Nesporno nekoć nadareni rap producent i prvoligaški USA mainstream rap izvođač, kojeg po angažmanu Jay Z-a pa slijedom ostatka komercijalne pratnje, sve do promoviranja sebe ili se u rappera i izvođača s komercijalnim backgroundom i pokrićem (osobito prva dva albuma College Droput i Late Registration), Kanye West je slovio kao dobrodošla nova struja prve mainstream lige rapa.
Sklon eksperimentiranju kao producent, mijenjao je svoje beat makerske obrasce i šprance svim sljedećim autorskim djelima (Graduate, 808 & Heartbreak), da bi sa sljednicima ‘Yeezusom’ i ‘My Beautiful Dark Twisted Fantasy’ bio hvaljen kao revolucionar i reinovator žanra s producentske strane. No, paralelno sa životom medijskog lika i ikone nespremne na taj amount slave ni pažnje, dešava se otkliznuće u sfere ozbiljne sociopatologije.
Kako nas ovdje ne zanimaju bedastoće iz života hollywoodski bogatih i slavnih do trena kad im se taj bogatizam ne odbija o rad i kreativno kantautorstvo, Kanye West je postao Ye, kao što je Prince postao Symbol, pa je počeo raditi albume kao ‘Donda 1 i 2’ posvete majci, pa je doživio otklon nakon razvoda od Kardashianke, pa se kandidirao za predsjednika USA, pa je glasao za Trumpa i shvatio kako kukasti križ nosi razumijevanje prema Hitleru.
I bez najave objavio album ‘Bully V1’. Koji je poput Donde, trag shizofrenog kreativca kojima se puno prčka po poznatim sampleovima i po selecta principu znaju i umiju se boriti s idejom rap instrumentala, solidno i funkcionalno zvuči brbljajući na spomenute poglede, ali od koncepta, koherentnosti i ičega više mimo skica, nema ni traga.
Za ljubitelje bizarnog i slutnji, Ye je već neko vrijeme izvor memeova. Od lumena rapa nije ostalo puno.
Ocjena: 6/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube