Petak, 27 rujna, 2024

‘Najbolje tek dolazi’ sa Zalandom! Nova kampanja potiče nas na sportske aktivnosti

Zalando, vodeća europska internetska platforma za modu i stil života, nastavlja inspirirati ljude da otkriju i izraze se kroz sport pokretanjem nove kampanje 'Najbolje tek dolazi', potičući potrošače na bavljenje raznim sportskim disciplinama, bez straha od neuspjeha

U razdoblju bogatom globalnim sportskim događajima, Zalando želi inspirirati ljude da se upuste u sportske aktivnosti i žive aktivno bez straha od osude okoline. Kampanja s Robertom Lewandowskim, Alexiom Putellas, Caro Daur, Ebru Önal i Pusha T ističe pozitivan utjecaj sporta na opću dobrobit zajednice. U lipnju je Zalando predstavio svoju prvu kolekciju Adaptive Sports putem brendova Pier One Sports i Even&Odd Active.



Zalando, vodeća europska internetska platforma za modu i stil života, nastavlja inspirirati
ljude da otkriju i izraze se kroz sport pokretanjem nove kampanje ‘Najbolje tek dolazi’,
potičući potrošače na bavljenje raznim sportskim disciplinama, bez straha od neuspjeha.
Dok u Europi raste uzbuđenje zbog Olimpijskih igara, Zalando sve poziva da se pridruže
kulturnom momentumu i da se bave sportom na način koji odražava ono što doista jesu.
Sudionici kampanje pridružuju se vrhunskim sportašima, ne na njihovom uobičajenom terenu kada daju najbolje od sebe, već dok se suočavaju s neočekivanim izazovima u nogometu, fitnesu i trčanju.

Poznate zvijezde potiču na bavljenje sportom 

Sportske entuzijaste inspiriraju Robert Lewandowski, jedan od najboljih nogometaša svoje
generacije; Alexia Putellas, kapetanica FC Barcelone Femení i španjolske ženske nogometne reprezentacije; modna i fitness poduzetnica Caro Daur; eSports zvijezda Ebru
Önal, kao i glazbenik nominiran za Grammy Pusha T, s ciljem pronalaska samopouzdanja u
zajedničkom prihvaćanju različitih sposobnosti. Svi su potaknuti da bez suzdržavanja
isprobaju novi sport ili da se vrate starom načinu života bez straha od osude, jednostavno
dajući sve od sebe. Kampanja promovira aktivno bavljenje sportom, koje u bilo kojem
svojstvu pozitivno utječe na fizičko i mentalno zdravlje te pomaže ljudima da pronađu bolju
verziju sebe.

Sara Spännar, potpredsjednica marketinga u Zalandu komentirala je pokretanje ove
kampanje. ‘Uz sva uzbuđenja ovog sportskog ljeta, iskoristit ćemo priliku da se povežemo s našim kupcima. Želimo pokazati kako Zalandov pristup vrhunskim sportskim brendovima i
relevantnom sportskom asortimanu pomaže svakome da postigne svoj osobni rekord.
Gledajući kako priča oživljava s izvrsnim talentima kao što su Robert Lewandowski, Alexia
Putellas, Caro Daur, Pusha T, trenutak je ponosa za sve nas.’

Robert Lewandowski, napadač nogometnog kluba Barcelona: ‘Raditi sa Zalandom na
kampanji ‘Najbolje tek dolazi’ bilo je sjajno iskustvo. Savršeno se poklapa s osobnim
uvjerenjima da sport nije samo natjecanje, već stalno usavršavanje i postizanje novih
uspjeha, bez straha od neuspjeha. U nogometu, kao i u životu, radi se o konstantnom
svakodnevnom napredovanju i usavršavanju samoga sebe. Ova kampanja podsjeća nas da
su najbolji trenuci pred nama, istovremeno potičući nas da prihvatimo uspone i padove na
tom putovanju.’

Sport je važan dio života ljudi, a sportska je odjeća način izražavanja njihovog identiteta.
Stoga je ovo idealan trenutak za istražiti sportske navike Hrvata i kako im Zalando
omogućuje da budu aktivni uz uzbudljiv asortiman, istovremeno im pružajući inspirativna
iskustva.

Koliko se Hrvati bave sportom? 

Istraživanje pokazuje da 30 posto Hrvata redovito vježba ili se bavi sportom barem jednom
tjedno, sedam posto bavi se sportom jednom do tri puta mjesečno, a 23 posto još rjeđe. Te
su brojke porasle u odnosu na prethodno istraživanje iz 2017. Brojke pokazuju da su glavne prepreke za rekreativno bavljenje sportom u Hrvatskoj nedostatak vremena (42 posto) te motivacije i interesa (28 posto). Zalando zna da sportska odjeća, obuća, dodaci i oprema često doprinose tome koliko se netko osjeća motivirano i samopouzdano dok vježba ili se bavi sportom, pa zato svojim potrošačima pronalaženje prave sportske odjeće i proizvoda čini lakšim i inspirativnijim. Kupci mogu istraživati ​​i inspirirati se pričama o brendovima, pojedinostima o proizvodima, sadržajima influencera te savjetima i trikovima sportaša u sekciji Sports Home (Žene / Muškarci) i posebnim rubrikama posvećenima trčanju, fitness treninzima ili aktivnostima na otvorenom.

Fotografije: Press

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime