u njega i nema plave svjetlosti koja je pogubna za san, ako skrolate aplikacijom u krevetu prije spavanja

Tamna tema isto tako smanjuje refleksiju ekrana i puno je ugodnija ako ste u tamnoj sobi ili zamračenoj prostoriji. Facebook ljubitelji nadaju se ‘mračnom modelu – za sve korisnike – što prije.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime