SUNNYSIDERS
27 Stiches
Dancing Bear
*****
Koji put se po jutru dan doista može preoznati. Najavni singl albuma ’27 Stiches’ Sunnysiders čvrsti je dokaz da su Hrepa, Rola i družina, iako i dalje ukotvljeni u bluesu, band koji ‘organski’ i logično raste. ‘Shake And Shiver’ – obdaren upečatljivim vokalom Role i lucidno domišljenim žensko- muškim dvoglasima – ima blues DNK, no uz iskorake prema JJ Caleu u brojevima kad su se u aranžmanu uz gitarske akcente i usnu harmoniku našli puhači (koji će u skladbama ovog profila uvijek donijeti povjetarac s delte Mississippija).
Sfumatozna glazbena eksplozija s alter-country vizijom
Naslovna sfumatozna tema kao da je došla iz kakve honky tonk špelunke ogrnuta country-bluesom, ‘Who Stole The Rainbow’ iskorak je prema alter-countryju bandova poput Long Ryders ili Green On Red s beatlesovskim harmonijama uz zavodljivi gitarski riff koji je poput Arijadnine niti provlači brojem dok je ‘Weekend Cigarette’ vješto sročena tema koja logično – vođena žensko muškim vokalnim dionicama – raste od melankolične laganice do
brzaca. ‘Soup’ je rasni blues boogie s odličnim dionicama usne harmonike kakav bi nekoć potpisali i Canned Heat a ‘Love You At All’ – s Hrepinim vokalom – ‘akustara’ na tragu poetike Beatlesa poput ‘Julie’ ili u sličnim temama s ‘Bijelog’ albuma.
Muzička raznolikost s gitarističkim vrhuncem s Rolom i Hrepom
Drugu stranu vinilnog albuma otvara nježna laganica ‘Walk Until Tomorrow’ s onom atmosferskom ‘pustinjskom’ harmonikom kojoj se kasnije pridružuje i gitara (koja preuzima glavnu ulogu u orgazmičkoj završnici) te s melodioznim refrenom u kojem Roli podršku daje i Hrepa. ‘You Can’t Use Your Friend’ sjajan je naklon prema bluesy-soul baladama ‘podebljanim’ puhačima, ‘Love Remote’ praskavi rock brzac s gostujućim grlom Davorina Bogovića te eskplozivnim gitarama a ‘What About You’ nova odlična countryjem okađena lirska tema s Rolom uz akustičnu (Hrepinu) gitaru i Hammond Vedrana Križana.
‘Devil’s Loan’ s Hrepom i Rolom je pravi naklon prema traciciji folk/country bluesa koji s Hrepinim baritonom ide u smjeru Johnnyja Casha i njegovog boom-shaka- booma a u dvoglasima s Rolom podsjeća i na duete ‘čovjeka u crnom’ i June Carter. Zaključna ‘Highway To Blues’ – po osobnom sudu najambiciozniji broj albuma – savršeno je balansiran spoj bluesy korijena i raznorodnih utjecaja uguranih pod generički pojam ‘rocka’ te prava završnica najboljeg albuma u Hrepinom (već podebljem) portfelju.
Stoga – šešir dolje!
Naslovna fotografija: Youtube Screenshot