U društvu vodećih domaćih barbera te frizerskih salona u Zagrebu je predstavljen novi must-have grooming brend, STMNT čije proizvode supotpisuju neka od vodećih svjetskih imena modernog barberinga.
Unutar kompleksa Katran, STMNT je svim prisutnima potvrdio zašto je upravo stav glavno obilježje ovog brenda. Kroz interaktivnu prezentaciju, barberi iz jednog od najpoznatijeg zagrebačkog barber shopa, Gospon Fulir, Matija Ptic, Edi AKA Manu Panic i Jack Synthetic AKA Marino te Saša Pušenjak, vlasnik frizerskog salona Sasha, pokazali su najpopularnije muške modele frizura, tehnike šišanja ali i sve načine kako, uz pomoć novih STMNT proizvoda, stilizirati mušku kosu. U društvu poznate novinarke i voditeljice, Martine Validžić, Ivan Šarić, Ivan Vukušić i Igor Barberić među prvima su imali priliku isprobati nove proizvode kreirane od strane vodećih svjetskih barbera.
Bitno je da imate stav i da stojite iza njega
Muška njega odavno je dobila novo značenje, a u moderno doba odlasci kod frizera i održavanje kose te brade pretvorili su se u svakodnevnu rutinu. STMNT su sukreirali vodeći svjetski barberi koji su bili inspirirani stavovima i vjerovanjima za koje se zalažu. Kreirali su brend koji je prilagođen svakom pojedincu, bilo da ste frizer ili muškarac koji traži idealne proizvode za sebe. Bitno je da imate stav i da stojite iza njega.
Sukreatori STMNT proizvoda, neki od začetnika modernog barberstva, su Julius Arriol, Sofie Pok i Miguel Gutierrez koji su se prilikom osmišljavanja linija s njihovim potpisom inspirirali jasnim stavovima, ljudima koji se zalažu za svoja vjerovanja, zajednicom koja je spremna za promjene nabolje i koja je autentična. Atmosfera barber svijeta dodatno je dočarana kroz tematske barber & tattoo sekcije – na jednom je mjestu bilo moguće uroniti u STMNT svijet, upoznati vrhunske grooming & hairstyle edukatore, a pritom se i dobro zabaviti.