Želite li saznati kako ljude potaknuti da pristanu na vaše zahtjeve? Želite li se obraniti od neetičkih pokušaja utjecaja? Želite li postati utjecajna osoba i iskoristiti svoju moć uvjeravanja u odnosima i poslu na etički način? “Utjecaj” je knjiga za vas!
Robert Cialdini hvaljeni je stručnjak iz područja utjecaja i uvjeravanja, a njegova kultna knjiga “Utjecaj” već je posljednjih 40 godina vodeća literatura u ovom području. Ovaj vrhunski priručnik o uvjeravanju, utjecaju i manipulaciji međunarodni je bestseler s više od pet milijuna prodanih primjeraka. Od ovog mjeseca može se pronaći u knjižarama u novom izdanju, s novim istraživanjima, uvidima i primjerima.
Sedam načela utjecaja
Autor pomoću svojih legendarnih sedam načela utjecaja (reciprocitet, sviđanje, društvena potvrda, autoritet, oskudica, obvezivanje i dosljednost te jedinstvo) objašnjava zašto ljudi pristaju na tuđe zahtjeve (čak i kada to ne bi trebali) i kako se ti uvidi mogu etički primijeniti u poslovnim i osobnim odnosima. Pritom čini ovu važnu temu iznenađujuće jednostavnom – ne moramo biti znanstvenici kako bismo naučili koristiti ovu znanost, bilo da se želimo obraniti od neetičkih pokušaja utjecaja, bilo da sami želimo postati utjecajnijima.
Kombinirajući eksperimentalne dokaze sa strategijama koje je prikupio radeći različite poslove u kojima je mogao utjecati na razne ljude te koristeći se uvidima prikupljenima tijekom 35 godina znanstvenog istraživanja, ali i nezaboravnim pričama i zanimljivim primjerima, autor je napisao sveobuhvatan vodič za korištenje ovih načela kako bismo druge potaknuli da rade u našu korist.
Knjigu “Utjecaj” u izdanju Egmontove biblioteke Puls pronađite u svim knjižarama te na shop.egmont.hr.