Ponedjeljak, 14 listopada, 2024

Inovativni hrvatski tuševi štede vodu i struju – a traže ih u cijelom svijetu

Stefano Ladavac, vlasnik tvrtke Infity Luxury otkriva nam kako njihovi vanjski tuševi od prirodnog kamena, više nalik skulpturama, osvajaju svjetska tržišta. Osim što se savršeno uklapaju u eksterijere, oni ujedno - smanjuju potrošnju vode do 75% te koriste prirodne izvore za proizvodnju električne energije

U mnogo čemu smo jedini u svijetu, pa i u proizvodnji jedinstvenih skulptura od keramike, HPL-a te prirodnog kamena, koji imaju funkciju tuša i osvjetljenja.



Stefano Ladavac, pokretač ove ideje i osnivač Infity Luxury otkrio nam je sve o projektu koji se u cijelosti proizvodi u Hrvatskoj. Uz mogućnost personalizacije koja klijentima omogućavaju izražavanje želja i emocija, ovaj se proizvod savršeno uklopa u dizajn eksterijera.

Kombinacija obiteljskog posla i inovativnih ideja

“Cijela priča o projektu započela je 2017. godine u garaži gdje sam radio s djedom i tatom. Moja se obitelj godinama bavi kamenom, pa iako sam tati uvijek govorio da se neću time baviti, eto me – već 4 godine proizvodimo proizvode od prirodnog kamena. Naime, radeći kao student u hotelskoj industriji primijetio sam nedostatak inovativnosti na vanjskim tuševima. Već tada sam počeo razmišljati što mogu napraviti a da bude drugačije i inovativno”, priča nam Stefano.

Njegova tvrtka od ove godine predstavljaju dva brenda – jedan je ADAQUO putem kojeg prikazuju svoje pametne proizvode – poput vanjskog pametnog tuša koji funkcionira potpuno samostalno u vidu proizvodnje električne energije dok za aktivaciju vode služe dva senzora koji prepoznaju prisutnost korisnika.
“Na taj smo način smanjili potrošnju vode te poboljšali higijenske uvjete korištenja vanjskog tuša. Cilj je da predstavimo rješenje koje smanjuje potrošnju vode do 75% a da uz to koristi prirodne izvore za proizvodnju električne energije. Drugi brend je Infinity Luxury, što je ujedno i naziv tvrtke. To je brend kroz kojeg razvijamo unikatne vanjske skulpture s funkcijom tuširanja i osvjetljenja prostora. Proizvodnja se odvija u našem proizvodom pogonu i ima svoj poseban tok”, objasnio nam je Stefano.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 𝐈 𝐍 𝐅 𝐈 𝐍 𝐈 𝐓 𝐘 𝐋 𝐔 𝐗 𝐔 𝐑 𝐘 (@infinityluxuryofficial)

Kompletna hrvatska proizvodnja, garancija kvalitete u svim uvjetima

Najmanje 30 komponenti ulazi u samo jedan proizvod. Ovisno o modelu proizvodnja traje između 4 i 8 sati, a dnevni kapacitet je trenutno izrada 4 komada.
“Najbitnija razlika je da mi zapravo proizvodimo više skulpture, nego samo tuševe. Što se kvalitete tiče, svaku komponentu proizvoda smo pomno birali, tako da može izdržati u svim vanjskim uvjetima. Cilj nam je da korisnicima diljem svijeta pružimo novo iskustvo i da uživaju u svakoj sekundi korištenja našeg proizvoda. Da im to ne bude samo tuš u dvorištu, već vječna instalacija prema kojoj nitko neće ostati ravnodušan. Konkurencija je jaka ako gledamo tržište tuševa, ali kao što sam već par puta spomenuo mi se od toga želimo odmaknuti – u proizvodnji onoga što mi radimo trenutno još uvijek konkurencije nema”, ponosno će Stefano.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 𝐈 𝐍 𝐅 𝐈 𝐍 𝐈 𝐓 𝐘 𝐋 𝐔 𝐗 𝐔 𝐑 𝐘 (@infinityluxuryofficial)

Australija i Novi Zeland – zadnji u nizu koji žele Infinity Luxury tuševe

U prethodna tri tjedna proširili su poslovanje na nekoliko tržišta poput Skandinavije, Francuske, Španjolske, Švicarske, Poljske, Dubaija, Novog Zelanda, Amerike te Izraela. Nedavno su potpisali i suradnju s kompanijom Glowbal NZ koja posluje na Novom Zelandu i u Australiji.
“To je svakako velik iskorak za nas. Australija i Novi Zeland su nam jedni od najzanimljivijih tržišta zbog klime koja tamo prevladava. Ciljana skupina su nam arhitekti, krajobrazni arhitekti, dizajneri te tvrtke koje se bave ugradnjom bazena i wellnessa. Zajedno s njima dolazimo do krajnje ciljane skupine, a to su hotelske kuće, privatni investitori, aquaparkovi te gradske uprave. Ovisno o kojem je proizvodu i modelu riječ, te gdje ga moramo isporučiti – isporuka može trajati od 10 do 60 dana” ispričao nam je Stefano.

Fotografije: privatni album

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime