Petak, 18 listopada, 2024

Parangall: The Lemon Twigs – Pop i power pop kao nekad

he Lemon Twigs su friškim albumom pokazali  baš to: posezanje za dobro znanim žanrovsko stilskim obrascima koji, za reći pravo, nikad i nisu nestali sa scene



LEMON TWIGS

Everything Harmony

Capture Tracks

*****

Kad čujem (a to je sve češće) tezu da je glazba odavno prdnula u rosu, da su novi bendovi za “neku stvar”… dođe mi da se mašim za duge i kratke cijevi. I “dugu devetku” i “kratki” S&W. Jer, spomenuta teza preskače dvije bitne činjenice: glazba odnosno stilovi se neprestano vrte u krug, nekad samo recikliraju a nekad na starim matricama i uzorima  nastaje novo i uzbudljivo kao svjedočanstvo vremena današnjeg. Baš kao i u modi, filmskoj produkciji, žanrovskoj literaturi… ali i likovnim umjetnostima. The Lemon Twigs su friškim albumom pokazali  baš to: posezanje za dobro znanim žanrovsko stilskim obrascima koji, za reći pravo, nikad i nisu nestali sa scene. Ako je njihov izgled kao da su iskočili iz kasnih šezdesetih i ranih sedamdesetih, a glazba stilski power pop s dodacima baroknog popa i poetike singer-songwritera spomenutih dekada, njihove skladbe su uz bok vremešnih perjanika spomenutog žanra. Mana? Malo sutra.

Svaka od skladbi albuma nosi pečat braće D’Addario

Brian i Michael D’Addario su uspješno posvojili i dali novi život – ili još bolje rečeno na njihovim temeljima izgradili svoj – pjesmarici Bee Geesa, Simona & Garfunkela, Beach Boysa , Jamesa Taylora, Byrdsa ogrnutih i countryjem i psihodelijom ili robusnijim powrer pop u brojevima kakve – uzgred rečeno – tako vole njihovi prekooceanski stilsko-žanrovski rođaci Teenage Funclub. Naravno i – mnogima i danas nepoznati – Big Star.

Ako vam neki brojevi i djeluju kao da su ispali iz vremenske kapsule – poput “Corner Of My Eye” koju kao da je potpisao Brian Wilson ili pak “What Happens To A Heart” koja je naklon prema Spectorocom “wall of soundu” – svaka od skladbi albuma nosi autorsku i izvođački (ali i produkcijski) pečat braće D’Addario. Početak i kraj albuma odnosno teme “When Winter Comes Around” i “New to Me” kao akustične balade okađene vokalnim harmonijama Beach Boysa, ali i “I Don’t Belong to Me” nisu mogle biti bolja posveta Brianu Wilsonu, a “In My Head”, “Ghost Run Free” i “What You Were Doing” rasni power pop brojevi u najčišćem izdanju i pravi nastavak onog najboljeg kod Big Stara desetljećima nakon njihovog prestanka. U konačnici, braća su bljesnuli kao sjajni autori popa (pop rocka) kakav je nekad bio: melodiozan, zavodljiv i vraški zabavan.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime