Utorak, 15 listopada, 2024

Cristiano Ronaldo i Lionel Messi u kampanji o kojoj se ne prestaje pričati

Louis Vuitton predstavio je posebnu kampanju brenda u kojoj glavne uloge imaju upravo Ronaldo i Messi. I dok se ne bore na nogometnom terenu, igraju dobru, staru partiju šaha (koja se igra ni manje ni više nego na prepoznatljivoj torbi LV Damier attaché)

Sve dok netko od Cristiana Ronalda ili Lionela Messija ne objesi kopačke o klin, nogometni fanovi gajit će nadu da negdje, nekako, dva najveća igrača svih vremena igraju zajedno u istoj momčadi. S 12 Ballon d’Ors nagrada (7-5 za Messija), tko ne bi voli vidjeti da se takvo što dogodi?



Prošlotjedne glasine da CR7 ide u Paris Saint Germain kako bi se povezao s Messijem (i njegovim suigračima Neymarom i Kylianom Mbappéom) završile su prije nego što su počele. No, ipak ih je uspjela upariti još jedna pariška institucija. Louis Vuitton predstavio je posebnu kampanju brenda u kojoj glavne uloge imaju upravo Ronaldo i Messi. I dok se ne bore na nogometnom terenu, igraju dobru, staru partiju šaha (koja se igra ni manje ni više nego na prepoznatljivoj torbi LV Damier attaché).

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Tko pobjeđuje ovu partiju? 

Nismo stručnjaci za šah, ali izgledaju li Messijev kralj i kraljica prilično ranjivi? Kampanju je snimila jedna i jedina Annie Leibovitz, a nazvana je ‘Pobjeda je stanje uma’. Messi se vjerojatno slaže s tim mišljenjem, ali ne bi nas iznenadilo da ga Cristiano Ronaldo pokuša promijeniti u ‘Pobjeda pod svaku cijenu’.

Iako u prošlosti luksuzne kuće nisu htjele imati previše posla s nogometašima, jedan od njih j epromijenio sve. Naravno, riječ je o Davidu Beckhamu. Beckhama su za zaštitno lic ehtjeli gotovo svi, a taj trend se samo nasatvio širiti. U 2022. mnogi su brendovi postali “sportski” i to iskoristili kao reklamu za vrijeme Svjetskog prvenstva koej je pred nama. U proteklih nekoliko tjedana vijdeli smo brojne kampanje – Palace x Umbro, Palace x Gucci, Aries x Roma, New Balance x Stone Island, Adidas x Nigo… Dok su neki brendovi novi u prihvaćanju nogometnih krojeva, LV je već dugo opsesija svakog sportaša, a više od ostalih gradio je svoj nogometni stil.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Off-White™ (@off____white)

LV i nogomet su povezani godinama

Na sličan način kao i Messi i Ronaldo, 2010. su se nogometne ikone Zidane, Maradona i Pele okupile na drskoj partiji nogometa u pariškom kafiću (također ih je snimila Leibovitz). Iste godine, uvidjevši da Fifin trofej Svjetskog kupa treba nešto prikladno elegantno i sigurno – procijenjen je na više od 15 milijuna funti – u čemu bi se u njemu nosio, LV je postao službeni dobavljač kovčega za trofej Svjetskog kupa. Ove godine obilježava se izrada četvrtog posebnog Louis Vuitton kovčeg koji će biti izrađen za pobjednika. Tko zna, možda kovčeg i trofej završe u Hrvatskoj 😉

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by FIFA World Cup (@fifaworldcup)

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime