‘Squid Game: The Challenge’: Serija oko koje pljušte kritike

Serija je snimljena sa stvarnim ljudima koji prolaze sve izazove koji su prolazili i glumci serije 'Squid Game', ali naravno, neće biti smrtnih slučajeva kao što je bilo u originalu

“Squid Game: The Challenge” je serija o kojoj se mnogo pričalo i od koje se mnogo očekivalo, ali kako se za sada čini, nije ispunila obećanja. Serija je snimljena sa stvarnim ljudima koji prolaze sve izazove koji su prolazili i glumci serije “Squid Game”, ali naravno, neće biti smrtnih slučajeva kao što je bilo u originalu. Ipak, dramatični izazovi zbog kojih grizemo nokte izgledaju stresno. Naravno, upravo taj čimbenik stresa je razlog zbog kojeg su se brojni odlučili pogledati seriju. “Squid Game: The Challenge” prikazuje  456 igrača koji se bore za nagradu od 4,56 milijuna dolara,

Recenzije su već stigle na natjecateljsku seriju, a kritičari uspoređuju “Squid Game: The Challenge” s drugim napetim reality natjecanjem “The Traitors”. Možete osjetiti okus nove Netflixove serije uz najavu, koja je objavljena ranije ove godine. Započinje glasom koji viče na zvučnik: “Pažnja, svi igrači, vrijeme je za sljedeću partiju,” prije nego što se svjetlo upali i pokaže veliku sobu punu kreveta na kat gdje će se natjecatelji (vrlo malo) odmarati.

Prijateljstva ne postoje

Također je prikazano kako igrači sudjeluju u mnoštvu izazova, od kojih su mnogi prikazani u seriji koju je režirao Hwang Dong-hyuk. Neki izgledaju uzbuđeno, dok drugi izgledaju kao da su prestravljeni jer je ovo mnogo više nego što su očekivali. Osim užasa nadolazećih izazova, trailer nam također pokazuje da postoji velika doza drame između natjecatelja, s uključenim zabadanjima noževa u leđa.

Prema brojnim kritikama serija nije zadovoljavajuća, a jedan od najvećih problema je prevelik broj sudionika zbog kojih se ne možete fokusirati ni na koga i na taj način se vezati za njihovu priču. Također, dok neke stvari izgledaju napetu u originalnoj seriji, kada se prebace u stvaran život i imamo osjećaj da su to odrasli ljudi, serija nas ostavlja samo s pitanjem: “zašto ja ovo gledam?”. Ipak, ima i onih koji su fanovi ovog remake djela pa ako imate viška vremena, svakako pogledajte i prosudite sami.