Kritika serije: THE LAST OF US, III epizoda: Suicid romansa gay para u svijetu bez ljudi

Nick Offerman i Murray Bartlett u ulozi romantičnog para čija uloga više služi kao dokaz budnosti producenata prema LGBTQ zajednici, odrađuju vrlo uvjerljiv glumački posao

Treća epizoda najvećeg hit serijala s početka godine, lagano ali sigurno, svjedoči vrlo studioznim scenarističkim i dramaturškim prilagodbama istoimene kompjuterske hit igrice, u varijanti “Walking Dead” motiva.

Dok se u prve dvije davalo smjera narativu serijala i upoznavanju karaktera, minimalizam i fokusiranost na dvoje glavnih protagonista Pedra Pascala i Belle Ramsey kao Ellie, treća epizoda “Long Long Time”, u režiji Petera Hoara, donosi potpuni switch na gay romansu dvojice bradatih trapera i survalista Billa i Franka. U paralelnoj radnji s flashbackovima prošlosti koji objašnjuju njihovu priču, skrećući fokus s glavnih putnika Joela i Tess, objašnjavaju se poveznice između njih i kris krosanje njihovih puteva te uloge koje imaju u preživljavanju jedni drugih.

Nastavak će režirati Jasmila Žbanić

Nick Offerman i Murray Bartlett u ulozi romantičnog para čija uloga više služi kao dokaz budnosti producenata prema LGBTQ zajednici, odrađuju vrlo uvjerljiv glumački posao. I premda su korišteni samo kao skretanje pažnje i davanje prostora disanju 75 minutne epizode, njihova je međuigra potpuno ispunila funkciju centralnog dijela epizode.

Dotle početak i kraj pripadaju Joelu i Tess čiji se road trip nastavlja u uvjetima prilagodbe jedno na drugog. Iz pozicije 14-godišnje buntovnice koja potencijalno nosi ključ preživljavanja ljudi i antitijela u svijetu postapokalipse i ciničnog mizantropa koji joj biološki može biti otac, nastavak priče poslije očekivanih klimaksa u centralnom dijelu serijala (4, 5, 6 epizoda) vodi nama osobito interesantnom dijelu režije koji je pripao bosanskohercegovačkoj hit redateljici Jasmili Žbanić.