Nedjelja, 24 ožujka, 2024

Najbolji filmovi veljače: Promašaji i zagrijavanja za proljetna uzbuđenja

Neveliki je broj naslova koji vas je mogao potpuno oduševiti, no izvuklo se ponešto naslova uz koje ste mogli provesti koji ugodni filmofilski sat

Prije nego dodjela Oscara 2023 prvom polovicom ožujka preuzme sve bitne filmske spike i nastavno na dodjelu nagrada na Berlinaleu te nacionalnih francuskih i britanskih filmskih nagrada, prvi mjeseci tekuće godine nude brojčano puno novih naslova koji su u veljači kvalitativni dropnuli u odnosu na siječanjsku ponudu. U prijevodu, neveliki je broj naslova koji vas je mogao potpuno oduševiti, takvi će se odnositi još na tragove i repove lanjske filmske ponude koje niste stizali pohvatati po premjeri (Babylon, Whale, …), no izvuklo se ponešto naslova uz koje ste mogli provesti koji ugodni filmofilski sat.



1/ SHARPER (Benjamin Caron)

Con artist triler sa zgodnim plot twsitom pri kraju i uvijek sjajnom Julianne Moore.

2/ UNLOCKED (Kim Tae-joon)

Južnokorejski triler o stalkanju i što se dogodi kad izgubite mobitel, a on padne u krive ruke koje će vam motriti svaki korak dok ne preuzmu život potpuno.

3/ MAGIC MIKE’S LAST DANCE (Steven Soederbergh)

Zaključni dio striperske trilogije s Channingom Tatumom i Salmom Hayek na papiru osigurava all star pečat.

4/ MARLOWE (Neil Jordan)

Pokušaj revitalizacije noir žanra s Liamom Neesonom i njegovom zabrinutom facom u kojoj nije slučajni susjed u zeznutoj situaciji koji postaje akcijski superheroj, nego kultni privatni detektiv.

5/ KNOCK AT THE CABIN (M. Night Shyamalan)

Još jedan u nizu podvojenih ni dobrih ni loših Shyamalanovih trilera na foru Četiri jahača apokalipske.

6/ COCAINE BEAR (Elizabeth Banks)

Najveće razočarenje i propuštena prilika za horor komedijom godine u kojoj ste sve vidjeli u traileru.

7/ INFINITY POOL (Brandodn Cronenberg)

Šminkerske bizarnosti sina kultnog Davida imaju catch zbog hrvatske koprodukcije, sve ostalo je hype.

8/ WINNIE THE POOH: BLOOD & HONEY (Rhys Frake-Waterfield)

Britanski indie slasher koristi kultne dječje likove u vrlo drugačije svrhe.

9/ SOMEBODY I USED TO KNOW (Dave Franco)

Rom kom koji se zgodno našlepao na naslov još uvijek predivnog one hit wondera Gotyea.

10/ KOD TEBE ILI MENE (Aline Brosh McKenna)

Eksploatacijski rom kom koji je krivo računao na catch između Reese Whiterspoon i Ashtona Kutchera kao između Gizma iz Gremlina i mankenske muške lutke koja funkcionira tek ako se smješka i ne priča.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime