Što radno mjesto čini radnim mjestom? Jesu li to uredski prostori, tehnološka oprema ili luksuzni objekti? Ne, to su ljudi koji svakodnevno obavljaju posao. Poslodavci sada sve više shvaćaju da je potrebno usredotočiti se na cjelokupni životni ciklus zaposlenika. S učinkovitim idejama za angažiranje zaposlenika, zaposlenici neće samo imati mogućnost poboljšati svoj rad, već će biti zadovoljniji svojim životom. Wellness i briga o mentalnom i fizičkom zdravlju trebala bi nam biti središnja točka – čak i na radnom mjestu. Kako se granice između posla i života i dalje brišu, organizacije se sve više brinu o sveukupnom zadovoljstvu svojih zaposlenika.
Prednosti uključivanja wellness ideja u radno okruženje brojne su, od toga da se zaposlenicima povećava produktivnost, angažman, niže su stope izostanaka s posla, smanjena je i razina stresa, do toga da je povećano zadovoljstvo poslom i životom zaposlenika općenito te su posebno poboljšane poslovne performanse. Hotel Zagreb Zonar, novootvoreni hotel na Trešnjevci u Zagrebu, koji je dio Maistra Hospitality Group, jedno je od mjesta kojem je od velike važnosti da se njegovi zaposlenici na poslu osjećaju ugodno i ispunjeno. Hotel Zagreb Zonar trenutno ima otvorene brojne natječaje za posao, a traže radnike s iskustvom, znanjem i stručnošću u brojnim granama poslovanja. U nastavku donosimo nekoliko stvari koje pridonose ugodnijoj atmosferi na radnom mjestu i većem zadovoljstvu zaposlenika.
Komunikacija i razgovor
Jedan od najboljih načina za podršku na radnom mjestu je razgovor o njemu. Održavanje sesija na kojoj ljudi mogu razgovarati o tome kako se osjećaju ili kako se nose s nečim stresnim, može uvelike poboljšati njihovu sveukupnu dobrobit. Razgovor je učinkovit način za oslobađanje napetosti, razvrstavanje osjećaja i stavljanje stvari u perspektivu. Ljudi najčešće trebaju jednostavno nekoga da ih sluša, ne traže nužno savjet. Iako ovo ne rješava problem iz korijena, to može biti sjajan prvi korak da pomognete ljudima da se osjećaju bolje i sretnije.
Pohvale za rad i trud
Dva od tri zaposlenika smatraju da ne dobivaju dovoljno priznanja za svoj rad. Kao rezultat toga, većina zaposlenika neće ostvariti svoj maksimalni potencijal i mogli bi se ponašati neželjeno. Iz tog razloga, mudro je stvoriti okruženje u kojem se dobar rad nagrađuje povlasticama i poticajima. U najmanju ruku, nekoliko dobrih riječi ili pisanih poruka mogu uvelike doprinijeti da se zaposlenici osjećaju cijenjenima za svoj rad.
Dodavanje biljaka u okruženje
Biljke na radnom mjestu doprinose sreći na nekoliko načina, mogu pomoći u smanjenju neželjene razine stresa, pomažu u pročišćavanju zraka i uklanjanju toksina. Samo gledanje u zelenu boju može nam uvelike pomoći da se osjećamo bolje i osvježeno. Također, biljke povećavaju razinu pozitivne energije, a mogu čak i smanjiti razinu krvnog tlaka. Dodavanje biljaka u ured izvrstan je način za oživljavanje prostora. Biljke uz sve wellness dobrobiti odlično izgledaju i uljepšaju radno okruženje.
Uvažavanje mišljenja
Izgradnja kuće počinje izgradnjom pravog temelja – ne krova! Uspješno poslovanje je nemoguće bez samih zaposlenika, a nema ništa gore kada imate osjećaj da se vaš glas ne čuje. Redovita komunikacija s timom, uvažavanje mišljena i ideja su nešto što može stvoriti ugodniju radnu atmosferu. Što više pitate zaposlenike za njihovo mišljenje, to se više osjećaju cijenjenim, ali i djelom organizacije.
Kolege koji brinu jedni o drugima
Pomaganje drugima čini vas sretnijim. A pomaganje kolegama čini zaposlenike sretnijima na poslu. Jedno istraživanje dokazalo je kako sretniji radnici pomažu svojim kolegama 33% više od onih koji nisu sretni. Prilikom pomaganja kolegama ne treba biti riječ ni o čemu velikom. Uz kavu donesite omiljeni napitak vašem kolegi. Pitajte ih treba li im pomoć na projektu. Ponudite se učiniti nešto jednostavno, poput pisanja bilješki nakon sastanka. Teži dio pomaganja je učiniti ga svakodnevicom umjesto nečim što radite samo s vremena na vrijeme. Jedan jednostavan način da pomažete svaki dan je da stavite podsjetnik u svoj kalendar. Mogli biste se iznenaditi koliko učinkovita ova mala navika može postati.
Osjećaj svrhe i pripadnosti
Zaposlenici nisu roboti; oni su ljudi. Organizacije koje su sklone vidjeti zaposlenike kao robu koja se može kupiti po određenoj cijeni, nisu uspješne u svom poslovanju. Zaposlenici nisu još jedan faktor proizvodnje, već budući zagovornici vrijednosti i načela organizacije. Iako pozamašna plaća definitivno pomaže, kada zaposlenik osjeti emocionalnu povezanost s brendom, zadovoljniji je sam sa sobom. Jedan od načina da poslodavci to osiguraju je da svojim zaposlenicima daju do znanja koliko je njihov doprinos značajan. Važno je reći im kako oni pomažu u postizanju poslovnih ciljeva organizacije i zašto su važni.
Poticaji za naporan rad
Poticaji mogu biti moćan alat za motiviranje i angažiranje zaposlenika. Postoji nekoliko načina na koje se zaposlenici mogu nagraditi.
Novčane nagrade: Bonusi, povišice plaća i drugi financijski poticaji mogu biti učinkoviti u motiviranju zaposlenika.
Slobodno vrijeme: Ponuda dodatnih dana godišnjeg odmora ili fleksibilnih radnih sati može biti snažan poticaj za zaposlenike koji cijene ravnotežu između poslovnog i privatnog života.
Priznanje: Javno odavanje priznanja i pohvala zaposlenicima za njihov naporan rad može biti snažan motivator. To može biti jednostavno kao usmeno priznanje na timskom sastanku ili pismena poruka zahvalnosti.
Mogućnosti profesionalnog razvoja: Pružanje zaposlenicima prilika za učenje novih vještina ili napredovanje u karijeri može biti vrlo motivirajući poticaj. To može uključivati programe obuke, mogućnosti mentorstva ili tečajeve za stjecanje profesionalnih certifikata.
Posebne povlastice: Ponuda malih povlastica ili privilegija, kao što je rezervirano parkirno mjesto ili odabir lokacije ureda, može biti jednostavan, ali učinkovit način iskazivanja zahvalnosti za naporan rad.
Posao koji nudi sve te vrijednosti
Ovo su vrijednosti koje u svom poslovanju njeguje Maistra Hospitality Group koja trenutno u svom hotelu Zonar Zagrebu zapošljava veliki broj ljudi. Otvorene su pozicije za operativna radna mjesta na recepciji, restoranu, kuhinji, domaćinstvu, održavanju, a dobrodošli su i zaposlenici s menadžerskim iskustvom i vještinama. Zonar Zagreb zapošljava: konobare, kućne majstore, kuhare, recepcionare, skladištare, sobarice, vatrogasce – kontrolore gospodarskog ulaza, vratare – nosače prtljage, pomoćne zaposlenike u kuhinji te pomoćne zaposlenike u Odjelu HIP-a – priprema banketa.
Maistra Hospitality Group jedna je od vodećih hrvatskih turističkih kompanija i jedna od strateških poslovnih jedinica Adris grupe. Njezin portfelj dominantno čine hoteli s 4 i 5 zvjezdica, u Zagrebu i najatraktivnijim destinacijama diljem jadranske obale – Rovinju, Vrsaru i Dubrovniku. Oni su, također, vodeći hotelijer u segmentu luksuznog odmorišnog turizma koji istinski razumije potrebu suvremenog gosta za mirom, opuštanjem i obnovom duha i tijela. Vođeni filozofijom nenametljive i visoko personalizirane usluge, profinjenih užitaka i nezaboravnih aktivnosti kojima se upoznaju prirodne ljepote, kultura, običaji i gastronomija destinacije, kreirana su četiri segmenta, odnosno četiri brenda koja odgovaraju potrebama suvremenih gostiju: Maistra Collection, Maistra Select, Maistra Camping i Maistra City Vibes.
Zonar Zagreb hotel spada u Maistra City Vibes što znači da je urbani hoteli u središtu Zagreba, koji svojim gostima pruža suvremeno iskustvo povezivanja s ljudima i gradom. Hotel Zonar Zagreb je dizajniran kao urbana baza za profesionalne sportaše, dinamične poslovne ljude i progresivne građane svijeta na odmoru. Hotel se smjestio na živahnoj zagrebačkoj Trešnjevci. Više detalja o otvorenim pozicijama pronađite na linku Zonar Zagreb zapošljava | Maistra Posao.