Prije nego dodjela Oscara 2023 prvom polovicom ožujka preuzme sve bitne filmske spike i nastavno na dodjelu nagrada na Berlinaleu te nacionalnih francuskih i britanskih filmskih nagrada, prvi mjeseci tekuće godine nude brojčano puno novih naslova koji su u veljači kvalitativni dropnuli u odnosu na siječanjsku ponudu. U prijevodu, neveliki je broj naslova koji vas je mogao potpuno oduševiti, takvi će se odnositi još na tragove i repove lanjske filmske ponude koje niste stizali pohvatati po premjeri (Babylon, Whale, …), no izvuklo se ponešto naslova uz koje ste mogli provesti koji ugodni filmofilski sat.
1/ SHARPER (Benjamin Caron)
Con artist triler sa zgodnim plot twsitom pri kraju i uvijek sjajnom Julianne Moore.
2/ UNLOCKED (Kim Tae-joon)
Južnokorejski triler o stalkanju i što se dogodi kad izgubite mobitel, a on padne u krive ruke koje će vam motriti svaki korak dok ne preuzmu život potpuno.
3/ MAGIC MIKE’S LAST DANCE (Steven Soederbergh)
Zaključni dio striperske trilogije s Channingom Tatumom i Salmom Hayek na papiru osigurava all star pečat.
4/ MARLOWE (Neil Jordan)
Pokušaj revitalizacije noir žanra s Liamom Neesonom i njegovom zabrinutom facom u kojoj nije slučajni susjed u zeznutoj situaciji koji postaje akcijski superheroj, nego kultni privatni detektiv.
5/ KNOCK AT THE CABIN (M. Night Shyamalan)
Još jedan u nizu podvojenih ni dobrih ni loših Shyamalanovih trilera na foru Četiri jahača apokalipske.
6/ COCAINE BEAR (Elizabeth Banks)
Najveće razočarenje i propuštena prilika za horor komedijom godine u kojoj ste sve vidjeli u traileru.
7/ INFINITY POOL (Brandodn Cronenberg)
Šminkerske bizarnosti sina kultnog Davida imaju catch zbog hrvatske koprodukcije, sve ostalo je hype.
8/ WINNIE THE POOH: BLOOD & HONEY (Rhys Frake-Waterfield)
Britanski indie slasher koristi kultne dječje likove u vrlo drugačije svrhe.
9/ SOMEBODY I USED TO KNOW (Dave Franco)
Rom kom koji se zgodno našlepao na naslov još uvijek predivnog one hit wondera Gotyea.
10/ KOD TEBE ILI MENE (Aline Brosh McKenna)
Eksploatacijski rom kom koji je krivo računao na catch između Reese Whiterspoon i Ashtona Kutchera kao između Gizma iz Gremlina i mankenske muške lutke koja funkcionira tek ako se smješka i ne priča.