Ponedjeljak, 18 listopada, 2021

Inovativni hrvatski tuševi štede vodu i struju – a traže ih u cijelom svijetu

Stefano Ladavac, vlasnik tvrtke Infity Luxury otkriva nam kako njihovi vanjski tuševi od prirodnog kamena, više nalik skulpturama, osvajaju svjetska tržišta. Osim što se savršeno uklapaju u eksterijere, oni ujedno - smanjuju potrošnju vode do 75% te koriste prirodne izvore za proizvodnju električne energije

U mnogo čemu smo jedini u svijetu, pa i u proizvodnji jedinstvenih skulptura od keramike, HPL-a te prirodnog kamena, koji imaju funkciju tuša i osvjetljenja.

Stefano Ladavac, pokretač ove ideje i osnivač Infity Luxury otkrio nam je sve o projektu koji se u cijelosti proizvodi u Hrvatskoj. Uz mogućnost personalizacije koja klijentima omogućavaju izražavanje želja i emocija, ovaj se proizvod savršeno uklopa u dizajn eksterijera.

Kombinacija obiteljskog posla i inovativnih ideja

“Cijela priča o projektu započela je 2017. godine u garaži gdje sam radio s djedom i tatom. Moja se obitelj godinama bavi kamenom, pa iako sam tati uvijek govorio da se neću time baviti, eto me – već 4 godine proizvodimo proizvode od prirodnog kamena. Naime, radeći kao student u hotelskoj industriji primijetio sam nedostatak inovativnosti na vanjskim tuševima. Već tada sam počeo razmišljati što mogu napraviti a da bude drugačije i inovativno”, priča nam Stefano.

Njegova tvrtka od ove godine predstavljaju dva brenda – jedan je ADAQUO putem kojeg prikazuju svoje pametne proizvode – poput vanjskog pametnog tuša koji funkcionira potpuno samostalno u vidu proizvodnje električne energije dok za aktivaciju vode služe dva senzora koji prepoznaju prisutnost korisnika.
“Na taj smo način smanjili potrošnju vode te poboljšali higijenske uvjete korištenja vanjskog tuša. Cilj je da predstavimo rješenje koje smanjuje potrošnju vode do 75% a da uz to koristi prirodne izvore za proizvodnju električne energije. Drugi brend je Infinity Luxury, što je ujedno i naziv tvrtke. To je brend kroz kojeg razvijamo unikatne vanjske skulpture s funkcijom tuširanja i osvjetljenja prostora. Proizvodnja se odvija u našem proizvodom pogonu i ima svoj poseban tok”, objasnio nam je Stefano.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 𝐈 𝐍 𝐅 𝐈 𝐍 𝐈 𝐓 𝐘 𝐋 𝐔 𝐗 𝐔 𝐑 𝐘 (@infinityluxuryofficial)

Kompletna hrvatska proizvodnja, garancija kvalitete u svim uvjetima

Najmanje 30 komponenti ulazi u samo jedan proizvod. Ovisno o modelu proizvodnja traje između 4 i 8 sati, a dnevni kapacitet je trenutno izrada 4 komada.
“Najbitnija razlika je da mi zapravo proizvodimo više skulpture, nego samo tuševe. Što se kvalitete tiče, svaku komponentu proizvoda smo pomno birali, tako da može izdržati u svim vanjskim uvjetima. Cilj nam je da korisnicima diljem svijeta pružimo novo iskustvo i da uživaju u svakoj sekundi korištenja našeg proizvoda. Da im to ne bude samo tuš u dvorištu, već vječna instalacija prema kojoj nitko neće ostati ravnodušan. Konkurencija je jaka ako gledamo tržište tuševa, ali kao što sam već par puta spomenuo mi se od toga želimo odmaknuti – u proizvodnji onoga što mi radimo trenutno još uvijek konkurencije nema”, ponosno će Stefano.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 𝐈 𝐍 𝐅 𝐈 𝐍 𝐈 𝐓 𝐘 𝐋 𝐔 𝐗 𝐔 𝐑 𝐘 (@infinityluxuryofficial)

Australija i Novi Zeland – zadnji u nizu koji žele Infinity Luxury tuševe

U prethodna tri tjedna proširili su poslovanje na nekoliko tržišta poput Skandinavije, Francuske, Španjolske, Švicarske, Poljske, Dubaija, Novog Zelanda, Amerike te Izraela. Nedavno su potpisali i suradnju s kompanijom Glowbal NZ koja posluje na Novom Zelandu i u Australiji.
“To je svakako velik iskorak za nas. Australija i Novi Zeland su nam jedni od najzanimljivijih tržišta zbog klime koja tamo prevladava. Ciljana skupina su nam arhitekti, krajobrazni arhitekti, dizajneri te tvrtke koje se bave ugradnjom bazena i wellnessa. Zajedno s njima dolazimo do krajnje ciljane skupine, a to su hotelske kuće, privatni investitori, aquaparkovi te gradske uprave. Ovisno o kojem je proizvodu i modelu riječ, te gdje ga moramo isporučiti – isporuka može trajati od 10 do 60 dana” ispričao nam je Stefano.

Fotografije: privatni album

Pročitajte još...

Sven Marušić (Five): Usred pandemije zaposlili smo 70 novih ljudi

Agencija Five prodana je nedavno za 40 milijuna dolara međunarodnoj softverskoj grupi Endava. Sa Svenom Marušićem, managing partnerom u Fiveu, razgovaramo o jednoj od najvećih digitalnih akvizicija na hrvatskom tržištu, Elonu Musku, poslovanju tijekom pandemije te budućim planovima dinamičnog trojca

Nikola Zec: Ima samo 20 godina, a već je vlasnik tri uspješne tvrtke

Još u srednjoj školi - sa samo 17 godina - pokrenuo je svoj prvi startup World Food Box, a potom su uslijedile Gooder News, prvi portal s pozitivnim vijestima te agencija za poduzetničko savjetovanje Nikola Zec Business. Ispričao nam je sve o 'tajnama' svog poslovanja, pandemiji, životnoj filozofiji...

Nika Pintar i Bruno Balen: U 2020. razvili najinovativniji europski food-tech start up

Iluzorno je očekivati da je žlica octa magično rješenje. Ipak, ta žlica može pomoći stabilizirati šećere u krvi, ojačati imunitet, ubrzati metabolizam i obnoviti crijevnu mikrofloru, tako da je neupitno vrijedan saveznik u borbi za istinsko zdravlje - objašnjavaju Nika Pintar i Bruno Balen, vlasnici dvaju brendova koji se bave proizvodnjom jedinstvenih formula fermentirane hrane

Romana Matanovac Vučković: Prva žena predsjednica u 200 godina postojanja HGZ-a

Majka i supruga, profesorica i znanstvenica, savjetnica ministrice kulture i volonterka – Romana Matanovac Vučković iznimno vješto miksa sve svoje uloge i u svemu se dobro snalazi

Povezano

Kako je industrija satova postala industrija namijenjena ženama?

Poznati urarski brendovi osvijestili su kako su pripadnice ženskog spola veliki potrošači, čemu svjedoče i istraživanja koja su otkrila da tvrtke koje zanemaruju kupovnu moć žena bilježe pad prometa i do 50 posto!

Upoznajte najpopularnijeg TikTokera u regiji s više od 30 milijuna lajkova

Svoju strast prema snimanju videa Dario Marčac pretvorio je u posao; na TikToku prati ga više od 544 tisuće ljudi, a broj lajkova na videozapisima premašuje 30 milijuna

Digitalni nomadi u nedjelju dobivaju svoju ‘dolinu’ u Zadru!

U zadarskom Boriku u nedjelju, 10. listopada, u organizaciji Digital Nomad Association Croatia, otvara se prva 'dolina' za digitalne nomade kojih u Hrvatskoj trenutačno boravi na tisuće

4 savjeta kako što zadovoljnije otići na posao i biti sretan dok radite

Bilo da se mučite s prilagodbom drugačijem radnom okruženju ili postavljate sebi pitanje je li vrijeme za traženje novog posla ili se samo želite osjećati sretnije na trenutnom radnom mjestu - donosimo savjete koji će vam pomoći

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime