Ponedjeljak, 27 ožujka, 2023

Pogled kroz ekran: 170 sekundi dugi monolog Aleksandra Stankovića

170 sekundi dugi monolog samo je jedan u nizu demagoških elemenata koji pokazuju da bi se Stanković uistinu trebao nedjeljom u dva posvetiti juhi, pohancima, mlincima ili pireu. Dva desetljeća bez toplog i svježeg nedjeljnog ručka očito je, ostavlja posljedice. I šteti struci

Na Markovu trgu se zbog zbivanja na Prisavlju sastao Odbor za informatizaciju, informiranje i medije te razriješio Kazimira Bačića s mjesta ravnatelja HRT–a, a za obnašatelja dužnosti imenovao Renata Kunića.



Tri dana prije toga u inače sjajnom televizijskom terminu, Nedjeljom u 2, koji je samo na Prisavlju godinama kompromitiran, natopljen egom, napunjen teško probavljivim sadržajem i vođen slojevito iskompleksiranom i nadasve drhtavom rukom urednika,  dogodila se – isprika gledateljima zbog zbivanja na Prisavlju.

Blijede, nebitne i beskorisne isprike

Aleksandar Stanković sedam je puta izgovorio – neugodno mi je – i pobrojao razloge zbog kojih se ispričava pretplatnicima HRT–a. Između ostalog, neugodno mu je zbog uhićenja Kazimira Bačića i svih tužbi koje je isti podnio protiv nekih djelatnika HRT-a, zbog revizionističkog pristupa povijesti u programu javnog servisa i još nekih stvari. Na taj je način Stanković još jedanput snagu i ulogu isprike u komunikacijskom procesu učinio blijedom, nebitnom i beskorisnom. Evo i zašto.

Isprika se događa kasno, barem onoliko koliko je prošlo od prve Bačićeve tužbe protiv neistomišljenika iz vlastite kuće ili nekog drugog medija koji se drznuo pisati kontra HRT–a, a i poprilično je providno da se isprika za sve navedeno događa u trenutku dok ga, tada još uvijek prvi čovjek Prisavlja, Bačić najvjerojatnije ne gleda, ili ako gleda reagirati neće jer ima, budimo realni, važnijih briga od toga što misli Stanković.

Dugogodišnji urednik u ulozi moralista

Jednako tako, spremni smo se zakleti da isprike ne bi bilo da gošća u emisiji nije bila ministrica kulture i medija Nina Obuljen Koržinek pa je monolog od dvije minute i pedeset sekundi poslužio kao ulaznica u razgovor. Isprika je toliko nemušto složena i izrečena da ni u jednoj drugoj temi ne bi mogla ne stršati još više.

Dugogodišnji se urednik, uskočivši u ulogu moralista nije ispričao za niz vlastitih gafova i urušavanje formata talk showa i sjajnog termina kojem svjedočimo iz tjedna u tjedan. Nije mu neugodno bilo u nizu emisija u kojima je polirao vlastiti ego nad sugovornicima koji su i osobnošću i funkcijom blagi, niti kad je antipatične sugovornike prikazivao kao simpatične ljude. Nije se sjetio ispričati svima pa i povući kad je Aleksandar Tijanić s njim prije desetak godina dominacijom pobrisao pod i pošišao prisavske travnjake. Meni jest. I svaki put mi je neugodno kad netko koristi medije i položaj medijske moći za vlastitu promociju.

170 sekundi dugi monolog samo je jedan u nizu demagoških elemenata koji pokazuju da bi se Stanković uistinu trebao nedjeljom u dva posvetiti juhi, pohancima, mlincima ili pireu. Dva desetljeća bez toplog i svježeg nedjeljnog ručka očito je, ostavlja posljedice. I šteti struci.

Fotografije: HRT

________________________________________________________________________

Saša Drinić je televizijski i radijski novinar koji kad ne radi sluša, gleda, zapaža, kritizira i hvali. Mixer će dio njegovih zapažanja oteti zaboravu kroz tjednu kolumnu posvećenu medijima.

Pročitajte još...

Pogled kroz ekran: Sunčana strana Prisavlja u Kazinoj sjeni

Privođenje Kazimira Bačića i možebitno uzničenje reputacijski je loše i samo po sebi ostavlja još veću sjenu na ionako ne previše osunčani rad HTV-a, posebice njegovog informativnog dijela

Pogled kroz ekran: Je li Zlatko Dalić trebao otići i prije Eura?

Ratko Stojanac, kao jedan od posljednjih romantika novinarstva, isprovocirao je Ćiru uoči utakmice s Češkom samo jednim pitanjem. Naljutio se trener svih trenera, no Ćiro je karizmatičan, zanimljiv, osebujan, svoj. I nadasve eterski prevrtljiv. Eterski je snalažljiv, pak, predsjednik Zoran Milanović

Pogled kroz ekran: Prednost radijskog iskustva u televizijskom eteru

I Robert Ferlin i Ivan Dorian Molnar primarno su dečki s radija, a to u višesatnim televizijskim formatima itekako čini razliku. Reakcije su brže, oni su elokventniji, a činjenica da im je u profesionalni kod upisano da riječima moraju opisati sliku čini ih domišljatijima baš kad je to potrebno

Pogled kroz ekran: Tko je dobitnik kipića ‘pobjednik etera’ ovog tjedna?

Nadamo se jednakom užitku i od strane Dalićeve, a naše Hrvatske na Euru koje starta večeras. Sve će donositi HRT u emisiji Europeo čiji su domaćini riječki prisavski dječaci Robert Ferlin i Ivan Dorian Molnar

Povezano

Pogled kroz ekran: Kad je teško oni se s mikrofonom bacaju na glavu

Tjedan je dokazao da doma uvijek trebamo imati praznu vazu. Spremnu za suncokret novinarstva koji će nas i u ružnim situacijama podsjetiti da su pojedinci naši glasnici s mjesta događaja uz koje je sve preživljivo

#Temeljito: Hiljadarka devalvirala – Nestašne ukuse valja usmjeravati

Dakle, 23. veljače mogao bi biti kamen temeljac izgradnje društvenih kriterija. Bit će puno nezadovoljstva, povika i pobuna jer nemamo naviku razlikovati intimno i javno

Pogled kroz ekran: Ana Mlinarić i Andrija Jarak u svom DNK čuvaju eter

Rat nije lijep, najružniji je mogući, ali gledati i slušati kako temi pristupa Mlinka užitak je s puno nula na računu zadovoljstva gledatelja. Upravo ona s Amadeusom medija Andrijom Jarkom čini najjaču kariku naših medija uopće, a njih dvoje u svom DNK-u kriju kuglice s dobitnom kombinacijom kako živjeti svaku riječ i kako ginuti za eter

Pogled kroz ekran: Dora – hrvatski stol raw food ponude

Najvažnije od svega je da je nekad bilo pjesama koje i danas pjevamo na sav glas. Koja će od ovogodišnjih ostati u glasnicama i sivim stanicama i za godinu dana, pitanje je s vrlo nepopularnim odgovorom

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime