Luksuzna platforma za online kupovinu ‘Farfetch’ lansira ‘pre-order’, novu uslugu koja potrošačima omogućuje “rani pristup” najnovijim proizvodima tijekom cijele sezone.
‘Pre-order’ je usluga nastala s ciljem smanjenja otpada koji nastaje zbog mode i prekomjerne kupovine. Brendovi će proizvoditi samo onu odjeću koja je prodana, a počet će s 10 robnih marki, uključujući Nanushku, Balenciagu, Khaite, Off-White, Palm Angels, Dolce i Gabbanu, Casablancu, Nicholasa Kirkwooda i Oscar de la Rentu.
Svaki mjesec se obogaćuje ponuda brendova
Mnogi brendovi prvi put uvode ovakvu vrstu usluge, a Farfetch će svaki mjesec dodavati nove brandove u ponudu. Ovakav način kupnje znači da se svaki mjesec mogu kupiti određeni predmeti, a isporučivat će se potrošačima otprilike četiri tjedna nakon kupnje.
Ključni predmeti dostupni za ‘pre-order’ uključuju Khaite crveni podstavljeni kaput, Balenciaga cipele na platformu, mini torbicu Palm Angels, Dolcea & Gabbana kaput, čizme Nicholasa Kirkwooda i midi haljinu Oscar de la Rente.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Dio šire inicijative Positively Farfetch
Cilj ove usluge je poboljšati korisničko iskustvo i izgraditi korisnički angažman, objašnjava Farfetch, dok pozicionira platformu kao mjesto za pristup najnovijim proizvodima – čak i prije nego što budu dostupni širem maloprodajnom tržištu.
‘Pre- order’ je dio šire inicijative Positively Farfetch, a kako bi se ponovili svjesni napori koji stoje iza usluge, lansirna kampanja postala je ugljično neutralna. Za kampanju nije isporučen niti jedan uzorak, a influenceri će kroz aplikaciju dobiti odjevni predmet u digitalnom obliku i na taj ga način promovirati.