Nedjelja, 24 ožujka, 2024

Luksuzni Farfetch lansira ‘pre-order’ kako bi minimalizirao modni otpad

Ovakav način kupnje znači da se svaki mjesec mogu kupiti točno određeni predmeti - rije nego budu dostupni širem maloprodajnom tržištu - a isporučivat će se potrošačima otprilike četiri tjedna nakon kupnje

Luksuzna platforma za online kupovinu ‘Farfetch’ lansira ‘pre-order’, novu uslugu koja potrošačima omogućuje “rani pristup” najnovijim proizvodima tijekom cijele sezone.



‘Pre-order’ je usluga nastala s ciljem smanjenja otpada koji nastaje zbog mode i prekomjerne kupovine. Brendovi će proizvoditi samo onu odjeću koja je prodana, a počet će s 10 robnih marki, uključujući Nanushku, Balenciagu, Khaite, Off-White, Palm Angels, Dolce i Gabbanu, Casablancu, Nicholasa Kirkwooda i Oscar de la Rentu.

Svaki mjesec se obogaćuje ponuda brendova 

Mnogi brendovi prvi put uvode ovakvu vrstu usluge, a Farfetch će svaki mjesec dodavati nove brandove u ponudu. Ovakav način kupnje znači da se svaki mjesec mogu kupiti određeni predmeti, a isporučivat će se potrošačima otprilike četiri tjedna nakon kupnje.

Ključni predmeti dostupni za ‘pre-order’ uključuju Khaite crveni podstavljeni kaput, Balenciaga cipele na platformu, mini torbicu Palm Angels, Dolcea & Gabbana kaput, čizme Nicholasa Kirkwooda i midi haljinu Oscar de la Rente.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli FARFETCH (@farfetch)

Dio šire inicijative Positively Farfetch

Cilj ove usluge je poboljšati korisničko iskustvo i izgraditi korisnički angažman, objašnjava Farfetch, dok pozicionira platformu kao mjesto za pristup najnovijim proizvodima – čak i prije nego što budu dostupni širem maloprodajnom tržištu.

‘Pre- order’ je dio šire inicijative Positively Farfetch, a kako bi se ponovili svjesni napori koji stoje iza usluge, lansirna kampanja postala je ugljično neutralna. Za kampanju nije isporučen niti jedan uzorak, a influenceri će kroz aplikaciju dobiti odjevni predmet u digitalnom obliku i na taj ga način promovirati. 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime