Petak, 3 ožujka, 2023

Mixer jednog imidža: Pamela Anderson i priča o tome kako se nosila sa svojim životom

Pisanje priče svog života prilika uvijek je prilika još jednom proživjeti bol, ali i pogledati u nju s distancom vremena koje je prošlo. Dokumentarac je poslužio istoj svrsi - rasvijetliti priču i preuzeti kormilo nad narativom o svom životu

Svi danas žele ispričati svoju stranu neke životne priče, a ako ste pritom poznati ili slavni, onda to možete i dobro utržiti. Ne čudi što publiku takve priče zanimaju, u konačnici svi mi želimo nekome barem ispričati svoju istinu. Do nedavno je tako sa svih portala iskakala priča o Harryju i njegovoj perspektivi. Harryjevi memoari su već u prvom tjednu “puštanja u javnost” postigli vratolomnu brojku od cca 3,2 milijuna prodanih primjeraka. Od toga je u samoj Velikoj Britaniji prvi dan prodano 400000 primjeraka knjige. Ukratko, memoari kojima se ispravlja nepravda “krivog pogleda” postali su jedan od unosnijih biznisa za sve dionike.



Na tom tragu, ali puno skromnije krenula je najava još jednog pokušaja ispravljanja nepravde – i to one koju je proživjela Pamela Anderson, nekadašnja zvijezda Baywatcha. Dugo su drugi ljudi pričali njezinu priču i to uglavnom na uvredljiv i bizaran način (citiram njezine riječi). Sada je ona odlučila ispričati svoju verziju priče i to knjigom Love, Pamela te Netflixovim dokumentarcem Pamela, A Love Story.

I knjiga i dokumentarac ugledali su svjetlo javnosti 31. siječnja ove godine. Za nju je to pokušaj ispraviti priču koju su godinama o njoj nametali tračerski mediji ili serije poput Pam & Tommy.

Pisanje priče svog života uvijek je prilika 

U svojoj se priči prvo vratila u mjesto djetinjstva, kanadski grad Ladysmith na otoku Vancouver, kako bi se suočila s teškim emocijama koje je godinama skrivala od sebe. “Bila sam olupina. Vratila sam se kući u dijelovima. Bilo je toliko potisnutog bijesa. Osjećala sam se kao vulkan iz kojeg izbija taj bijes. Istovremeno, putovati vlastitim životnim putem imalo je i terapijsko djelovanje,” rekla je Anderson. Jedna od trauma koju je Pamela Anderson pokušala prebroditi pisanjem bilo je silovanje u mladosti, ali i brojne druge. Kaže da joj je pisanje (a navodno je sve sama napisala) dalo mogućnost još jednom proživjeti i prihvatiti sve što je prošla. Pisanje priče svog života prilika uvijek je prilika još jednom proživjeti bol, ali i pogledati u nju s distancom vremena koje je prošlo.

Dokumentarac je poslužio istoj svrsi – rasvijetliti priču i preuzeti kormilo nad narativom o svom životu. Jedna od tema kojom se u knjizi bavi je i snimka seksa koju je Anderson snimila sa svojim prvim suprugom Tommyjem Leejem (60) i koja je objavljena bez njezina pristanka.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Pamela Anderson 🌸 (@pamelaanderson)

Snimka koja joj je uništila život

“Pamela Anderson i Tommy Lee su bili par u 90-im godinama, a njihova snimka seksa jedan je od najpoznatijih slučajeva objavljivanja takve vrste materijala bez pristanka učesnika. Snimka se pojavila na internetu 1997. godine i tokom godina je postala jedan od najviše distribuiranih materijala tog tipa. Ova situacija ukazuje na važnost zaštite privatnosti i pokazuje da objavljivanje takvih materijala može imati ozbiljne posljedice po život i karijeru učesnika,” napisao mi je o toj snimci ChatGPT.

I u memoarima i u dokumentarcu, Anderson je jasno dala do znanja da incident sa snimkom seksa nije nešto o čemu i nakon toliko puno godina može s lakoćom govoriti. “Bila je to jedna od najtežih stvari kroz koje sam ikad prošla. Uništila je naše živote, počevši od naše veze – i neoprostivo je da ljudi, i dan danas, misle da mogu profitirati od tako strašnog iskustva, a kamoli zločina.” Neću dalje spoilati sadržaj, ako imate vremena i volje, pogledajte dokumentarac.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Pamela Anderson 🌸 (@pamelaanderson)

Životi pod svjetlom reflektora često skrivaju neke traume 

Pisati ili pričati o traumi je bolan, ali i iscjeljujući proces. I nikada nije kasno za to. Meni je pisanje kao kisik, bolje razumijem život ako ga zapisujem – nebitno jesu li važni ili nevažni detalji tema. Možda mi je to bila i početna motivacija zašto sam odmah pogledala film i pročitala sve o knjizi. Uvijek mi je bilo poučno gledati kako drugi ljudi pričaju svoje živote, ali i kako se nose sa svojim traumama. Životi koji su pod svjetlom reflektora često u pozadini skrivaju neke traume koje su ih “tjerale” naprijed, isto kao i potrebu ispričati svoju verziju priče – kad tada. No, vjerujem da svi to na neki način želimo – ispričati svoju priču i sami pokazati što smo preživjeli, ali i što smo kako doživjeli te što nas je zapravo oblikovalo.

Naslovna fotografija: YouTube screenshot

Pročitajte još...

Mixer jednog imidža: Beyoncé – život kao spektakl za publiku 

Ona je savršena menadžerica svojih javnih prispodoba i to u maniru arhetipa Jungove velike majke koja je 'snažna, jaka i braniteljica dobra'. Čak i svoje ranjivosti i/ili ranjivosti svojih korijena Beyonce predano pakira u medijski spektakl

Mixer jednog imidža: Anna Sorokin aka Delvey – ruska prevara s njemačkim okusom

Priča o Anni Sorokin priča je o mladoj ženi koja je odlučila biti netko drugi te koja je i postala ta osoba - ali uz ogromnu cijenu. Šarmantna, karizmatična, nemilosrdna i često neuljudna, Sorokin se vješto uklopila u najbogatije njujorške krugove. Nakon uloge bogate njemačke nasljednice, priču je nastavila iz uloge optuženice kojoj se sudi za prevaru

Mixer jednog imidža: Camille Vasquez i može li vojska fanova presuditi suđenje?

Ova priča nažalost neće pomoći nikome tko uistinu doživljava i proživljava nasilje. Ovo je parada laži, manipulacija i insceniraju zapleta kao da se radi o niskobudžetnom filmu u kojem publika sudjeluje u daljnjem razvijanju priče

Mixer jednog imidža: Harry i Megan – vrhunsko štivo ako vas zanima manipulacija

Priznajte da vrijedi pogledati, ako zbog ničega, onda zbog tehnika kreiranja sadržaja koje danas prolaze i poticaja na promišljanje o smislu priče, odnosno o tome tko zapravo od ovakvog prikaza ima najviše koristi?

Povezano

Mixer jednog imidža: Rita Hayworth i život u sjeni destrukcije nasilnih muškaraca

Rita nije samo upisala novo značenje fatalne žene u svom dobu. Danas, kad živimo u narcisoidnom dobu u kojem se nameću portreti s filterima savršenih prikaza života i moći, njezina priča možda nekome može pokazati koliko su unutarnji identiteti zapravo udaljeni o blještave vanjštine i dominacije

Mixer jednog imidža: Tko je Alessandra Mele koja je zasad gledanija od Leta 3?

Slobodan um, vjera u ljubav i sloboda biti ono što jeste - očito je dobitna karta za ovogodišnju Euroviziju. Dok se jedni čude, drugima se to sviđa. Hoće li pobijediti Mele i/ili nadmašiti naš Let 3, vidjet ćemo

Mixer jednog imidža: Rihanna i Super Bowl – što je važnija tema, trudnoća ili karijera u 13 minuta?

Recept po principu taktike jedinstva suprotnosti ne mogu proći nezapaženo – spojiti tradicionalno i stereotipno (slika žene kao majke) i neočekivano (trudna žena u solo spektaklu od 13 minuta) u njenom su se slučaju pokazali pobjedničkom kombinacijom

Mixer jednog imidža: Laura Kövesi – jedna od najmoćnijih žena u borbi protiv korupcije

Od samog početka svog mandata, Laura Kövesi je bila pod stalnom policijskom zaštitom. Smatrali su je jednom od najmoćnijih žena u Rumunjskoj, koja je brzo stekla popularnost među narodom i postala strah i trepet vladajućih. Kövesi je tada rekla da osjeća promjenu u mentalitetu rumunjskog stanovništva

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime