Ponedjeljak, 4 ožujka, 2024

Može li seks biti bolji, a orgazmi snažniji? O da, uz ove vaginalne vježbe…

Pospješuje li vježbanje vaginalnih mišića stvar? Da, i ako to još ne radite ... Krenite odmah! Ako su ti mišići utrenirani, moguće je da ćete doživjeti snažnije orgazme češće. A tko to ne bi želio? Ojačate li vaginalne mišiće, uživat ćete u odnosu više i vi i vaš partner

Pospješuje li vaginalne vježbe stvar? Da, i ako to još ne radite … Krenite odmah! Osjećaj “stezanja” tijekom odnosa posljedica je kontrakcije mišića dna zdjelice. Ako su ti mišići utrenirani, moguće je da ćete doživjeti snažnije orgazme češće. A tko to ne bi želio? Ojačate li vaginalne mišiće, uživat ćete u odnosu više i vi i vaš partner.



Upravo ovih pet vježbi koje dolaze u YouTube videu u nastavku, pomoći će vam ojačati mišiće, poboljšat će elastičnost i učiniti osjet snažnijim. Za optimalne rezultate, radite ih 3-4 puta tjedno!

Vaginalne vježbe: Odbijanje o  loptu

Sjednite na vrh lopte s nogama usmjerenim ravno pred sebe kako bi bili stabilni. Donje trbušnjake lagano povucite prema kralježnici i osjetite kako vam trtična kost pada prema podu. Opustite donji dio leđa. Neka vam se prsa i kralježnica podižu prema stropu. Počnite odskakivati ​​na lopti i usredotočite se na dno zdjelice. Lagano ga spuštajte kad doskočite na loptu , a podižite ga kako odskočite od lopte. Ovu vježbu ponavljajte tijekom jedne minute.

 

Vaginalne vježbe:  Nagib zdjelice, bok uz bok

Sjednite na vrh lopte s nogama usmjerenim ravno pred sebe kako bi bili stabilni. Donje trbušnjake lagano povucite prema kralježnici i osjetite kako vam trtična kost pada prema podu. Opustite donji dio leđa. Neka vam se prsa i kralježnica podižu prema stropu. Pomičite se polako bočno u stranu, od sjedne kosti do sjedne kosti, držeći trbušne mišiće uvučenima prema kralježnici. Usredotočite se na istezanje i produljivanje dna zdjelice kako se pomičete s jedne na drugu stranu. Ponovite nekoliko puta.

Vaginalne vježbe: Nagib zdjelice, sprijeda prema natrag

Sjednite na vrh lopte s nogama usmjerenim ravno pred sebe kako bi bili stabilni. Donje trbušnjake lagano povucite prema kralježnici i osjetite kako vam trtična kost pada prema podu. Opustite donji dio leđa. Neka vam se prsa i kralježnica podižu prema stropu. Započnite guranjem stidne kosti prema kralježnici. Polako otpustite. To će vašu stidnu kost približiti lopti. Usredotočite se na istezanje i produljivanje dna zdjelice od stidne kosti do kralježnice. Ponovite nekoliko puta.

Vaginalne vježbe: Kruženje kukovima

Sjednite na vrh lopte s nogama usmjerenim ravno pred sebe kako bi bili stabilni. Donje trbušnjake lagano povucite prema kralježnici i osjetite kako vam trtična kost pada prema podu. Opustite donji dio leđa. Neka vam se prsa i kralježnica podižu prema stropu. Započnite guranjem stidne kosti prema kralježnici, a zatim kružite prema sjednoj kosti. Nastavite kružiti kako biste stidnu kost približili lopti, preko sjedne kosti i na kraju ponovno završili stidnom kosti prema trtičnoj kosti. Usredotočite se na istezanje i produljenje dna zdjelice u svim smjerovima. Svaki put kad napravite puni krug, okrenite smjer i nastavite ponavljati nekoliko puta.

Vaginalne vježbe: Most, koljeno do ramena

Započnite tako što ćete ležati na podu u položaju mosta, stopala usmjerite ravno naprijed. Postavite desnu nogu na sredinu lopte i držite ruke pored sebe. Gurnite stidnu kost prema kralježnici, što će vam podići kukove oko jedan do dva centimetra od tla. Polako povucite koljeno i spustite se prema ramenu, produljujući dno zdjelice. Dok to radite, kotrljat ćete se na vanjsku stranu stopala, a zatim polako preokrenuti i vratiti se na petu dok kotrljate loptu natrag u početni položaj. Usredotočite se na to da držite kukove paralelno s podom, te na istezanje i produljivanje dna zdjelice. Napravite nekoliko ponavljanja s jednom, pa s drugom nogom. Vježba će biti učinkovitije držite li laganu težinu s rukama malo iznad poda.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime