Kritika filma: SICK (John Hyamns): Blijedi postcovid pokušaj kopiranja Screama

Količina rabljenih scenarističkih klišeja je zaglupljujća, redaljka obrata i pokušaja bježanja ubojici stereotipna i dosadna, glumci ničim atraktivni niti interesantni, varijacije ubijanja i smrti neinventivne, a kompletna izvedba žalosna i zamorna

Jedini trenutak vrijedan pažnje i točka nagovaranja na ovaj postcovid teenage slasher je ime scenarista Kevina Williamsona – glavnog “krivca” za lansiranje jedne od najznačajnijih i najzabavnijih horor franšiza – Scream filmova. Naime, premisa i predložak “Sicka” izolira nekoliko mladih u vrijeme globalne zaraze koronavirusom na izdvojeno imanje preko vikenda, gdje ih napadne maskirani ubojica s nožem. Koji je prije toga u uvodnoj sceni filma priklao jednog od klinaca nejasno linkanog s ostalim žrtvama.

Bez spoilanja motiva kad saznate pokušaj racionaliziranja opravdanja ubojstava klinaca kao raison d etre ubojitih namjera i poriva osjećat ćete se bitno gluplje i nazadnije ma koliko simpatizirali opisani žanr i gore spomenuti uzor filma istog scenarista. Količina rabljenih scenarističkih klišeja je zaglupljujća, redaljka obrata i pokušaja bježanja ubojici stereotipna i dosadna, glumci ničim atraktivni niti interesantni, varijacije ubijanja i smrti neinventivne, a kompletna izvedba žalosna i zamorna. “Sick” je direkt streaming film s Peacocka jednako kao što bi u vrijeme VHS ili DVD bio automatski odbačen na video preskačući pokušaj u kinima iz prostog razloga što bi producenti pametno prosudili da s ovakvim zamorom samo gube uloženo.

4/10