Kritika TV serije: THE LAST OF US – IX epizoda: Kraj je baby

Detektiranje tajne uspješnosti serijala osim šlepanja na popularnu igricu, pametnog marketinga, zasigurno leži u odluci dramskog naglaska na razvoju odnosa dvoje glavnih karaktera

Gotovo je. Najrazvijenija streamana TV serija godine, nakon dvomjesečne tjedne baze ide na počinak i fanovima na maratonske binge večeri. Apsolutno pristojno isproducirani dramski i vizualni kolaž režiran od strane nekolicine autora i autorica, među kojima je bila i bosanskohercegovačka hit autorica Jasmila Žbanić, oslonjen je na premisu popularne video igrice o dvoje bjegunacs koji u postapokaliptičnom svijetu putuju road trip od grada A do grada B pokušavajući izbjeći napade koronavirus, pardon mutirane glljivice iz glave zombija.

Detektiranje tajne uspješnosti serijala osim šlepanja na popularnu igricu, pametnog marketinga, zasigurno leži u odluci dramskog naglaska na razvoju odnosa dvoje glavnih karaktera. Četrnaestogodišnje ugrizene, ali imune Ellie i njenog pedesetgodišnjeg zaštitnika Joela. Dvoje, posljednje dvoje, svaki sa svoje strane gubitaka pokušavaju preživjeti taj put i odnos sve više se povezujući. Klimaks posljednje epizode nakon dolaska na cilj i flashbacka rođenja Ellie najviše dosad je bio oslonjen na two of us komponentu. Optimalno doziran na emociju viška redatelj raspliće gordijske čvorove njihova poznanstva i povezanosti na način izostanka velikih iznenađenja. Sve je sugeriralo i vodilo ovome.

Naime, umjesto predavanja u ruke ljudima koji su trebali iz njenog tijeka izolirati lijek što bi značilo žrtvovanje djevojčice, Joel pobije ljude i odlazi s djevojčicom živjeti u izolaciju kamo ih nitko neće naći. Čiča miča. Za novu fantastiku i fantaziju s daškom Balkana čekamo The Power sa Zrinkom Cvitešić.

8/10